14 Apr 2015

Is it too late to get started on You Tube?

Hejka! Ostatnimi czasy dużo rozmyślałam nad swoim miejscem w świecie. Odkryłam, że miałam to ogromne szczęście, i znalazłam się w blogosferze. Jestem tutaj już prawie rok i już zdążyłam się rozgościć. Te kilka miesięcy temu do założenia bloga nakłonili mnie znajomi, bo w sumie i oni chcieli poznać mnie i ze strony mojej "pisarskiej" pasji - szczególnie, gdy wciąż tylko mówiłam, że chciałabym w przyszłości wydać książkę, a wiersze pisałam tomikami (jeden z nich został nawet w takim tomiku, publicznie i uroczyście opublikowany). Jednak nie o tym mowa. Już jakiś czas temu naszła mnie pewna myśl. Oglądałam wtedy wielu Youtuberów. Imponowało mi to, co robią. Ich śmiałość, kreatywność, zawziętość i upartość w tym, że dalej robią swoje. Pewnego dnia nawet wychodząc ze szkoły za swoimi plecami usłyszałam pytanie koleżanki: "Daria, a może ty zaczęłabyś nagrywać? To super sprawa!". W tym momencie coś mnie tknęło - i oto powstał mój pierwszy samodzielny kanał na You Tube. Od tego czasu wgłębiłam się w tajniki grafiki, programów do obróbki filmików - tak, żeby wszystko potem działało, jak trzeba. Kanał jest już uruchomiony, więc możecie do woli subskrybować. Pierwszy filmik pojawi się już niebawem, a i ja sama będę chciała Was czymś zaskoczyć. Z całego serca chcę, żebyście poznali mnie i z tej drugiej strony. Całej mojej osobowości nie mogę swobodnie ubrać w słowa.
Zastanawiałam się, czy to aby nie za późno. W końcu teraz kanałów jest wiele, a co, jeśli coś pójdzie nie tak jak zamierzyłam? Liczę się z tym, że nie od razu wszystko wyjdzie perfekcyjnie, aczkolwiek dołożę do tego wszelkich moich sił. Cóż innego mi pozostaje? Oczywiście z całego serca i najserdeczniej, zaprosić Was na mój kanał! Trzymajcie się, przy okazji życzę miłej pracy ,w szkołach ,i nie tylko.










BLUZKA - KLIK ( klikniesz?)


33 comments:

  1. super, że postanowiłaś zacząć nagrywać! Nigdy nie jest za późno na podążanie za pasjami i na robienie tego co się kocha :)

    justaliceworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ja w Przyszłości pomyślę nad nagrywaniem, na razie mi się nie spieszy ;)

    Darunia-dusiunia.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Świetnie, że będziesz nagrywać filmiki.
    Ja nie mam takiej dużej odwagi aby nagrywać.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Oo, może byc ciekawie! :D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Bardzo fajnie, że będziesz nagrywała na yt.
    Zawsze to w internecie ciebie więcej.
    Bardzo ładny wygląd bloga.
    Oglądałam poprzednie posty, są niezłe :)
    Zapraszam: two-ordinary-girls.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Życzę powodzenia w nagrywaniu! I wytrwałości :) Sama kiedyś nagrywałam, ale po 3 filmach dałam sobie spokój ;)

    ReplyDelete
  7. Mam nadzieję, że uda Ci się zgromadzić przed ekrany rzeszę widzów, życzę powodzenia :) A co do perfekcji, to spokojnie, nie od razu Kraków zbudowano, a i tak przecież nikt z nas nie jest do końca perfekcyjny :)
    historia-piorem-pisana.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Super że zaczniesz nagrywać ! Już nie mogę się doczekać 1 filmiku ! Jeśli to wypali ( a na pewno ) będziesz musiała podziękować tej koleżance :*

    http://kicajkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Ale cudnie wyglądasz *.*

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Super, że nagrywasz, napewno bd ogladac :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. zgłaszam się do obserwatorów twojego kanału na yt :)
    powodzenia ! http://wiktorialifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Bardzo fajnie że będziesz nagrywać - jak tylko pojawi się pierwszy filmik daj znać :)
    Dołączam do obserwatorów i będę czekać na informację :)P
    http://www.skezjablog.eu/

