6 Jun 2014

Halo? Kim jesteś?

Witaj świecie!
A tak konkretniej to witajcie na moim blogu :)
A no na początek wypadałoby się przedstawić :D
No więc jestem Daria, mam 16 lat i mieszkam w niewielkiej miejscowości w okolicach Płocka / mazowieckie. Chodzę do 1 klasy liceum. Interesuję się szkicowaniem, śpiewem, pisaniem wierszy i opowiadań, taniec również należy do moich zainteresowań :)
Jakiś czas temu postanowiłam założyć bloga .... a dlaczego?
Chciałam podzielić się z kimś moimi pomysłami, przemyśleniami - i - również za namową przyjaciół, powstał ten oto blog.
Postaram się na nim umieszczać swoje własne myśli, przeżycia, pomysły. Mam nadzieję, że znajdziecie u mnie również ciekawe porady :))

Jestem świadoma tego, że nie od razu Kraków zbudowano i na początku moje notki nie będą idealne :)
Wiem też że muszę co nieco poprawić design, ale mam nadzieję, że blogowanie na stałe wejdzie mi w krew :)

Bardzo prosiłabym o pozostawienie pod tym postem wskazówek dla mnie :D Będę zobowiązana!

See Ya :)










10 comments:

  1. Fajny początek, tak trzymaj :). Zapraszam do mnie:
    naty-natyy.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Masz to coś.. Zaciekawiłaś mnie. chetnie będę czytać każdy nowy post <3

    ReplyDelete
  3. Hello kwiatonator ! <3 siostrzyczko to możee ... f4f ?? ja pierwsza :)
    ZAPRASZAM WSZYSTKICH SERDECZNIE ! http://wika2002.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Super początek ;)
    Zapraszam do mnie :) i czekam na więcej :*

    ReplyDelete
  5. Powodzenia

    http://ladyfashworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. I am twój najwierniejszy czytelnik :D

    ReplyDelete
  7. Fajnie, przejrzałam całego bloga :) niestety mega ważne jest, żeby zdjęcia były odpowiedniej jakości :/

    ReplyDelete

* Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
* Brak weryfikacji obrazkowej.