21 Feb 2015

helplessness

Na samym początku winna wam jestem przeprosiny. Od kilku dni wpisując w wyszukiwarkę adres mojego bloga, spotkała was przykra niespodzianka. Musiałam na jakiś czas zawiesić swoją działalność, żeby najzwyczajniej zebrać myśli. W ostatnim czasie miałam w głowie kompletną pustkę, co wiązało się z obawą opisywania wam rzeczy, których nie zwykłam poruszać. Pojawiły się również spekulacje odnośnie tego, że to chyba już czas, żeby to wszystko zakończyć, usunąć bloga. Nie byłam jednak zupełnie tego świadoma, bo do tej pory to blog wypełniał większość mojego serca, i oczywiście nadal tak jest, po prostu nie potrafiłabym. Cóż, nazwę to może małym "kryzysem w blogowaniu". Nie ukrywam, że było to pomieszane ze sprawami prywatnymi, ale teraz w pełni zregenerowana i mająca wszystko na świeżo przemyślane, spotykam się z wami ponownie.

Często jest tak, że w czymś bezgranicznie pokładamy nadzieję. Coś może odmienić nasze życie, polepszyć je. Wiemy, że pewnie się uda, skoro każdy tak nam powtarza, że wystarczy tylko głęboko w to wierzyć i nigdy się nie poddawać, a z łatwością osiągniemy to, czego chcemy. Zupełnie tak samo było w moim przypadku. Od kiedy dowiedziałam się, że w tym roku również startuje konkurs Blog Roku, zrobiłam sobie ogromną nadzieję, że i może mi się w końcu coś uda. Szybko mnie otrzeźwiono, jakbym dostała zimnym wiadrem wody. Muszę przyznać, że faktycznie w blogowaniu staż mam nie za wielki, a stając w konkury z takimi blogami, jakie znajdują się w mojej kategorii, a są to blogi o kilkuletnim stażu, porwałam się z motyką na słońce. Zdecydowałam, że moje ośmiomiesięczne doświadczenie na tym etapie mi nie wystarczy, więc dałam już spokój, ale obiecuję, że za rok wrócę z większą siłą! A tak z informacji, niebawem otwieram swój pierwszy kanał na YouTube. Już teraz czuję, że będzie to mój rok, a zadzieje się sporo.

BEZSILNOŚĆ , bo o niej mowa, jest oczywiście czymś normalnym i dobrze przez każdego rozumianym. Wiele razy ktoś nas przekonywał, że zawsze warto walczyć o swoje, bo jeśli tylko w to wierzymy, to na pewno się uda! Stek bzdur? Być może. Nie możemy nic z tym zrobić, bo nie mamy takiej możliwości, i w tym miejscu wszystko zaczyna się rozmywać. Mieliśmy plany, mieliśmy marzenia, nie mamy nic. Ale może czasami faktycznie ta bezsilność jest czasami bezpodstawna. W pewnej mierze wszystko zależy również od nas, od naszego nastawienia. Jeśli z góry założymy, że coś nam się nie uda, to nie powinniśmy wcale w to wchodzić, takie działanie zupełnie mija się z celem.
Doświadczyłam, potwierdzam, skończyłam, i pozdrawiam!















KOSZULA - KLIK (klikniesz?)  CHUSTA - KLIK (klikniesz?)  TOREBKA - KLIK (klikniesz?) BRANSOLETKI - KLIK  KLIK (klikniesz?)

69 comments:

  1. Tak się cieszę,że wróciłaś.Myślałam,że wyjdę z siebie jak zobaczyłam zawieszone konto na fb i bloga..coś strasznego.Dobrze,że już jesteś cała,z nową motywacją do działania.Nie poddawaj się!

    ReplyDelete
  2. a kto nie doświadczył bezsilności ....
    świetna koszula :)

    ReplyDelete
  3. sliczne zdjiecia :) jestem na blogu pierwszy raz ale bede wpadac

    Zapraszam do mnie :)
    =KLIK=

    ReplyDelete
  4. śliczne masz włosy! naturalne, czy kręciłaś?
    http://julita-jurczyk.blogspot.com/ POZDRAWIAM

    ReplyDelete
  5. śliczne zdjęcia,koszula też świetna :)

    ReplyDelete
  6. Ja też ostatnio doświadczyłam takiej bezsilności właśnie związanej z blogiem. Każdy miewa takie momenty, kiedy jest bezsilny i nic nie może zrobić. Trzeba wtedy odnaleźć w sobie na nowo cel, który został porzucony.
    Śliczne zdjęcia :)

    Pozdrawiam, http://mojswiat9893.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Świetna koszula i chusta :)
    http://agataweranika.blogspot.com/2015/02/tag-moje-blogowe-sekrety.html

    ReplyDelete
  8. Bezsilność dopada mnie ostatni zbyt często. Zakłóca mój umysł. Ale daje sobie z nią radę. Świetnie dobrana stylizacja do tematu posta ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Bezsilność to nieprzyjemne uczucie, ale kiedy wychodzimy na prostą doceniamy w jakiś sposób to, co nam się przytrafiło, ponieważ jest to dla nas nowe doświadczenie.

