2 May 2015

zerkając w przyszłość

Ten post nie ma na celu pokazania jakichkolwiek sztuczek iluzjonistycznych. Nie chcę wróżyć z kart czy z kuli, zupełnie się do tego nie nadaję! Istota rzeczy leży gdzie indziej.
Przy okazji jednej z ostatnich godzin wychowawczych poruszaliśmy temat naszej przyszłości. Jestem już w drugiej klasie liceum, przede mną egzamin dojrzałości, upragnione studia, praca. Co dalej? I czemu to wszystko toczy się tak szybko? Każdy z nas dorasta i prędzej czy później czekają go pewne zmiany. Jeżeli chodzi o mnie, wybrałam już swój wymarzony kierunek studiów. Już od najmłodszych lat uwielbiałam język angielski, a sama jego nauka przychodziła mi z łatwością. Jakiś czas temu do mojego liceum przyszły formularze, dzięki którym dowiedziałam się, że w mieście obok funkcjonuje szkoła posiadająca idealny dla mnie kierunek - język angielski w turystyce i biznesie. Nie zastanawiałam się nad tym długo, w końcu moja ciocia  również taki kończyła i obecnie zajmuje się tłumaczeniem tekstów. Jej praca pozwala na częste podróże, więc do tej pory zdążyła już zwiedzić kawałek świata! Nie ukrywam, zaciekawiła mnie ta perspektywa.
Jeszcze kilka lat temu, kiedy ktokolwiek zapytał mnie, kim chce zostać w przyszłości, odpowiadałam, że aktorką, piosenkarką, pisarką. Za każdym razem. Z biegiem lat, rozumie się, moje gusta skupiały się potem na karierze policjantki, weterynarza, bywało różnie. Pod koniec gimnazjum odpowiadałam tylko krótkim "nie wiem, mam jeszcze na to czas". Teraz już wiem, że jeżeli nie chcę, by przyszłość nieprzyjemnie mnie zaskoczyła, muszę działać już teraz, bądź przynajmniej podjąć ku temu jakiekolwiek kroki.
Nie wierzę, że nikt z Was choć przez chwilę o niej nie myślał. Ważne, żeby nie zagłębiać się już w to, co było, to już nie wróci. Warto zaufać, że przyszłe lata przyniosą same pozytywne zmiany.
Post kończę jakże wiosennymi zdjęciami. Już niebawem czeka mnie zakup mojego upragnionego aparatu, więc i ich jakość o wiele bardziej się poprawi. Oczekujcie także pierwszego filmiku na You Tube, połączenie blogowania i vlogowania to już jakaś zmiana.













34 comments:

  1. Też uwielbiam angielski! I chciałabym się wybrać na turystykę i rekreacje :) I piękne zdjęcia, a ty jesteś prześliczna :))
    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam, liczę na komentarz, motywuje mnie to do działania :) Jak ci się spodoba to możesz zaobserwować http://thesunforgivesthecloud.blogspot.com/!

    ReplyDelete
  2. jestem w 3. gim i nie wiem co chcę robić w życiu... jestem pewno profilu biol-chem-mat a co dalej? nie mam pojęcia :/
    śliczna jesteś :)

    olkoz.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ja nawet nie wiem do jakiego liceum pojde...

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Świetny post i zdjęcia! Na szczęście ja mam więcej czasu - 1 gimn., ale wiem, że na pewno będzie to coś związanego z grafiką lub fotografią. :)

    http://darkcloud-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Fajnie, że wiesz już czym chciałabyś się zajmować w przyszłości. Ja nie mam pojęcia, a chyba powinnam już zacząć sie zastanawiać. Ja jestem w trakcie oszczędzania na nowy aparat ;)
    http://kingas1blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Ja narazie jestem w dugiej gimnazjum i już mam milion pomysłów na minute co chce robić w przyszłości, ale za kilka lat niestety będę musiała o tym pomyśleć na poważnie:(
    To ekstra że w końcu kupujesz nowy aparat!
    { ✿✿ Lugfeer Blog ✿✿ }

    ReplyDelete
  7. śliczne zdjęcia
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. świetne zdjęcia+pięknie piszesz :)

    Bardzo przejrzysty, estetyczny blog!

    Mogłabyś poklikać w linki do LUCLUC w ostatnim poście na moim blogu?
    Bardzo proszę, ponieważ zależy mi na utrzymaniu dalszej współpracy :)
    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    ReplyDelete
  9. Świetnie napisany post! Ja w tym roku kończę gimnazjum, ale nie mam pojęcia kim chciałabym być w przyszłości.
    Śliczne zdjęcia! *.*
    Pozdrawiam :)
    Mój blog!

