12 Jul 2015

summer photomix 2015

Hejka! Hm, dziś będzie troszkę luźniej. Obiecałam, że posty będą różnorodne, w końcu nie jest powiedziane, że jeśli blog to posty dotyczące stricte określonego tematu, w sumie chciałam trzymać się przemyśleń ale zobaczycie je tu jeszcze nie raz bo i już zaplanowałam kolejne notki. Jednak póki co na blogu rządzę ja, jednostka posiadająca własne życie toczące się po za tym skrawkiem w Internecie, imieniu i nazwisku nadanym ponad siedemnaście lat temu i niekiedy ubolewam też nad tym, że jeszcze zbyt mało mnie znacie.
Jak mijają wam wakacje? Nie jest źle, pogoda dopisuje, chociaż w ostatnich dniach niebo się troszkę zbuntowało i pozostawiło po sobie tylko kałuże, i po wielkim płaczu. No nic. Co u mnie? Cóż, niby na początku mówiłam że przede mną kolejne nudne wakacje, porażka - jednak w drugim tygodniu wszystko zaczęło się układać tak jak chciałam. Odwiedziłam dwie przyjaciółki, z którymi nie widziałam się aż od koncertu, caalutki miesiąc. Czy mam jeszcze jakieś plany? A i owszem!
Jestem osobą podejmującą wszelkie decyzje spontanicznie i jestem pewna, że jeszcze dużo się zmieni. Na pewno ważnym wydarzeniem dla mnie będzie odwiedzenie mojego ukochanego miasta, jakim jest Warszawa. Serio , nie potrafię opisać co czuję, gdy do niego przyjeżdżam. Przywiązałam się już potwornie, zupełnie nie wiem co mną wtedy kieruje, na pewno przepełnia mnie duma, bo to miasto tyle przeszło. Ale co najważniejsze będę miała okazję spotkać się z najważniejszymi dla mnie osobami, z jedną z nich nie widziałam się ponad 14 miesięcy, to przecież wieczność. W międzyczasie planuję wypady do siostry do Płocka (wieczorne spacery i sesje nad brzegiem Wisły, o tak!) i z rodziną nad jezioro. Na pewno nie zamierzam ich zmarnować, w końcu to najbardziej wyjątkowe dwa miesiące w roku! Aha - i jeszcze jedno! Niedługo na blogu pojawię się w nowej stylizacji, niedługo nowa fryzura, kurcze, czy aby nie za dużo wam zdradzam, przecież to wszystko miało być niespodzianką. Do zobaczenia!

Kilka fotek upamiętniających niektóre wydarzenia :)

A może ktoś z Was mieszka w Warszawie bądź często w niej bywa - może się spotkamy? :)




36 comments:

  1. trzeba wykorzystać wolny czas. Ja się trochę "zaniedbałam" przez te 4 ostatnie dni, tylko dom, dom i dom..
    masakra.
    Mimo wszystko za kilka dni zapowiada się świetnie, jestem pozytywnie nastawiona :)
    buziaki słońce ;*
    wpadnij do mnie przy okazji :*

    ReplyDelete
  2. Obs /obs ja juz ;)
    http://angielskalukrecja.blogspot.co.uk
    Zapraszam do czytania i komentowania.

    ReplyDelete
  3. Zdjęcia bardzo ładne, domyślam się,że czas był dobrze spędzony :)

    ReplyDelete
  4. Ja też mieszkam w małej miejscowości na Mazowszu, godzina jazdy autobusem do Warszawy :)
    +obserwuję