    Jesteś śliczną dziewczyną i masz fantastyczne włosy :)

    Pozdrawiam gorąco, shslove.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Często mnie dopada bezsilnność,ale zawsze dzięki przyjaciółce szybko ją zwalaczam ;)
    Jakie masz śliczne włosy :o

    ReplyDelete
  11. Każdemu zdarza się czasami kryzys. Trzymam kciuki. POWODZENIA :*

    ReplyDelete
  12. Czasami dobrze tak wszystko przemyśleć :)
    To oczyszczające. I fajnie, zę wróciłaś :)

    ReplyDelete
  13. Oj, niestety, ja często doświadczam bezsilności. To jest chyba najgorsze ze wszystkich odczuć. Świetna koszula. ;)

    lady-aria.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Bardzo ładne zdjęcia :) Ta torebka z kotem jest przeurocza ♥
    pozdrawiam ♥

    ReplyDelete
  15. Ile ja bym dała,by być tak cudownie chuda,mieć takie piękne włosy i w ogóle... :o
    http://www.mollymoonlight.eu/

    ReplyDelete
  16. Eh... ostatnio też byłam strasznie bezsilna, ale ten stan po pewnym czasie minął.

    Ładne zdjęcia.
    http://aneledi.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Mnie także ostatnio dopadł kryzys w blogowaniu, zastanawiam się nad usunięciem bloga z powodu braku czasu, jednak z drugiej strony szkoda mi tych dwóch lat. Muszę dobrze przemyśleć tą decyzję. Jednak bardzo się cieszę, że Ty się nie poddałaś i wróciłaś do blogosfery. Obyś już nie miała kryzysów w blogowaniu :)
    aniabloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Poczucie, ze nic sie nie da zrobic, masakra. Slicznie wygladasz!♥

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Cudne zdjęcia i super blog jak i wpisy ;*
    Super ;)

    ReplyDelete
  20. Ostatnio również byłam bezsilna, ale ten stan minął. Już jest dobrze:)
    http://imolciaxx.blogspot.com/2015/02/liebster-blog-award-2.html

    ReplyDelete
  21. jaki świetny outfit, mega koszula <3
    http://luuvmy.blogspot.com/2015/02/winter-holidays.html

    ReplyDelete
  22. Dobrze, że wróciłaś. Czasem dobrze jest przeżyć takie odrodzenia żeby uświadomić sobie niektóre sprawy.
    kingas1blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Bardzo życiowe przemyślenia. Bezsilność to chyba najgorsze co może być. Tak prosto z mostu: chcę czasem komuś zwyczajnie przywalić, ale nie mogę :/ Chcę coś komuś dopowiedzieć tak jak on mi dowalił słowami, ale mnie to rusza, a tego kogoś nie. Cudowna stylizacja :) Oczywiście poklikane ;) Jesteś naprawdę śliczna, a kryzysy w blogowaniu to w sumie normalne, ale się nie poddawaj. Od listopada co jakiś czas zerkam na twojego bloga :D Zapadł mi w pamięci :*
    Super post :)

    Pozdrawiam
    www.with-dreams-of-the-world.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Świetny post i wspaniałe zdjęcia, masz fajny styl ;) zapraszam do mnie http://kuraibanii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Śliczny masz strój♥ Może wspólna obserwacja? Cieplutko zapraszam do mnie :3
    http://i-still-do-not-give-up-fight.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Śliczne włosy! :)

