Strony

27 Jul 2014

Changes Changes ...

Wpadam dziś z krótką notką! Tak, to do mnie niepodobne, ale myślę, że warto byłoby to przypomnieć :)
Jak widzicie, na blogu pojawił się nowy design, za co z całego serca dziękuję KiKa !
Zaktualizowałam też nowy adres bloga. Z tym wiążą się też inne przedsięwzięcia, ale w najbliższym czasie doprowadzę wszystko do porządku. Mam nadzieję, że nikt się nie pogubił :)
Bardzo długo czekałam, aby coś zmienić ...
Wakacje miały być tym czasem, czasem zmian ... tak, zmiany są dobre!
Podsumowując ostatnie 365 dni, stwierdziłam, że zmieniło się bardzo dużo.
Jedno na lepsze, jedno na gorsze. Ale czy warto bać się nowych rzeczy?
Na to pytanie już każdy z nas powinien sobie odpowiedzieć.

Niedługo wpadam z relacją z pierwszego spotkania z internetową przyjaciółką!
Tymczasem zapraszam do przeglądania zakładki, gdzie możecie zostawiać porady dla mnie :)
Jeszcze raz dziękuję!


9 comments:

  1. przepiekny nowy wygląd, zazdroszczę! :))

    http://eye-shadoow.blogspot.com/
    obserwuję od dawna :)

    ReplyDelete
  2. Bardzo ładny ,delikatny wygląd bloga :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    mój blog click

    ReplyDelete
  3. Świetny design bloga- uroczo i delikatnie :))

    ReplyDelete
  4. Desing jest fajny :)
    Pozdrawiamy!
    thehauntedway.blogspot.com
    +obserwujemy?

    ReplyDelete
  5. Ciekawy blog, jeśli jeszcze trochę dopracujesz niektóre rzeczy, będzie świetnie! Powodzenia :)

    http://w-weronika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Czekam na post ze spotkania. :)

    zapraszam: http://qllever.blogspot.com/

    ReplyDelete

* Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
* Brak weryfikacji obrazkowej.