Strony

5 Apr 2015

nie przegap życia

Życie składa się z wielkich sukcesów, mniejszych też nie pomijając, ale przede wszystkim też z licznych niepowodzeń. Na swoim przykładzie a i z ręką na sercu przyznam, że twarde lądowania doprowadzały mnie niekiedy do poważnego "doła". Wydawało się, że czego bym tylko nie zrobiła, było z góry skazane na niepowodzenie. Teraz wiem, traciłam tylko czas a przez takie właśnie myślenie życie umykało mi przez palce. Doświadczając tego zaczęłam analizować, co takiego mogę zrobić, żeby chwytać każdy dzień, korzystać z życia ile się da, nie przejmować się drobnostkami i codziennie rano wstawać z szerokim uśmiechem. Czy do tej pory próbowałam wszelkiego ubolewania i pospolitego "użalania się" nad własnym losem? Być może.
Pewnych sytuacji nie trzeba nawet sobie wyobrażać. Budzisz się, za oknem pogoda niewarta nawet uwagi i brak, zupełnie brak jakichkolwiek perspektyw. Z przyzwyczajenia narzekasz na cały świat, jaki to on nie jest okrutny, ile w nim zła, przecież wszyscy się na ciebie uwzięli, wszyscy się odwrócili. A może pomyśl nad tym, co takiego Ci ofiarował? Nic Ci nie dolega, czujesz się wręcz wyśmienicie. Możesz się swobodnie poruszać, mówić, spożywać posiłek. Masz przyjaciół, rodzinę, bo przecież każdy ma choć jedną osobę, która jest w stanie go wspierać.
Chcesz być szczęśliwym człowiekiem? Zmień nastawienie! Dokładnie się zastanów, co takiego robisz źle. Wyciągnięcie prawidłowych wniosków to już połowa sukcesu! I tym razem absolutnie sprawdza się sławne już powiedzenie a nawet przykazanie, żeby skupić się na tym, co kochamy.
Nie satysfakcjonuje cię to, gdzie obecnie pracujesz, czym się zajmujesz? Znajdź coś bardziej odpowiedniego! Każdy jest inny i zupełnie co innego go pasjonuje. Twój wygląd nie oddaje w pełni Twojej osobowości? Może teraz jest ten czas, by to zmienić!
Akceptuj życie takim, jakie jest. Nie zawsze może być idealnie, ale warto docenić to, co się w danej chwili posiada. Świat jest tak skonstruowany, że za chwilę dosłownie wszystko może obrócić się do góry nogami. Nigdy nie jest za późno na zmiany. Weź własne życie w swoje ręce. Żyj jego pełnią. Nie przegap go!

WIANEK  












BRANSOLETKI:  KLIK KLIK KLIK KLIK



Wracając ze spaceru spotkałam na swojej drodze niezwykle grzeczną, przecudowną suczkę, i oczywiście w tej chwili życzę Wam wszystkim wraz z moją towarzyszką, WESOŁYCH ŚWIĄT!

39 comments:

  1. Piękne zdjęcia!<3 A ta opaska mega urocza:)

    ReplyDelete
  2. Sliczne zdjecia:)) no, trzeba zyc chwila, wprowadzac zmiany, uszczesliwiac siebie!♥

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Zgadzam się z Tobą, ja kiedyś też tak miałam. Za co kolwiek się brałam wychodziła z tego totalna porażk, a to tylko dldlatego, że tak myślałam. Jednak czasem sami sobie wmawiamy coś co nie ma miejsca ;)
    Wzajemnie wesołych świąt ;*

    Darunia-dusiunia.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Jakiś czas temu miałam taki okres w życiu, że bez przerwy chodziłam przygnębiona, użalałam się nad sobą i nawet nie zauważyłam jak dużo mnie ominęło. Na szczęście ten czas mam już za sobą, a teraz na prawdę cieszę się każdą chwilą i staram się korzystać z życia jak najlepiej.
    aniabloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. świetny post, naprawdę motywuje, sama lubię od czasu do czasu ponarzekać, ale koniec z tym :)!!!
    pozdrawiam :D!

    Miooodziablog-klik <3

    ReplyDelete
  6. ślicznie Ci w tym wianuszku! :)

    http://justlovemagic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Ale słodziaka spotkałaś :) Śliczne, wiosenne zdjęcia. Narzekanie jest do kituuuu!

    Obserwuję, ale nie zmuszam do tego samego ;)
    http://l-jak-lidia-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Jestem na Twoim blogu pierwszy raz i muszę stwierdzić, że jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. Masz fajny styl pisania i robisz śliczne oraz ciekawe zdjęcia. Oczywiście musiałam zaobserwować, teraz tylko czekam na kolejne wpisy!:) Od dzisiaj jesteś na liście moich ulubionych blogów!
    Mój Blog - kliknij!