    lookmagiclife.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Nienawidzę czuć się bezsilna. Mam wtedy wrażenie, że jestem najsłabszą osobą na świecie. Oczywiście to nie jest prawda, ale czasami tak jest w końcu jesteśmy tylko ludźmi. Ja również ostatnio miałam wielki kryzys. Nie w samym blogowaniu, ale że tak powiem w życiu. Właśnie czułam się bezsilna i na nic nie miałam ochoty. Ogólnie rzecz biorąc chciałam zatonąć w łóżku. Potem powiedziałam sobie 'stop'. Zminimalizowałam swój pesymizm. teraz staram się cieszyć z małych rzeczy i nie pozwolić by cokolwiek psuło mi humor, kiedy ten jest dobry. Nie jest to łatwe, ale pracuję nad sobą i mam nadzieję na poprawę. Cieszę się z małych rzeczy i świat jest piękniejszy.
    Bardzo ładny blog i bardzo ciekawie piszesz posty. Gratuluję i trzymam kciuki na dalsze sukcesy!
    Pozdrawiam,
    www.acratello.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Sama mam bloga od jakichś trzech miesięcy i już zdążyłam mieć wątpliwości "a może nie piszę zbyt ciekawie, po co ja to robię, czy kogoś w ogóle to interesuje?"... Na szczęście szybko to minęło :) pomyślałam, że przecież robię to także dla siebie, sprawia mi to dużą przyjemność a jak zobaczę do tego wiele miłych komentarzy to od razu zapominam o tych "głupotach" i jestem napędzona do dalszego działania :) Mój blogowy staż jest naprawdę króciutki a ja czuję się już bardzo "zadomowiona" i pisanie sprawia mi wiele radochy :P
    Nie poddawaj się nigdy :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie!
    girlingingerhair.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Mam nadzieję,że w Twojej głowie znowu pojawią się pomysły.
    Świetne zdjęcia i cudna stylizacja ;)
    Julajulia.blogspot..

    ReplyDelete
  30. Oh ja też czesto miewam "kryzysy blogowe" ale nigdy nie pomyślałabym o usunięciu bloga. To jest takie moje małe miejsce, w którym mogę coś od siebie napisać, przeczytać opinie innych.. A co do "bloga toku" to nie martw się! To zupelny bubel. Glosy są sprzedawane na allegro, a blogerzy przekupują siebie nawzajem. Nie ma co, szkoda zdrowia :D nie usuwaj bloga!

    Pozdrawiam ciepło ~ Dagmara ♥

    ReplyDelete
  31. Bardzo fajny post. Zdjęcia są przepiękne *. *

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Świetna jeansowa koszula - genialnie w niej wyglądasz. Zupełnie inna dziewczyna :-)
    sylvviusz.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Każdy, kto ma bloga ma czasami taki kryzys. A co do bezsilności- jest to jedno z uczuć, którego najbardziej nie lubię i... oh, na samą myśl myśl przechodzą mnie ciarki!

    ¦ http://gabby-inspirations.blogspot.com/ ¦- klik :)

    ReplyDelete
  34. Ale boska sesja zdjęciowa ;3 Super koszula.i ogółem fajne wybrałaś miejsce na zrobienie zdjęcia l. Fajne bransoletki, chociaż ja nie nosze ale twoje bum ponosił xd. Super blog i zapraszam do siebie
    Coolcookkate.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Poklikane, zapraszam ;*

    darunia-dusiunia.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Czasami jak dopadnie bezsilność to się czuje beznadziejnie... Bardzo fajnie piszesz i ogólnie post mi się bardzo spodobał! Rozwaliła mnie ta torebka z kotkiem, jest przeurocza :D
    Obserwuję i będę na 100% zaglądał :)

    ReplyDelete
  37. świetna koszula i słodka portmonetka;)

    ReplyDelete
  38. śliczne zdjęcia;) zapraszam http://wykrzycz-mi.blogspot.com/ :*

    ReplyDelete
  39. Zdjęcia są mega ♥
    To się ceni! :)
    http://patrusska.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. każdy zna to uczucie bezsilnosci, niestety ;) genialne zdjęcia ;) http://creamshine.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Fajne zdjęcia, a torebka cudna. I oczywiście poklikałam :)

    ReplyDelete
  42. Bywa taka bezsilność, gdy coś nie jest zależne od nas. Ale wiele sytuacji, w których jesteśmy bezsilni wcale nie są takie pewne. Nie dostaniesz nagrody blogu roku teraz, ale jeśli odpowiednio się postarasz, to w przyszłości będziesz miała ogromne szanse. To dotyczy nie tylko takich sytuacji, ale i wielu innych. Bezsilność zwykle wynika z nieodpopwiedniego działania lub jego braku w dalekiej przeszłości. Ktoś nie może dostać upragnionej pracy, bo niewystarczająco się postarał przez te lata, by pracodawca chciał go przyjąć. Ale odpowiednia motywacja i upór pokonają bezsilność :)

    Życzę powodzenia, gdy będziesz startować ze swoim blogiem ponownie.

