Strony

10 May 2015

weź od życia pięć minut wolnego

STOP! Wiem, że masz teraz nawał pracy, każdy ma. Niezależnie, czy pracujesz i zarabiasz pieniądze, czy nadal siedzisz w szkolnej ławce. Po prostu, zatrzymaj się, na chwilę. Pewnie tak jak ja poznałeś już uroki życia w ciągłym biegu. Nie jest to w żaden sposób przyjemne, aczkolwiek w dzisiejszych czasach nie jest możliwe, by bez tego można było się obejść. Wystarczy wyjrzeć tylko przez okno i już widzimy, że wszystko pędzi, nie ogląda się za siebie, życie przecieka przez palce. Nie od dziś jednak wiadomo, że człowiek posiada wolną wolę. No bo jeżeli jesteśmy już zmęczeni i nie chcemy wciąż gdzieś biec, to czemu mamy to nadal robić?
Odważ się! Mówisz, że musisz dokończyć ważną pracę, nie może zaczekać, nie masz czasu na nic innego, a rzeczywiście nie możesz już się na niczym skupić, nie pozwala ci na to znużenie. Cóż, kolejna mocna kawa, ale czy to aby zdrowe? Nic z tych rzeczy! Nie zapewniaj, że brak ci czasu. Każdy ma czas. Po prostu nie potrafisz go dobrze wykorzystać.
Wiem! Mam dla Ciebie radę! Teraz, właśnie w tej chwili, spróbuj podejść do okna. U mnie jest przepiękna niedziela, godzina 11, jest cudownie wiosennie. Pomyśl, że na Twoich oczach wszystko pięknie rozkwita, w końcu jest ciepło, każdy czekał na wiosnę! Weź miękki koc, laptopa, ulubiony napój czy przekąskę, przecież nic nie stoi na przeszkodzie, żeby przebywać na świeżym powietrzu! Nawet jeśli, to pięć minut wyrwane z rytmu dnia nie zepsuje Ci planów. Odłóż na bok wszelkie zmartwienia i obowiązki, zrób coś dla siebie. Weź w dłoń swoją ukochaną książkę, do której na co dzień nie masz okazji wrócić, wybierz się na spacer do lasu, parku, odwiedź oczko wodne. Życie to zdecydowanie najważniejsza sprawa, najlepszy szef, z nim najbardziej musimy się liczyć, więc jeżeli ono współgrając ze zdrowiem uważa, że potrzebujesz przerwy, nie zastanawiaj się ani chwili dłużej.
Jeżeli nie masz ulubionej lektury, zawsze możesz wyszukać adres mojego bloga, i chociażby przeczytać tę notkę. Jeżeli coś dzięki temu zyskasz, to również i mi będzie bardzo miło.












PLECAK - KLIK (klikniesz?)
KOSZULA - KLIK (klikniesz?)

30 comments:

  1. Ja często robię sobię przerwę od wszystkiego :)
    poleksandra.blogspot.com KLIK

    ReplyDelete
  2. Bardzo mądrze napisane! Każdy ma chociaż odrobine czasu na przyjemności, jednak nie wszyscy umią dobrze ten czas zagospodarować:)

    imveronique.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Świetne zdjęcia. Masz rację- życie w ciągłym biegu jest okropne, ale nie zawsze da się inaczej :)

    Obserwuję, ale nie zmuszam do tego samego:
    http://l-jak-lidia-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Bardzo mądry wpis, każdy powinien znaleźć chwilę na odpoczynek! :) Piękne zdjęcia.

    ReplyDelete
  5. Mądrze napisane ;) Zmotywowałaś mnie bardzo !

