1 Jun 2015

marzenia się spełniają?

Przygotowując ostatnią pracę domową z języka polskiego byłam w pewien sposób zmuszona do zetknięcia się z tym tematem, ale i on sam w pewien sposób dał mi dużo do myślenia. W końcu każdy ma marzenia. Niezależnie, czy w nie wierzysz, czy też nie, ale je masz, odczuwasz, nie możesz się ich pozbyć od tak, jak kataru. Już na przestrzeni tych wszystkich stuleci, od kiedy tylko pojawił się człowiek jako swego rodzaju istota rozumna - zaczęto interesować się sferą marzeń i snów. Nie żebym od razu odrzucała zwierzęta, o nie! One na swój jakże wyjątkowy sposób też sny miewają. Nie uważacie za ciekawe faktu, że zasypiacie punkt dwudziesta druga, wstajecie punkt szósta, co do minuty. Całe osiem godzin zdrowego snu. W nim zdobywacie świat, prowadzicie jakże ciekawe życie, jesteście gwiazdami, stąpacie po czerwonym dywanie, oślepiają was blaski fleszy, męczą pytania wścibskich dziennikarzy. Innym razem, albo i w ciągu tej samej nocy, któż to wie - dryfujecie niewielką, drewnianą łódką wzdłuż spienionej rzeki, podziwiacie przepiękne widoki i krajobrazy ukochanego kraju, jedyna okazja, by teraz go zwiedzić! A widzisz, to tylko osiem godzin, nic takiego. Przecież niemożliwe, by w tym czasie okrążyć kulę ziemską! Niemożliwe, by wzbić się na wyżyny sławy - a jednak. To jest potęga marzeń i snu. Często gubimy się wśród szarej rzeczywistości, cały czas przed oczyma ten sam widok, stare bloki, obskurne uliczki, codzienna droga do pracy czy szkoły, zaraz potem zajęcia, biuro, sprawdzanie statystyk na polecenie szefa, a wszystko musi być na już, na teraz! Warto czasem oderwać się od rzeczywistości, tak po prostu, cudownie gdzieś myślami odpłynąć. Choć przez chwilę znaleźć się tam, gdzie jesteśmy tylko my, nie wpuszczamy tam nikogo. Nie! To nasza wyobraźnia, wstęp wzbroniony. Im więcej w życiu pojawia się rutyny, tym ważniejsze jest, by jak najlepiej wypocząć, zrelaksować się - tak proste czynności, a mają niebywałe konsekwencje.
I ja sama ostatnio oddałam się takim beztroskim chwilom. Doznałam szybkiego otrzeźwienia, bo i zbliżają się wakacje, a jak na razie wszystko nie układa się tak, jak założyłam. Nie nie, nie mam na myśli nic złego! Planuję wprowadzić sporo zmian na blogu. Początek wakacji wiąże się ze zwiększoną dawką mobilizacji, przecież ten mały kącik w internecie, to moje wszystko. Bardzo się cieszę, że i Was tu przybywa, a i chciałam sama przyjść z nowościami. Na pewno będzie to odświeżony design, pojawi się długo oczekiwany filmik na You Tube, być może zmiana adresu bloga. Jak na razie jakość zdjęć jest nadal przeciętna, lecz już wkrótce zakupię aparat. Kto wie, może zmieni się i sposób pisania notek. Już teraz zabieram się do pracy, do zobaczenia! :)

24 comments:

  1. Uwielbiam spać, mam takie genialne historie :)
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  2. Spódniczka jest prześliczna !! Fajnie piszesz nie moge się doczekać kolejnego postu ;) Obs za obs ??
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post czeka tylko na twoje przeczytanie. :)
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Marzenia są właśnie po to, by je spełniać! :)
    ładnie wyglądasz:*

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Powinniśmy robić wszystki by spełniać nasze marzenia! Mnie się bardzo podoba cytat "Marzenia się nie spełniają, marzenia się spełnia" ;)
    Zapraszam na nowy post!❤

    ReplyDelete
  5. Fajny wianek :D
    miszeleden.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Trzeba chęci i wiary, a marzenia się spełnią. :)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Niestety niektórzy ludzie wciąż nie doceniają potęgi świata marzeń i sów ;)

    http://filozofiaduzejpszczolki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Raz spełniło się moje marzenie. Trzeba wierzyć w swoje możliwości oraz tzw. fart.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Ja w swoje marzenia wierzę i mam nadzieję że się spełnią haha :) Fajnie napisane!

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    ReplyDelete
  10. Genialnie to opisałaś! Ja wierzę w spełnienie marzeń, bo niektóre z moich marzeń udało mi się spełnić ;)
    Piękne zdjęcia! Czekam na zmiany ;)

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [klik]

    ReplyDelete
  11. Zawsze trzeba marzyć! :D
    Zapraszam,dopiero zaczynamy :) http://couplethoughtss.blogspot.com/2015/06/o-nas.html?m=0

    ReplyDelete
  12. Oczywiście, że marzenia się spełniają, po to są!
    Ślicznie wyglądasz :3

    W wolnej chwili zapraszam:
    ✿Jully-Blog✿ [KLIK]

    ReplyDelete
  13. Marzenia ahh ♥ Po za tym zdjęcia są śliczne :))

    http://jestemnatalii.blogspot.com/2015/06/jakie-sa-moje-oczekiwania-na-wakacje.html#comment-form

    ReplyDelete
  14. każdy ma marzenia,to pewne,ale nie każdy chce je spełniać.
    Czekam na nową odsłonę Miki! ;*
    http://gitara-maja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Myślę, że marzenia się nie spełniają - marzenia się spełnia! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    ReplyDelete
  16. trzeba sie starac to marzenia zawsze sie spełnią
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. świetne zdjęcia podobają się :)

    Zapraszam nowy post :)
    http://paulinsien94.blogspot.com/2015/06/wczoraj-by-jeden-z-najfajniejszych-dni.html#links

    ReplyDelete
  18. Jak dla mnie marzenia sa czescia naszego zycia. Powinnismy robic wszystko, aby je wypelniac, poniewaz czyni to czlowieka szczęśliwym.

    Pozdrawiam!
    Mój blog (klik)

    ReplyDelete
  19. Najważniejsze w marzeniach jest to, że dają nam siłę napędową :)

    ReplyDelete
  20. marzenia są najpiękniejsze, co prawda, chociaż za to nie musimy płacić, jeszcze ♥
    też w ostatniej notce pisałam o swoich marzeniach :)
    zapraszam do siebie w wolnym czasie! ♥ http://y-gfrr.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Jejku jakie śliczne zdjęcia
    zmaryprzezswiat.blogspot.com

    ReplyDelete

* Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
* Brak weryfikacji obrazkowej.