Strony

24 May 2015

strach ma wielkie oczy!

Nie nie, daj spokój! To nie dla mnie, nie ma takiej opcji, wiesz ... ja się boję. STRACH. Przychodzi zawsze w najmniej oczekiwanym momencie. Jesteśmy do czegoś już bardzo przekonani, mówimy o swojej odwadze i wiemy, że damy radę, a tu nagle TRACH! Wszystko jedno, przepadło. Człowiek jak jakże ciekawie skonstruowany, boimy się nawet najbardziej błahych rzeczy, dostajemy ogromnych oczu kiedy nas coś przerazi, chcemy uciec. Ale gdzie, skoro problem leży w naszej psychice, a od niej ucieczki nie ma. Dobrym przykładem tutaj będzie niezapowiedziana kartkówka, jako że każdy z nas kiedyś chodził do szkoły, pewnie nadal do niej uczęszcza. Osobiście, kiedy tylko usłyszałam od kolegów na przerwie, że dokładnie za pięć minut piszemy ważną kartkówkę, automatycznie dostawałam ataków paniki, w biegu wyciągałam zeszyty i z niebywałą precyzją i skupieniem studiowałam każde słówko z danego tematu. Oczywiście niewiele to dało, gdyż emocje wzięły górę i równie szybko, jak wiedza pojawiła się na przerwie w mojej głowie, tak i się z niej ulotniła. Zaufałam sobie samej i sięgnęłam pamięcią do zajęć, kiedy wszystko było tłumaczone przez nauczyciela. Przełamałam strach i własne słabości, a z oceny byłam jak najbardziej zadowolona. Jako ludzie obawiamy się wielu rzeczy i zjawisk. Chcemy, żeby wszystko jak najlepiej wyglądało w najważniejszym dniu w życiu, jakim jest ślub. Czekamy na wyniki egzaminów, matury, w kolejce do lekarza, by odebrać wyniki badań. Boimy się pająków, śmierci, czasem i samego strachu, zupełnie paradoksalnie. Z biegiem czasu wiadomo, że nie było warto. Lepiej jest już wcześniej zaoszczędzić sobie nerw i utraty zdrowia.
Czy jest recepta na strach? Owszem. Wziąć głęboki wdech, i robić swoje, nie zakładając nawet, że coś może zakończyć się niepowodzeniem. To w końcu my go kreujemy i równie skutecznie możemy się go pozbyć. Jeszcze do niedawna moje zachowanie było identyczne, bałam się wręcz własnego cienia. Szybko stwierdziłam, że to nie dla mnie. Jestem silna i dam sobie radę. Pozytywne myślenie pomogło niczym cudowny eliksir, i teraz wiem, jak mam radzić sobie z ogarniającym mnie lękiem.
Najlepszy dowód to poniższe zdjęcia. Wybrałam się na nie do pobliskiego opuszczonego domu, o którym krążą już równe historie. No i cóż, nie taki diabeł straszny, jak go malują.












37 comments:

  1. Kazdy ma jakies leki, nie jestesmy idealni:)
    zdjecia w opuszczonym budynku-super!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. nie znam osoby która się czegoś nie boi, każdy je ma, to normalne ;)
    piękna koszula!; d

    dominisiv.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ciekawie napisana notka, aż chce się czytać. Do tego świetne zdjęcia.
    Co powiesz na wzajemną obserwację? :) Jeśli tak daj znać u mnie :)
    Pozdrawiam!
    yepbear.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. śliczne zdjecie, blog tez super :))
    http://scruffystyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. myślę,że łatwo zrobić a trochę trudniej wykonać i pokonać ten strach haha

    oleksandra-official.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Cudownie o tym napisałaś :)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Super to napisałaś i fajne zdjęcia. Bardzo mi się spodobał wianek :)

    http://claudiablog-welcometomyworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. czasami strach jest nieunikniony,ale masz dużo racji ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Uwielbiam takie wnętrza!
    Strach siedzi TYLKO w nas samych, można go pokonać:)

    Obserwuję, mój blog: KLIKNIJ TUTAJ - PUDLO KOLOROW

    ReplyDelete
  10. piękne zdjęcia, koszula genialna!
    shawtyqueen.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Staram się przezwyciężać swoje lęki :D

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    ReplyDelete
  12. Ciekawe miejsce na sesje, ale zdjecia wyszly super ;)

    http://autographsandthoughts.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Ależ z Ciebie chudzinka! :)
    Pytanko: gdzie kupiłaś opaskę kwiatkową? :)

    ReplyDelete
  14. Trudno jest pozbyć się lęków :/

    Http://nataliakupczak.blogspot.com/
    Blog o modzie: http://modneblizniaczki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Trudno jest pozbyć się lęków :/

    Http://nataliakupczak.blogspot.com/
    Blog o modzie: http://modneblizniaczki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Fajny blog i ta ostatnia stylizacja z wiankiem świetna tylko to miejsce trochę takie średnie na zdjęcia.

    Zapraszam do siebie, jesli się podoba - ZAOBSERWUJ :)
    http://maggmagicstories.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. ładnie

    http://iamemilia.blogspot.com - zapraszam do mnie, jak spodoba się blog zaobserwuj go

    ReplyDelete
  18. jaka chudzinka piękna!:** cudowne zdjęcia:)
    co powiesz na wspólną obserwację? :)
    BLOG-KLIK

    ReplyDelete
  19. To prawda - sami kreujemy ten strach, tak samo mozemy go wypędzić z naszej glowy. Bardzo mi się podobają zdjęcia. Mam taką samą koszule ;) Zapraszam -----> perkusja-jennifer.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Ale masz chudziutkie nogi *.*
    Obserwowanie za obserwowanie?
    Zacznij :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Bardzo fajny post. Świetnie wyszłaś na zdjęciach. :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    http://doomilife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Jaka chudzinka! *_* Śliczny wianuszek.
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Śliczny wianek :*

    http://zollysx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Zgadzam się, wszystko leży w naszej psychice i na prawdę optymistyczne myślenie dużo tutaj daje ;)
    Pięknie wyglądasz ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Strach zawsze nas w jakimś stopniu hamuje, choć ja ostatnio zaczęłam używać go jako "napędzacza" który daje mi porządnego kopa w tyłek haha. Śliczny wianek.
    http://nicolabrychcy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Piękny wianek
    Zmaryprzezswiat.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Piękny wianek
    Zmaryprzezswiat.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Piękny wianek
    Zmaryprzezswiat.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Wow! Ja bym nie potrafiła wejść do opuszczonego domu, a dodatkowo - pozować w nim! Ostatnie zdjęcie jest cudowne! :)



    × Zapraszam na xnatg.blogspot.com × U mnie konkurs, do wygrania post promujący, obserwacje i inne. Zasady są proste, może Cię zainteresuje? :)

    ReplyDelete
  31. Racja - wszystko leży w naszej psychice. Tylko i wyłącznie od nas zależy, czy zapanujemy nad strachem, który bardzo często ma wielkie oczy :)

    Mój blog

    ReplyDelete
  32. Mam pytanko. W jakim programie przerabiasz zdjęcia? Zapraszam do mnie :) ideanienieidealna.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Śliczne zdjęcia ♥
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga
    marysiaprojektuje.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Każdy sie czegoś boi i zawsze tak bedzie

    ReplyDelete

* Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
* Brak weryfikacji obrazkowej.