9 Jun 2014

Ognisko klasowe

5 czerwca, w ubiegły czwartek byłam na klasowym ognisku .
Co prawda moja klasa musiała iść do szkoły, ale lekcje szybko minęły i mieliśmy jeszcze czas, by się przygotować :)
Ognisko rozpoczęło się o godzinie 17.00. Na miejsce przyjechaliśmy z naszymi nauczycielami :)
Zostaliśmy zaproszeni do fundacji, gdzie mieliśmy kontakt ze zwierzętami.
Mi osobiście do gustu przypadły konie, owce, kozy i bażanty :)
Chwilę po tym, jak trochę się odnaleźliśmy, zasiedliśmy do stołu. Zjedliśmy pieczone kiełbaski i ziemniaki - polecam!
Niestety, czas spędzony z przyjaciółmi mija bardzo szybko - a następnego dnia mieliśmy jeszcze sprawdzian, więc szybko musieliśmy wracać :D
I tak zostały w nas niesamowite wspomnienia - na pewno jeszcze to powtórzymy! <3

Aa teraz kilka zdjęć z tego dnia:





















10 comments:

  1. Bardzo ladne zdjecia :)
    + zapraszam do siebie i zachecam do obserwowania :)

    ReplyDelete
  2. Nie ma wątpliwości, że było super *-* Ja też bym tak chciała...http://sweetyeahday.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. aaaj ogniska klasowe ♥
    cudowne czasy ♥_♥
    świetne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  4. Śliczne zdjęcia :** Fajny post :) Dodawaj częściej notki :) :*

    ReplyDelete
  5. Najpierw muszę poprawić design :)
    Dziękuję za opinie i komentarze ! <3

    ReplyDelete
  6. Ogniska są świetne! :)
    Pozdrawiamy!
    thehauntedway.blogspot.com
    +obserwujemy?

    ReplyDelete
  7. Ja uwielbiam konie są to piękne zwierzęta. Fajna sprawa takie ognisko całą klasa się spotkac pogadać i najesc. Rzadko jest tak ze cala klasa jest w szkole w danyn dniu :)

    http://feelingsdonotplay.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Ognisko, fajna sprawa ;)
    Obserwuję i zapraszam do mnie www.beyourclown.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Fajne zdjęcia i ogólnie post też jak każdy inny ;** Niecierpliwie czekam na kolejne <33

    ReplyDelete

* Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
* Brak weryfikacji obrazkowej.