30 Jul 2015

przegląd sklepu dresslink

Witajcie. Odkąd założyłam bloga jestem związana ze swoją elektroniczną pocztą, jestem do niej dosłownie "przyklejona" i często ją sprawdzam by zobaczyć, czy mam jakąś wiadomość od czytelnika, ktoś prosi mnie o pomoc czy ktoś śpieszy do mnie z pochwałą. To ostatnie uwielbiam, ale kto tam nie lubi, kiedy się go za coś chwali.
Do rzeczy. Otrzymałam propozycję współpracy z firmą Dresslink, której zapewne większości z was nie muszę już przedstawiać. Jeśli znacie mnie już troszkę to możecie się spodziewać tego, że podchodzę do współprac jak pies do jeża bo co, jeśli coś nie pójdzie po mojej myśli czy też po prostu nie będę w stanie wziąć na siebie tej odpowiedzialności, bo ktoś przecież mi zaufał. Kocham wyzwania! Ciągle próbuję nowych rzeczy, żeby się o czymś przekonać, a potem ewentualnie wiedzieć na przyszłość, z czym mam do czynienia.

Przygotowałam przegląd rzeczy z tego sklepu, które ja z pewnością (no może oprócz makijażu) wykorzystałabym w szkole - no no, wrzesień już niedługo!


               
                                                                       KLIK                                              KLIK                                             KLIK
                         
                                                             KLIK                                                      KLIK                                                        KLIK

                                                          KLIK                                              KLIK                                                     KLIK


Co prawda każdy ma inny gust, ale o tym już się nie rozmawia, sami wiecie. Jeżeli już chcę sprawdzić samą siebie to i Was tutaj proszę o pomoc w postaci kliknięcia myszką na napisach "KLIK", jednak myślę, że nie muszę was oczywiście specjalnie instruować. No cóż, zobaczymy, co też mi przyniesie to doświadczenie.
Do zobaczenia!