Strony

13 Mar 2015

Visiting Warsaw

Hejka! Na samym początku muszę was serdecznie przeprosić, o brak czasu, rzecz jasna. Ubiegły tydzień był dla mnie niezwykle ciężkim czasem, ale znalazłam w nim i chwilę przyjemności, o czym również dziś będziecie mieli okazję przeczytać. Zapomniałabym się skromnie pochwalić, że w środę miałam tę okazję startować z eliminacjach powiatowych 38. edycji konkursu odnośnie wiedzy pożarniczej. Niestety, wypadłam po za podium, ale tylko nieznacznie, not bad. Między szkolnymi obowiązkami znalazłam oczywiście czas na odświeżenie wyglądu bloga. Miało wyjść wiosennie, mam nadzieję, że efekt końcowy jest zadowalający.

W poniedziałek, 9 marca razem z opiekunami i kilkoma osobami z mojej szkoły, które też miały możliwość tę możliwość (wszystko dzięki naszemu dobremu sprawowaniu podczas WOŚP-u), wybraliśmy się na jednodniową wycieczkę do stolicy. W planach mieliśmy zwiedzanie Sejmu oraz krótki postój, by móc odpocząć przed drogą powrotną, i oczywiście coś zjeść. Do Warszawy z mojej miejscowości jest prawie 100 kilometrów, a po kilku godzinach zwiedzania i ogromnej mocy wrażeń byliśmy już dość zmęczeni.

Wszyscy znajdowaliśmy się tam po raz pierwszy. Zanim mogliśmy wejść do środka musieliśmy pozbyć się wszelkich bagaży. Tego dnia odwiedzić Sejm przyjechało mnóstwo wycieczek i musieliśmy dołożyć wszelkich starań, żeby nie zgubić się w tłumie. O umówionej godzinie przywitała nas pani, która z chęcią nas oprowadziła i dzięki niej dowiedzieliśmy się wielu ciekawych faktów o historii rządów w Polsce. Poznaliśmy budynek od A do Z. Wcześniej obserwowaliśmy to miejsce jedynie w telewizji, jednak znajdowanie się tam osobiście, dwie różne sfery.
Około godziny 15:00 wszyscy zebraliśmy się już w busie i przygotowywaliśmy się do drogi powrotnej.
Przyznam szczerze, że wszystkie zdjęcia miałam nadzieję wykonywać swoim telefonem. Przeliczyłam się nieco, więc niektóre momenty udało mi się uchwycić jedynie przez szybę busa i chwilę po opuszczeniu Sejmu. Jeśli tylko uda mi się zobaczyć zdjęcia, jakie wykonywali moi towarzysze, z chęcią pokarzę wam je jeszcze na blogu czy moim Facebooku.
Warszawa to niewiarygodne miejsce. Aż niemożliwe było, żebym chciała je opuszczać.
Jestem pewna, że jeszcze w tym roku tutaj wrócę.

Może udałoby mi się spotkać z kimś z Was?








27 comments:

  1. Musiało być fajnie. Wycieczki są bardzo fajne, ładne zdjęcia. Dobrze, że mieliście miłą panią przewodnik, bo gdy trafi się na kogoś kto ma zły humor to cała wycieczka może być poprzez to gorsza, ale co tam. Widać, że miło spędziłaś czas. Ładne zdjęcia.
    ✿KarmeLove✿

    ReplyDelete
  2. Ojej,tak bardzo Ci zazdroszczę...ładne zdjęcia :)
    Mój blog-klik!