    ReplyDelete
  9. Naprawde bardzo pozytywnie napisany post :D czekałam na nowy wpis. Śliczne zdjęcia, ciekawe.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://feelingsofhumanity.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Ale piękny wianuszek ^^

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. pięknie napisane.Trzeba docenić to co się ma teraz,a możliwe,że to co chcemy akurat do nas przybędzie.
    Moja kochana Miki,jak zawsze piękna! Pamiętaj,żeby się nie poddawać <3

    http://gitara-maja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Bardzo mądry, motywujący i inspirujący post! Świetne zdjęcia :)
    Obserwuję.

    matrelsy.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. WOW! Bosko ci w tym wianku! Super post :)

    ReplyDelete
  14. Śliczne zdjęcia i dająca do myślenia notka :)
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  15. Przesliczne zdjęcia ^^ http://kuraibanii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Strasznie podoba mi się Twój wianek :) I mądrze to wszystko jest napisane. Staram się czerpać z życia sto procent. Co zresztą chyba widać na moim blogu, który w całości jest poświęcony mojej pasji :)


    U Łosia nowy post: http://nevermind-factory.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. śliczne zdjęcia, poklikałam ;)

    http://szarlotkaa999.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. bardzo mądry post ;) i bluza bardzo ładna :* <3 pozdrawiam :***

    http://its-not-gonna-be-so-easy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Śliczne zdjęcia i oczywiście cudowna psinka!:D
    Pozdrawiam cieplutko :*
    angelika-ka.blogspot.com- klik :)

    ReplyDelete
  20. Pięknie wyglądasz! I cudowny pieseł ;))
    Poklikane oczywiście

    Zapraszam
    http://to-read-or-not-to-read.blog.onet.pl

    ReplyDelete
  21. Nie jestem przekonana czy bluzka/bluza pasuje do motywu kwiatków, ale sceneria śliczna :D a psinka to już w ogóle cudo!

    http://whitemisses.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. przepiękne zdjęcia! cudowny wianek :)
    Bardzo ładny, przejrzysty blog!

    Mogłabyś poklikać w linki do choies w moim ostatnim poście? Bardzo proszę, zależy mi na tej współpracy:)
    Mój blog
    Pomożesz?- jeśli tak koniecznie mi napisz komentarzu.

    ReplyDelete
  23. świetne zdjęcia! :)

    http://patrycjaolech.blogspot.com/#_=_

    ReplyDelete
  24. super zdjęcia :) Trzeba walczyć o to co kochamy :D
    może obs za obs?
    daj znać u mnie
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. masz rację. żyje się tylko raz, nie wolno przegapić życia! jest tyle fantastycznych rzeczy, które możemy robić. ważne są też nasze pasje i ukryte talenty, które można znaleźć z czasem :) świetny post, a wianek z choies przecudowny! ♥ i zgadzam się, że nigdy nie jest za późno na zmiany. świetnie to ujęłaś!
    Twój blog mnie bardzo zainspirował, dlatego obserwuję! ☺
    jakbyś miała 5 sekund wolnego czasu to mogłabyś poklikać w przynajmniej 2 linki u mnie? ✿ http://cuteedoll.blogspot.com/2015/04/choies-wishlist.html ✿
    jeśli nie to przepraszam! pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  26. Pięknie napisany post ;))
    Kluczem do tego by być szczęśliwym jest właśnie umiejętność dostrzegania i doceniania tych najmniejszych dobrych rzeczy, które nas spotykają. Wtedy dopiero człowiek zauważa ile tak naprawdę posiada :))
    śliczne zdjęcia!

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Super zdjęcie . Bardzo ciekawy wpis :* ;)

    ReplyDelete
  28. Bardzo mądry post, całkowicie się zgadzam ;) Śliczne zdjęcia!
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Oryginalny blog, wreszcie coś co załapuje się na niesamowitość. Jesteś cudowna, piękna, mądra. Przelewasz to wszystko na post. Pozdrawiam.

    onlybyme7.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. masz prześlicznego bloga i sama jesteś śliczna <3 i zgadzam się z tb, trzeba żyć pełnią życia!

    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam blogowanie, zależy mi na kometarzach, motywuje mnie to bardzo! Jak ci się spodoba, to miło jak zaobserwujesz! http://thesunforgivesthecloud.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Cudnie Ci w tym wianku <3
    http://polinapaola.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Nasze życie nie powinno być nudną monotonią. Bardzo ładnie wyglądasz w wianku.
    Może wzajemna obserwacja? Napisz u mnie.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Porażki nie powinny być powodem do użalania się, tylko stanowić kamienie, którymi wybrukujesz sobie drogę do sukcesu. Ucz się z nich, wyciągaj wnioski i stąpaj po nich pewnie – bo to one dają Ci siłę i uczą ważnych lekcji. Każdy błąd, każda porażka – uczą kolejnej małej rzeczy, która przybliża Cię do upragnionego sukcesu. Jedynym błędem, który możesz tu popełnić jest unikanie kolejnych wyzwań i negatywne myślenie, które powoduje, że nie czujesz się wystarczająco silny, aby odnieść sukces. Porażkę stanowi dopiero nie podniesienie się po upadku, a nie upadek sam w sobie.

    Kliknęłam we wszystkie rzeczy :) Wianek i bluza są przecudowne, a na zdjęciach wyszłaś bardzo ślicznie :)
    Oczywiście Twój blog dodaję do obserwowanych i zapraszam także do mnie :)
    http://historia-piorem-pisana.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Najgorsze jest właśnie narzekanie, a nie działanie. Zapominamy o tym, że życie mija naprawdę szybko, a kiedy jest już za późno zastanawiamy się "na co ja straciłem/straciłam ten czas?". Trzeba umieć wyciągać pewną naukę na przyszłość i wnioski z porażek. Sukcesy uskrzydlają, ale tylko na moment.

    Pozdrawiam,
    anastazja-bloguje.blogspot.com

    ReplyDelete

* Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
* Brak weryfikacji obrazkowej.