    ReplyDelete
  13. Super zdjęcia, fajnie że będziesz nagrywać ;) Na to nigdy za późno :D
    moment-at-the-photo.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Ja też założyłem kanał. Wrzuciłem już 3 filmiki i w sobotę ląduje następny. Bardzo chcę, aby mój kanał wypalił i spędzam bardzo dużo czasu nad montażem moich produkcji. Najśmieszniejsze jest to, że masz więcej subów ode mnie, a ty nie wrzuciłaś nic :D Powodzenia! :)

    http://darkcloud-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wiem, czy to tego akurat jest kwestia :) Ja założyłam swój kanał już jakiś czas temu, więc to pewnie dlatego ;)

      Delete
  15. Fajnie, że będziesz nagrywać na yt :) Ja też się nad tym zastanawiam ale poczekam z tym jeszcze, a tobie życzę powodzenia! :* Śliczne zdjęcia. :)

    bizzmebaby.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Swietnie! Nie mogę doczekać sie pierwszego filmiku! Zaraz dam suba! Powodzenia i wytrwałości! Nigdy się nie poddawaj!
    Pięknie wyglądasz! Kliknęłam :*
    Jeśli masz chwilkę, to byłabym wdzięczna za kliki w linki w moim poście :D
    kingas1blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Bardzo fajnie ,że zakładasz kanał na yt . Nie moge się doczekać aż zaczniesz dodawać filmiki :D . Zapraszam do mnie : mylittleworld46.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Super... na pewno filmiki w twoim wygonaniu będą genialne. Śliczne zdjęcia... klikłam :*
    Nessi-blog-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. W takim razie życzę powodzenia, subskrybuje ;)
    bajeerancko.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Trzeba się przełamywać, wyjść z cienia...i Ty to zrobiłaś, wielkie gratulacje, trzymam kciuki. ;)
    Może wpadniesz? :) http://prossteslowa.blogspot.com/ Zapraszam! :D

    ReplyDelete
  21. Na pewno będę oglądać, blog bardzo mi się podoba!

    Będzie mi miło jeśli zostawisz coś po sobie, na moim blogu ♥
    JuliaPoborczyk.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. myślę, że nigdy nie jest na nic za późno :) Powodzenia w nagrywaniu!
    Ładne zdjęcia :)

    http://dalenadaily.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Uwazam ze nagrywanie filmikow jest swietnym pomyslem. Z niecierpliowscia czekam wiec na ten pierwszy! Powiedz mi kochana jaki program do obrabiania filmiku polecasz? :)
    + Podobaja mi sie zdjecia!

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja będę korzystać z Movie Maker, aczkolwiek iMovie też jest okej ;)

      Delete
  24. ja juz sie tak zbieram od prawie roku :) ale nie mogę zaczac...
    http://luuvmy.blogspot.com/2015/04/o-tych-ktorzy-pomysu-na-siebie.html

    ReplyDelete
  25. Powodzenia w nagrywaniu :) Bardzo ładne zdjęcia!
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  26. Też kiedyś chciałam nagrywać na yt! Pjona! 😁
    Ps. Dałam obs, a moja koleżanka potrzebuje czytelników. Jej blog nie jest..yyy...ciekawy....ale proszę,zrób to dla niej. 😢
    blogerkatoja.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Powodzenia! Nigdy nie jest na nic za późno :) A to, że jest teraz wielu Youtuberów nie powinno Cię zrażać - bo Ty jesteś sobą i z pewnością wniesiesz coś innego, wyjątkowego :)

    Pozdrawiam,
    anastazja-bloguje.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Fajnie , że zaczęłas :) Tez o tym myślę :) supcio outfit :)
    Pozdrawiam, Natii :)

    http://nataliakupczak.blogspot.com/

    Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad;) Zapraszam również do obserwacji.

    ReplyDelete
  29. Fajnie , że zaczęłas :) Tez o tym myślę :) supcio outfit :)
    Pozdrawiam, Natii :)

    http://nataliakupczak.blogspot.com/

    Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad;) Zapraszam również do obserwacji.

    ReplyDelete

* Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
* Brak weryfikacji obrazkowej.