    ReplyDelete
  10. Cudowny design bloga!
    Pięknie i przejrzyście pisane posty!
    Bardzo ładne zdjęcia ♥
    Obserwuję :)
    http://www.enyere-ee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Dobrze, że poruszyliście taki temat! Ja jestem dopiero w pierwszej gimnazjum, także bardzo dużo czasu przede mną ;) Przepiękny design i śliczne zdjęcia ♥

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Zainteresował mnie Twój blog! Przy tej okazji zapraszam również do siebie :)MÓJ BLOG [KLIKNIJ]

    ReplyDelete
  13. Bardzo fajny post. Śliczne zdjęcia <3

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Interesujący post. Mnie osobiscie perspektywa czasu przeraża. Dlatego wole nie odbiegać daleko w przyszłość.

    ladyfashworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Świetny post! Co ty na wspólną obserwację?
    Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno się odwdzięczę ; )

    http://dzejkoob.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Dobrze mieć jest plan i się go trzymać, ale życie potrafi też płatać psikusy i dobrze mieć jest plan awaryjny, jak nie dwa ;)

    ReplyDelete
  17. Zostałaś nominowana do LBA! ♥
    Więcej informacji znajdziesz tutaj:
    http://enyere-ee.blogspot.com/2015/05/lba-libster-blog-award.html

    ReplyDelete
  18. Mi jeszcze daleko do rozmyślaniu o przyszłości :) Mam takie wrażenie,że słowa z Ciebie wypływają podczas pisania,ponieważ jest to napisane z taką lekkością.
    Zdjęcia są cudowne !
    http://zaczytanaaax.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Tak też właśnie się dzieje :)

    ReplyDelete
  20. O mamciu, ja już jestem w 1 klasie liceum w klasie matematyczno-przyrodniczej i niby mam cel, dostać się do Wojskowej Akademii Technicznej na wydział chemii, ale chciałabym na profil wojskowy. Jednak nie wiem jak to będzie, wszystko zależy od mojej matury..
    Nie mogę się doczekać filmiku na YT :D
    Życzę powodzenia w dążeniu do celu :*
    Oczywiście obserwuje, bo blog świetny :D

    http://margarett-world.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ps.
      Napisalam do Ciebie maila w pewnej sprawie :)

      Delete
  21. Chętnie zobaczę Twój pierwszy filmik na YT :D A co do tematu notki to ja właściwie nie wiem kim chciałabym być w przyszłości... Znaczy, jeśli chcę się rozwinąć jakoś bardziej ambitnie to myślę o czymś związanym z językiem polskim, jakimś dziennikarstwem:) No, ale jestem młodsza od Ciebie i mam jeszcze trochę czasu na przemyślenie tego i owego ^^ Życzę powodzenia w podejmowaniu decyzji :)
    Będzie mi miło jeśli zajrzysz do mnie :)
    atramkablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Moja siostra cioteczna studiuje angielski!
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Śliczne zdjęcia jesteś bardzo fotogeniczna :) :)

    ReplyDelete
  24. bardzo fajnie, że już wiesz co chcesz robić w przyszłości i, że dążysz do tego :) ja niestety jeszcze nie wiem.
    piękne zdjęcia i bardzo fajny post!
    zapraszam bepositivehoney.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Mamy podobne plany - z tym, że ja za językiem angielskim nie przepadam, ale za to uwielbiam rosyjski i rumuński (z racji na pochodzenie) oraz włoski, który pokochałam w liceum, bowiem jest moim drugim językiem obcym.

    Warto jest odpowiednio wcześnie określić do czego się dąży i jasno postawić sobie cele - po to, by wiedzieć na czym się skupić, na co zwracać uwagę, a co jest niewarte zachodu. Fajnie, że ty już wiesz, co chcesz robić. Dzięki temu żadne niespodzianki losu nie będą ci straszne :)

    Pozdrawiam,
    anastazja-bloguje.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Bardzo przejrzysty, estetyczny blog!

    Mogłabyś poklikać w linki do LUCLUC w ostatnim poście na moim blogu? Bardzo proszę, ponieważ zależy mi na utrzymaniu dalszej współpracy :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    ReplyDelete
  27. Bardzo Ci ładnie w tym wianuszku :)
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Prześliczne zdjęcia :*

    Zapraszam na nowy post :D
    Mój blog-kliknij

    ReplyDelete
  29. Ciekawy post :) Ja chodź mam 12 lat dalej się zastanawiam nad moją przyszłością. Kim będe, co będe robić, jak będe wygląda. Mówie teraz że nie pójdę na studia chodź wiem że będzie inaczej. Mówie teraz że będe piosenkarką, pisarką, lekarzem. Cudne zdjęcia ;** zapraszam do mnie !
    http://feelingsofhumanity.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Ja wychodzę z założenia, że nie powinniśmy zbytnio zamartwiać się przyszłością, a raczej cieszyć, że odkryjemy jej tajemnice. Z tym, żeby też nie pozostawać biernym, więc zupełnie się z Tobą zgadzam :)
    Jestem w 1. klasie LO, więc też zaczęłam poważnie myśleć o swojej przyszłości, straszą maturami od samego początku, a to motywuje do zdania sobie sprawy z tego, jak czas szybko leci ;)

    http://ksiegoteka.blogspot.com/ zapraszam :)

    ReplyDelete

* Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
* Brak weryfikacji obrazkowej.