    ReplyDelete
  3. Mnie się jakoś zbyt Warszawa nie podobała jak byłam. Ale będę musiała dać jej jeszcze jedną szansę xd

    http://to-read-or-not-to-read.blog.onet.pl/

    ReplyDelete
  4. Ja JesCze nigdy nie byłam w Warszawie, ale na pewno się tam wybiorę ;)

    Darunia-dusiunia.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Cudowne zdjęcia *.*

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Bardzo ładne fotki aczkolwiek Wa-wy nie lubię :)

    http://fidrygalkibackstage.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Warszawa to piękne miasto :)
    Obserwuję! :)
    MÓJ BLOG :)

    ReplyDelete
  8. chciałabym sobie pojechać do Warszawy muszę nakręcić na to męża, szkoda że tak mało zdjęć, chętnie obejrzałabym więcej ;) http://creamshine.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  10. Szkoda, ze tak mało zdjęć. Nie miałam jeszcze przyjemności być w Warszawie, ale już niedługo zamierzam to zmienić :) Ciekawy blog!
    Zapraszam do siebie: ksiezycova.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Warszawa jest piękna *.* Jeszce nie byłam w Warszawie, ale chciałabym tam pojechać.
    MÓJ BLOG - KILK

    ReplyDelete
  12. Super, że tak miło spędziłaś czas. W wakacje również odwiedzę stolicę.
    Pozdrawiam,
    http://my-black-pants.blogspot.com/2015/03/16-giving.html#comment-form

    ReplyDelete
  13. Fajnie ci, ja nigdy nie byłam w wawie :O
    A nie, raz na wycieczce xd
    zaobserwujesz jak ci się spodoba ? Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  14. Wyprowadziłam się z Warszawy do Wrocławia, bo jej nie lubiłam. Pobyt tutaj uświadomił mi, że to w Warszawie jest dobrze ;)
    Masz takie piękne, szczupłe nogi! <3

    http://urszulawil.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Cudowna Warszawa :)
    http://bartekrochniak.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. jeju tak bardzo chciałabym pojechać do Warszawy :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Przepiękne zdjęcia, chciałabym kiedyś odwiedzić Warszawę. Co do wyglądu bloga to jest niesamowity :) Będę ten blog odwiedzać i to nie raz ;* http://life-fashion-and-i.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Ja do Warszawy mam 4h drogi samochodem, wiec jestem tam bardzo rzadko :((
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Mimo tego, że pochodzę z małej miejscowości, jestem wielką fanką wielkich miast takich jak Warszawa. Nie przeszkadzają mi korki, ludzie na ulicy i hałas. Tylko w takim miejscu czuję się najlepiej, więc wcale nie dziwię Ci się, że nie chciałaś stamtąd wracać :)
    Co do wyglądu bloga - lubię takie proste i klasyczne szablony. Niestety nie przepadam za kolorem zielonym, ale u Ciebie on akurat wygląda całkiem fajnie :)

    Buziaki,
    www.TheFiorka.pl

    ReplyDelete
  20. W sumie sejm to nic takiego nadzwyczajnego

    ReplyDelete
  21. Zawsze chciałam jechac do Warszawy:(. Musze kiedyś pojechać ^^. Fajne zdjęcia pozdrawiam ;3
    japanese-dream.blogspot.com
    otaku-noo-sekaii.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Ja kocham Warszawę i za każdym razem, gdy tylko w niej jestem odkrywam masę różnych nowych super miejscówek ^^ Fajnie, że pojechałaś na wycieczkę, bo zawsze jak w szkole były wycieczki to bawiliśmy się najlepiej ^^
    Zapraszam na kulinarny post na http://the-sound-of-your-heart-beating.blogspot.com/2015/03/hells-kitchen-pomidorove-love.html :)

    ReplyDelete
  23. Jeszcze nigdy nie byłam w Warszawie, ale słyszałam że to wspaniałe miasto :D
    śliczne zdjęcia!
    Eh, ja też mam ostatnio bardzo dużo obowiązków :(

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Świetne zdjęcia, Warszawa jest piękna

    ReplyDelete
  25. Ja akurat w czerwcu jadę na wycieczkę do Warszawy i nie mogę sie już doczekać! :)
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    ReplyDelete

* Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
* Brak weryfikacji obrazkowej.