Strony

27 Aug 2014

Liebster Blog Award

Dziś wpadam z szybkim postem! No cóż, wywiązałam się chociaż z danego wam słowa - post pojawił się w środę.
LBA ... bardzo sympatyczna sprawa! Jest mi niezmiernie miło, iż to właśnie mój blog miał zaszczyt być nominowanym. Nie ukrywam, że jest to dla mnie duża szansa - w końcu o moim blogu może dowiedzieć się się większe grono osób. Bez zbędnych słów, przechodzę do sedna.
Nominację otrzymałam od dziewczyny z bloga : http://camesss.blogspot.com/ .

Według zasad, mam za zadanie odpowiedzieć na 11 zadanych mi pytań, nominować kolejnych 11 blogów i przygotować od siebie również 11 pytań. Cóż, do dzieła!

1. Co można zobaczyć na Twoim blogu?

Na moim blogu staram się wyrazić siebie. Piszę głównie, co u mnie. Posty te staram się przeplatać z radami, spostrzeżeniami. Jedno jest pewne - wchodząc na mojego bloga - nie zawiedziesz się, a już na pewno nie zanudzisz na śmierć.

2. Jaki jest Twój ulubiony blog?

Jakoś nie jestem przywiązana do jednego, konkretnego bloga. Jeżeli już pójść w tę stronę, to najbardziej lubię czytać blogi przypominające tematycznie mój - są najlepsze do czerpania inspiracji!

3. Dlaczego założyłaś bloga?

Problem ten dokładnie opisałam w zakładce " O mnie" - polecam i serdecznie zapraszam do lektury! ;)
Krótko się tylko wypowiem, że nakłoniła mnie do tego pewna sytuacja zaistniała w mojej rodzinie.

4. Jakiej muzyki słuchasz?

Głównie są to utwory z gatunku Pop. Mam jednak swoich ulubionych artystów, których przeważnie słucham najczęściej.

5. Czym jest dla Ciebie przyjaźń?

Przyjaźń odgrywa bardzo dużą rolę w moim życiu. Mam przyjaciół zarówno realnych, jak i internetowych. Owszem, wiele razy się zawiodłam - nie wszyscy przyjaciele są "prawdziwi". Ale czym było życie bez przyjaźni?

6. Wierzysz w przyjaźń damsko - męską?

Osobiście uważam, że coś takiego nie istnieje. Cóż, mogę się mylić. Dla mnie dwoje ludzi, kobieta i mężczyzna - jedyne, co może ich połączyć, to miłość.

7. Wolisz robić zdjęcia czy raczej do nich pozować?

Zdecydowanie pozować! :)

8. O czym najbardziej lubisz czytać blogi?

To głównie blogi lifestyle'owe. Jeżeli ktoś zaciekawi mnie notką na blogu o innej tematyce, również poczytam, z wielką przyjemnością.

9. Jaki ostatnio obejrzałaś film?

Nie oglądam telewizji. Jakiś czas temu jednak obejrzałam piękny film pt. "Szkoła uczuć". Niesamowity wyciskacz łez! Polecam serdecznie.

10. Czego się najbardziej boisz?

Zdecydowanie pająków!

11. Gdyby za tydzień miał być koniec świata to jakbyś go spędziła?

Z rodziną i przyjaciółmi.

PYTANIA ODE MNIE:

1. Jakich rad udzieliłabyś początkującemu blogerowi?
2. Co przekonało Cię do tego, by założyć bloga?
3. Jakie blogi interesują Cię najbardziej?
4. Jakie są Twoje zainteresowania?
5. Co zrobiłabyś, gdybyś wygrała milion?
6. Co według Ciebie jest w życiu najważniejsze?
7. Jakie jest Twoje największe marzenie?
8. Jak brzmi Twoje motto?
9. Co Cię najbardziej denerwuje?
10. Co Cię inspiruje?
11. Czy według ciebie warto dać komuś drugą szansę?

PYTANIA KIERUJĘ DO:



9 comments:

  1. Jej, dziękuję! Nie wiem co powiedzieć :D

    ReplyDelete
  2. hej , świetny post i oczywiście blog , czy mogłabyś zajrzeć do mnie dopiero zaczynam . Gdyby było coś nie tak napisz mi w komentarzu na pewno to poprawię i zaobserwuję na stałe
    http://diffrentcholy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Dokładnie tak samo dziękuję .czekam i się doczekałam . Cieszę się i dziękuje ślicznie zainteresowanych zapraszam awesoome-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Gratuluję nominacji :)

    http://zolilollix.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Bardzo ciekawy wpis <3
    Zapraszam do siebie.
    www.me-kwiatoners.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Ciekawe odpowiedzi :) Gratuluje nominacji .
    http://nati-nataliii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Również uważam że przyjaźń damsko męska nie istnieje . Obserwuję i liczę na rewanż

    Zapraszam do mnie http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. SUPER BLOG !!! PROSZE POKLIKAJ W LINKI POD ZDJĘCIAMI, I JAK JUŻ TO ZROBISZ TO NaPISZ KOMENTARZ A JA ZAOBSERWUJE TWOJEGO BLOGA !!! TYLKO NIE OSZUKUJ !!

    HTTP://VICIRAGE.BLOGSPOT.COM/

    ReplyDelete

* Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
* Brak weryfikacji obrazkowej.