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Świetnie to ujełaś... Niestety biegu czasu nie uda nam się zmienić ale chwila wytchnienia zawsze jest potrzebna i warta chwili. W końcu czuję że ktoś mnie zrozumiał dążę do tego właśnie aby przekonać ludzi aby zrobili coś dla siebie żeby odetchneli staneli na chwilę w miejscu i wzieli głęboki oddech :)
    Zapraszam :)
    http://malinabymylife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Torba prześliczna <3
    Ogólnie to świetnie ujęłaś tą myśl, popieram! Chwila wytchnienia jest niezbędna, noo oczywiście jeżeli tych chwil nie jest za wiele ;)
    Zapraszam - blekitny-mech.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Bardzo fajny post! Mi by przydało się takie wolne ^^

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Świetny post :) Zdecydowanie za bardzo gnamy za "potrzebami", których wymaga od nas życie w XXIw. Lecz musimy się zatrzymać raz na jakiś czas, odpocząć...

    pozdrawiam
    http://edzia-photoamator.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Zgadzam się z tobą ja cały czas pędzę ,a czasami powinnam dać sobie trochę czasu ;))

    http://asiaasiula.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. jak fajnie to napisalas, tak w inny sposob :)
    Zgadzam się, trzeba zrobic sobie chocby chwilke wolnego :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Świetny plecak :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/05/be-original.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    ReplyDelete
  13. Aj Darijko moja czy ty mi robisz konkurencję? :( napisałaś to tak trochę w stylu typowego mnie :D, ale podoba mi się i zdjęcia, ale które to już Ci nie zdradzę :3, oby tak dalej :*

    Zapraszam do siebie www.littleheartboy96.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Świetne zdjęcia :)
    I ciekawy post

    ReplyDelete
  15. Genialne foty! :-) Plecak extra :-) Czy zamawiając z Choies opłacałaś jakieś cło? itd? mam do wykorzystnia 80$ ,ale mam pewne obawy :-) , Buziaki

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Hmm .Oglądam twojego bloga już dobre dwa miesiące .
    I dobiero teraz zdecydowalam się na obserwacje .
    Ładne zdjęcia .Ciekawie piszesz .I masz przejrzysty ,ładny wygląd bloga .
    http://roksanablogg.blogspot.com/2015/04/plany-sie-zmieniy.html

    ReplyDelete
  17. Szkoda, że czcionka taka malutka. Post fajny,ale ciężko się czytało bo malutkie literki.
    To prawda, że od życia warto zrobić sobie trochę urlopu.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://www.szeptyduszy.blog.onet.pl

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też to zauważyłam, niedługo zmienię design :)

      Delete
  18. Bardzo często robimy mnósto rzeczy w pośpiechu. Uislnie chcemy ze wszystkim zdążyć na czas. Nikt jednak nie dowiedział się do dziś kiedy to "na czas" dokłdanie ma nastąpić i dlaczego właśnie teraz. Z jednej strony odkładanie rzeczy na potem jest najgorszą z możliwych rzeczy, zwłaszcza jeśli np. masz wenę. Ale czasem po prostu siedzisz przed latptopem i samoczynnie zasypiasz. Raz mi się tak zdarzyło, ale wtedy to było z miłości.

    ReplyDelete
  19. Najpierw obowiązki, później przyjemności. System działa, póki co niezawodnie i daje mi dużo wolnego czasu na rzeczy które kocham :)

    beneaththeblanket.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Zgadzam się, czasami trzeba zwolnić, nie można się ciągle przepracowywać :) super zdjęcia!
    http://via-martyna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Kliknęłam, śliczne zdjęcia. Najpierw obowiązki, potem przyjemności. Bardzo ładny design ^^

    http://szczur-ek.blogspot.com/ ← zapraszam :)

    ReplyDelete
  22. Świetne zdjęcia :D

    agnezdiary.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Mi osobiście jest ciężko zatrzymać czas,on tak strasznie pędzi... Zdjęcia cudowne :) Kliknęłam:) Pozdrawiam, http://skarbusiowa-garderoba.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. wiosna pełną gębą :) fajny, luźny outfit ... bardzo wygodny mniemam :) Co do czasu ? leci,pędzi ... Czasami brakuje mi chwil dla samej siebie :)
    Pozdrawiam i zapraszam wejść, skomentować :) http://labarbaretta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Śliczne zdjęcia :)
    zmaryprzezswiat.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Super plecak ;)
    Warto czasem odpocząć i znaleźć czas dla siebie

    ReplyDelete

* Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
* Brak weryfikacji obrazkowej.