13 Sep 2014

Co kocham, czego nienawidzę

Witam wszystkich:)

Przyznam szczerze i przepraszam serdecznie, że post dziś będzie króciutki - za to dowiecie się czegoś więcej o mnie. Zupełnie rozłożyło mnie przeziębienie, ale nie mogę się mu poddać, przecież dopiero zaczął się rok szkolny, wypadałoby jeszcze tak nie opuszczać.

A co ciekawego słychać u Was? :)



CO KOCHAM ✿

♥ jesienne spacery ♥ rozmowy z przyjaciółmi ♥ język angielski ♥ pisanie wierszy ♥ Elen Levon ♥ koty ♥ kolor miętowy ♥ mandarynki ♥ siatkówka ♥ fotografia ♥ kurczak z ryżem ♥ moi idole ♥ moje miasteczko o 5 nad ranem ♥ szkicowanie ♥ trampki ♥ sok multiwitaminowy ♥ biała czekolada ♥ letni deszcz ♥ sernik ♥ zapach choinki na święta ♥ sobotnie wycieczki ♥ siedzenie przy ognisku ♥ spotkania w gronie rodzinnym ♥ lody śmietankowe ♥ blogowanie ♥ rozmowy na Skype z osobami, z którymi dzielą mnie setki, a nawet tysiące kilometrów ♥ neonowe kolory ♥


CZEGO NIENAWIDZĘ X

X kilometry X komunikacja miejska X matematyka X brak szczerości X cebula X jedynki w szkole X nieświeże jedzenie X zatłoczone miejsca X hałas nachalność X przeziębienie X pierwiastki X zazdrość X chamstwo X brak szacunku do starszych X oszustwo X czekolada nadziewana X hejtowanie X znęcanie się nad słabszymi X udawanie kogoś, kim się nie jest X ocenianie kogoś, kogo nawet się nie zna X chłodne dni X śmiecenie w miejscach publicznych X nienawiść do drugiego człowieka X























Ja lecę się "kurować", do zobaczenia w środę!!! :)

10 comments:

  1. Ładny sweter :)

    Obserwuję, ponieważ:

    - masz przejrzystego bloga
    - fajne i ciekawe posty
    - ładne zdjęcia

    Pozdrawiam, laura-ss.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. mamy bardzo podobne kocham i nienawidzę że tak się wyrażę ;) bardzo fajny blog
    wpadnij też do mnie ;) http://creamshine.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    ReplyDelete
  4. Super post. Och ja wiele rzeczy nienawidzę w tym :)

    ReplyDelete
  5. Masz piękny wygląd bloga. Zastanawiam się jak zrobiłaś te ikonki czarne np. insta, fb. Mogłabyś mi wytłumaczyć? :)


    http://thedarkcollar.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Okazuje się ,że lubimy i nie lubimy podobnych rzeczy. :)
    Świetne zdjęcia. :)
    Dodaje bloga do obserwowanych i na pewno będę tutaj częściej zaglądać.
    Pozdrawiam ♥
    http://wikkistyl.blogspot.com

    ReplyDelete

* Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
* Brak weryfikacji obrazkowej.