26 Sep 2014



Witam! Powracam do was po troszeczkę dłuższej przerwie. Nauka, jeszcze raz nauka! Co za tym idzie na jesienny post ode mnie będziecie musieli jeszcze troszkę poczekać :)

Jakiś czas temu nawiązałam współpracę z firmą Allepaznokcie. Nie jestem skora do tego typu przedsięwzięć, ale postanowiłam spróbować. Firma odezwała się do mnie dość szybko. Po dwóch tygodniach otrzymałam paczkę, a w niej znajdowały się dwa lakiery oraz odżywka.
Wszystko było bardzo szczelnie zapakowane (m. in. folia bąbelkowa) -  i szczerze mówiąc, bardzo pozytywnie mnie to zaskoczyło.
Zawartość paczki bardzo dobrze się "sprawuje". Odżywka doskonale odżywia paznokcie, nadaje im połysk. Serdecznie polecam również lakier magnetyczny oraz lakier termiczny .
Na paznokciach wyglądają na prawdę efektownie! Przyznam, że zrobiły na mnie duże wrażenie.
Wszystko jest w 100 % warte swojej ceny.

Czy ktoś z was również miał przyjemność korzystania z produktów tejże firmy? :)












9 comments:

  1. ciekawe kolorki ;))
    dużo ostatnio słyszę o tej firmie :)

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Fajne lakiery ! Super blog , świetna notka !

    ReplyDelete
  3. Nigdy nie miałam styczności z tą firmą, natomiast dużo o niej czytałam na wielu blogach. Ale kolejny raz widać, że lakiery są dobrze i szczelnie zapakowane, fajnie :) Podoba mi się twój blog. :)

    Pozdrawiam, http://mojswiat9893.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Fajny ten przeźroczysty :)

    Obserwuję, odwdzięczysz się? www.laura-ss.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Bardzo ładne masz te lakiery :)
    Ps- boski wygląd bloga ;)
    http://julajd-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Super lakierki :D

    Obserwacja za obserwację? Daj znać u mnie:
    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. ładne kolory lakierów i ogólnie ciekawy post :-)
    http://blackandwhiteandbutterfly.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Lakiery wyglądają świetnie, zazdroszczę współpracy. Wiele słyszałam o tej firmie jedne opinie są mega pozytywne a inne wręcz odwrotnie. :)
    Pozdrawiam ♥
    http://wikkistyl.blogspot.com

    ReplyDelete

* Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
* Brak weryfikacji obrazkowej.