    ReplyDelete
  43. Ładne zdjęcia :)
    http://victoriablog63.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Myślę, że każdy ma takie momenty i trzeba je przeczekać, a bloga za żadne skarby nie usuwaj, bo później będziesz chciała do niego wrócić i pożałujesz swojej decyzji! : )
    Świetne zdjęcia, ładnie Ci z czerwonymi ustami! : )
    Zapraszam w wolnej chwili robertakaaa.blogspot.com : )

    ReplyDelete
  45. Bardzo ładne zdjęcia ! ;)

    moszovska-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Jeju ! jak Ty jesteś śliczna ! ♥

    Zapraszam do siebie ! :>
    http://lustrzaneodbicie6.blogspot.com/2015/02/mikoaj-3.html

    ReplyDelete
  47. piękne zdjęcia! Jak widzę mamy bardzo podobny styl ubierania się ;) Co do treści, po pierwsze każdy potrzebuje trochę czasu na zebranie myśli itp. Sama również mam dość często przerwy w blogerstwie. Na szczęście po czasie chęci przychodzą, i to z podwójna mocą. A po drugie, tycząc się całej reszty, jak najbardziej się z tb zgadzam. Osobiście uważam że nie ma czegoś takiego jak bezsilność. Są tylko trudne sytuacje, i takie, że już nam się nie chcę. Jednak zawsze możemy coś zrobić.. ;) Pozdrawiam, i do następnego ^^

    ReplyDelete
  48. Naprawdę fajnie piszesz, na pewno będę zaglądał częściej.. :)

    Obserwuję i zapraszam do siebie. :) http://jakasilatakiezycie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. Bardzo fajny outfit :) ta koszula jest piękna!

    ReplyDelete
  50. Świetne zdjęcia! zapraszam do mnie i oczywiście obserwuję
    ---------------------------------------------------------------------------------------
    http://dleathach.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. Czasami rzeczywiście trzeba się przyznać do tego, że nic nie da się zrobić. Bezsilność jest jak najbardziej ludzka!
    Poklikałam :)
    claudine-bloog.blogspot.com --> PROSZĘ O KLIKANIE W LINKI!

    ReplyDelete
  52. Dobrze, że nie usunęłaś bloga ;) świetne zdjecia
    http://asia-asiaablog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. Ludzie często są bezsilni w wielu sprawach. Ale w życiu trzeba być twardym i z uniesioną głową iść do przodu.
    Świetne zdjęcia :)

    Poklikałam w linki, może poklikasz u mnie?
    http://onelife-onesize.blogspot.com/2015/02/get-ready-for-spring.html

    ReplyDelete
  54. Piękne zdjęcia :)
    obserwuje twój blog !
    http://victoriablog63.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Ja również miewam takie momenty, że nie mam pomysłu na nowe posty, ale nie tylko.
    _____________
    Pozdrawiam i zapraszam:
    http://designyourhappylife.com/
    http://pl.dawanda.com/shop/skyler-art

    ReplyDelete
  56. Śliczne zdjecia <3
    http://life-is-beaatiful.blogspot.com/

    ReplyDelete
  57. Bardzo fajny blog <3
    ♥ http://nooolanikola.blogspot.com/

    ReplyDelete
  58. Piękne zdjęcia, na blogu jestem pierwszy raz, a Desig jest poprostu olśniewająco piękny <3 Powodzenia w dalszym blogowaniu :]

    Zapraszam do mnie: http://wikis-life.blogspot.com/

    ReplyDelete
  59. Zakochałam się w Twoim blogu właściwie od pierwszego wejrzenia. Cudny nagłówek/wygląd :) Poza tym piszesz tak lekko, prosto z serca, że mam ochotę wziąć kubek herbaty i przez całą noc nie robić nic innego tylko czytać ;)

    ReplyDelete
  60. Jaki masz ładny blog! Fajnie, że mogę go odwiedzić :D Zapiszę sobie Twój adres w zakładce ,,Złote blogi" - to są te, które odwiedzam regularnie :)
    Życzę Ci żeby to faktycznie był twój rok! Podasz link do twego kanału, gdy już go stworzysz?
    Zapraszam do mnie:
    alicjadobry.pl

    ReplyDelete
  61. Poklikałam we wszystkie linki, świetne zdjęcia! Ta koszula jeansowa jest idealna <3
    Mogłabyś kliknąć u mnie w poście w linki z ubraniami? ;)) http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/03/black.html

    ReplyDelete
  62. Przeuroczy ten portfelik "kot", po prostu cudo! :)

    Mój blog- KLIK

    ReplyDelete

* Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
* Brak weryfikacji obrazkowej.