Strony

20 Jun 2014

Dni Drobina

Przepraszam tych wszystkich, którzy czekali na post :((
Próbowałam coś kombinować z designem, ale przede mną jeszcze sporo pracy!
Mam nadzieję, że będziecie cierpliwi :)
A ja chciałam podzielić się swoimi wrażeniami z Dni Drobina, czyli święta w moim rodzinnym miasteczku.
Odbyły się one już 26 raz, 15.06.2014 r.. Ja osobiście świętowałam od godziny 15:00, ponieważ pomagałam organizować stoisko z mojego liceum.
Od godziny 18:00 byłam już z przyjaciółmi. Bardzo miło wspominam występ zespołu "MIG". Stałam w pierwszym rzędzie. Jedyne złe wspomnienia z tego koncertu to strasznie niemili ochroniarze :/
Po wszystkim postarałam się o autograf i zdjęcie. Wspaniale!
Po koncercie jak co roku organizowana jest dyskoteka, tak było i tym razem.
Ogólnie dzień spędzony z przyjaciółmi. Na co dzień niestety nie ma takiej okazji.
Wy też lubicie imprezy organizowane w waszych miastach?



























4 comments:

  1. Super ze miałaś okazję na zdjęcie ;)
    Zapraszam cię na mój nowy post !
    Co 50 obserwator wygrywa upominek

    ReplyDelete
  2. U nas co roku są dni Stalowej Woli( tu mieszkam) :) jest naprawdę fajnie, zwłaszca gdy pójdzie się na te wydarzenia z przyjaciółkami! XD
    http://agataweranika.blogspot.com/2014/08/konkurs-agata-wera-nika.html

    ReplyDelete

* Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
* Brak weryfikacji obrazkowej.