Strony

4 Feb 2015

Blog Roku 2014 | Wyniki Konkursu

Witajcie kochani. Tak jak myślałam, licealne życie nie jest łatwe. Jedyne co mnie cieszy to wysoki wynik matury próbnej z języka polskiego i angielskiego, z czym też wiążę moją przyszłość.
W dzisiejszym poście chciałabym podzielić się z wami pewnymi informacjami, o których być może jesteście już dobrze poinformowani. BLOG ROKU 2014 jest corocznym konkursem, w którym blogerzy pokazują rezultaty swej całorocznej pracy nad blogiem. Usłyszałam o tym konkursie już dość dawno, ale nigdy nie pomyślałabym, że postanowię kiedyś wziąć w nim udział. Czemu? Może po prostu dlatego, że nie czułam mojego spełnienia w blogowaniu. Jednak z każdym nowym postem, z każdą myślą, z każdym pozytywnym odzewem z Waszej strony, zmieniło się moje podejście. Czuję, że powinnam dać siebie więcej, wyrazić to w pewien sposób. I tak oto szczęśliwie rozwija się ten blog, który pokochałam ponad wszystko. To teraz wreszcie czuję, że mogę się spełniać.
Zgłaszając swojego bloga do kategorii ŻYCIE I SPOŁECZEŃSTWO miałam pewne obawy. Mam tylko 17 lat, i chociaż poruszam na swoim blogu najróżniejsze, a zarazem ważne tematy, łatwo uznać mnie za mniej doświadczoną, która to w konfrontacji z blogiem niejednej dorosłej osoby nie ma nic ciekawego do powiedzenia. Swym zgłoszeniem chciałam pokazać, że to bardzo omylne myślenie. Co prawda nie jestem jeszcze prawnie pełnoletnią osobą, jednak myślę, że prezentowanymi przeze mnie treściami zdążyłam już dotrzeć do wielu serc.
Tym samym, gorąco proszę Was o oddanie głosu na mojego bloga w konkursie Blog Roku. SMS kosztuje jedynie 1,23 zł, a cały kosz przekazany zostaje na Fundację "Dzieci Niczyje". Niby niewielki gest, a czyni tak wiele radości.

Co należy zrobić?

Wysłać SMS o treści C11235 pod numer 7122

Czas na głosowanie na blogi w owym konkursie jest ograniczony jedynie do 10 lutego do godziny 12:00.

Ze swojej strony dodam, że to dla mnie ogromna szansa, ale zarazem i ciekawa przygoda, więc jeszcze raz serdecznie proszę o oddanie głosu na mój blog.












Został również rozstrzygnięty konkurs, który organizowałam razem z Polą. Został on nieco opóźniony z racji tego, że obie miałyśmy ferie, ale jak najszybciej postarałyśmy się wylosować zwycięzców. 
Z mojej strony nagrodą jest niespodzianka, którą jak najszybciej wyślę, oraz post promujący. Aby wyłonić szczęśliwców, posłużyłam się oczywiście generatorem liczb losowych. Oto wyniki: 






Po resztę informacji odsyłam na bloga Poli, a ja serdecznie gratuluję! Te osoby otrzymają ode mnie wiadomość mailową. W razie braku odzewu, w ciągu 2 dni losuję następną osobę.
Jeśli w przyszłości będę organizować podobne rozdanie, zapraszam do udziału.

18 comments:

  1. Gratulacje wysokiego wyniku :-) , super blog :-) .
    co powiesz na wzajemną obserwację ? :-) - jak coś ja już obserwuję. :-)

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Też jestem w tej kategorii ale w sumie nie z własnego wyboru jednak tegoroczny konkurs traktuję jako zapoznanie z atmosferą itp. Powodzenia!
    zapraszam do mnie http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2015/02/my-domestic-animals.html

    ReplyDelete
  3. chętnie oddam głos

    http://krainakobiety.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Życzę powodzenia w konkursie :)

    http://l-jak-lidia-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. super blog ! zagłosowałam (chyba) nie jestm pewna czy poszło
    obs za obs ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeżeli przyszedł SMS zwrotny, to tak :) Dziękuję bardzo, to dla mnie wiele znaczy! ♥

      Delete
  6. my też bierzemy udział :)
    powodzenia :*

    http://kajfikandchowan.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Powodzenia w konkursie :-)
    sylvviusz.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Powodzonkq w konkursie! :))

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Jak doładuję mi tata kasę zagłosuję kochana! :)
    Niedługo moze jakiś następny konkursik...
    Zajrzysz do mnie? Zapraszam KLIK ♥

    ReplyDelete
  10. Super blog- obserwuję i zapraszam do siebie

    http://krainakobiety.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. ładne to narysowałaś! śliczny blog. Życzę powodzenia.
    obserwujemy? faszynerka.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Ja też startuje. Powodzenia! :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Powodzenia w konkursie! Ja również biorę udział.
    Gratuluję zwycięzcom ;)

    Zapraszam i również zachęcam do głosowania na mój blog w konkursie na Blog Roku ♥
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    ReplyDelete
  14. Życzę powodzenia i trzymam kciuki! :)

    Pozdrawiam gorąco, http://shslove.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Moim zdaniem w każdym wieku człowiek ma czym się dzielić z innymi jeżeli jest ciekawy świata i po prostu chce:) Życzę powodzenia w konkursie!
    odkrywajzalicja.blogspot.com

    ReplyDelete

* Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
* Brak weryfikacji obrazkowej.