3 Sep 2014

Pracę czas zacząć ...

Notka znów spóźniona - ale usprawiedliwiona! Kochani, ostatnio w moim życiu działo się naprawdę sporo. Może zacznę od koncertu ... o tak! W ubiegłą sobotę, 30 sierpnia w Płocku, odbył się koncert mojego idola - Dawida Kwiatkowskiego. Do tego miasta mam tylko 40 km, do tego - walczyłam o ten koncert, więc oczekiwałam go z niecierpliwością. I tak mijały miesiące, dni .. aż w końcu zerwała się kartka z kalendarza ... napis: 29 sierpnia! Rzeczy spakowane, a dwudniowy wyjazd był jak najbardziej udany!
Była to okazja do spotkania swoich przyjaciół, ale zdecydowanie, była to odskocznia od problemów dnia codziennego. Najlepsze chwile ...
A koncert wspominam znakomicie! Powiem tylko, że opłacało się wziąć udział w konkursie na płytę ... wygrałam go!! :)
Co u mnie? Szkoła ... i jeszcze raz szkoła. Obowiązkami zaczęłam już 31 sierpnia, gdyż musiałam iść do kościoła ze sztandarem. W końcu jestem częścią społeczności szkolnej ...
1 września zakończyłam znów Mszą polową, na którą znów pojawiłam się ze sztandarem, oczywiście - wraz z moimi kolegami i koleżankami z klasy.
Już 2 klasa liceum ... obowiązków sporo, nie powiem, że nie. Ale wszystko da się zrobić!
Cóż ... mam nadzieję, że wybaczycie mi tę malutką niesubordynację.
Przypominam, że posty pojawiają się cyklicznie, w każdą środę i sobotę :)

Wysyłam Wam małą dawkę zdjęć z koncertu, i nie tylko. Część została wykonana przez moich znajomych, część przez Galerię. Zapraszam! :)









A jak oceniacie nową nazwę bloga? 

7 comments:

  1. osobiście nie jestem wielką fanką Dawida ale widzę po zdjęciach że było fajnie :)

    ReplyDelete
  2. fajnie
    http://feather92.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Świetne zdjęcia :))
    Obserwuję. Było by mi bardzo miło gdybyś pod moim nowym postem szczerze kliknęła w linki. Wiesz że jest to bardzo ważne, odwdzięczam się obserwacją i komentarzami. Jeżeli klikniesz napisz o tym w komentarzu, z góry dziękuję :*

    http://goldxcherriex.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Fajne zdjęcia widać, że dobrze się bawiłaś :)

    ReplyDelete
  5. Obserwuję, odwdzięczysz się?

    www.laura-ss.blogspot.com

    ReplyDelete

* Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
* Brak weryfikacji obrazkowej.