    ReplyDelete
  5. Dobrze, że aktywnie spędzasz wakacje. Ja mieszkam w centrum Polski. :P Świetne zdjęcia!
    http://im-dollka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Masz bardzo ambitne plany! Widać, że te wakacje nie przeciekną Ci przez palce! Niestety, do Warszawy mam daleko... chociaż... może będę je odwiedzać, jak będę na koloni !
    written-by-life.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Masz bardzo ambitne plany! Widać, że te wakacje nie przeciekną Ci przez palce! Niestety, do Warszawy mam daleko... chociaż... może będę je odwiedzać, jak będę na koloni !
    written-by-life.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Masz bardzo ambitne plany! Widać, że te wakacje nie przeciekną Ci przez palce! Niestety, do Warszawy mam daleko... chociaż... może będę je odwiedzać, jak będę na koloni !
    written-by-life.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Korzystaj z wakacji w pełni! a spontany były i będą najlepsze! jestem ciekawa nowej fryzury :)
    buziaki :)

    ReplyDelete
  10. Nie dziwię Ci się, że do Warszawy Cię ciągnie. Mnie tak samo ale na obecną chwilę muszę ukończyć studia, które zaczęłam w Toruniu i wtedy będę mogła pomyśleć o wyjeździe do Wawy. Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga i pozostawienia na nim jakiegokolwiek śladu. Będzie mi miło jak napiszesz jakie posty najchętniej chciałabyś u mnie czytać. :-)
    Dodałam do obserwowanych. :-)
    www.monaries.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Ooo! Ja też uwielbiam Warszawę! Cudne zdjęcia!

    http://kosmetyczka-usmiechu.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Cudne zdjęcia i czaderska notka :) zapraszam do mnie http://karlway-w-otoczeniu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Pozytywne zdjęcia!
    Pozdrawiam, życzę dalszych sukcesów w blogowaniu i zapraszam do siebie:
    http://aguuuszka.blogspot.com/ ♥
    Jeżeli spodoba Ci się mój kącik w internecie, to byłoby mi niezmiernie miło, gdybyś dołączyła do moich czytelników!

    ReplyDelete
  14. też uwielbiam warszawę, studiuję tam ;)
    mam nadzieję że wszystkie plany wakacyjne wypalą!

    ReplyDelete
  15. Ja tez deycje podejmuje spontanicznie :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Świetne zdjęcia :) Moje wakacje zapowiadają się wspaniale, niedługo wyjeżdżam na kolonie z przyjaciółkami, a tak to całymi dniami jestem z przyjaciółmi na dworze :)

    http://only-beautiful-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Ja jakbym w ogóle wakacji nie miała, cały czas w domu :/ Czas to nadrobić! ;)
    aanissaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Fajny blog ^^ Zapraszam http://magia-przyjazni.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Cudownie wyglądacie! Przepiekne zdjęcia :-)
    Kupiłam nareszcie domenę!!! Ale pojawił się problem. Założę się, że nie widzisz moich postów na blogger.com/home. Żeby naprawić ten błąd MUSISZ wejść na mojego bloga, odobserwować go, odświeżyć stronę i zaobserwować ponownie. Problem zniknie :-)
    To problem spowodowany podczepieniem pod bloga nowej domeny, podobno to normalne. Ale jeśli zrobisz to, co napisałam, będzie w porządku :*
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowskaOfficial♡

    ReplyDelete
  20. Pasuje do Ciebie czerwony, jak przy tej sesji z makami ! :)
    Pozdrawiam Moj Blog - KLIK !:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ojejku miło, że ktoś ma taką pamięć do moich postów! ♥

      Delete
  21. Ładnie Ci w takim wydaniu, choć zdjęć mogłaby być większa ilość. :)

    Pozdrawiam, Pluta Klaudia z plutaklaudia.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Super zdjecia! Ladnie Ci w czerwonej szmince :*

    claudiia-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Śliczne dziewczyny! ? :)

    Obserwuję! Za komentarz odwdzięczam się trzema komentarzami i obserwacją, jeśli jeszcze nie obserwuję. Dodatkowo klikam w bannery i linki, jeśli posiadasz :)
    www.sandrakopko.com

    ReplyDelete
  24. Ja wyjeżdżam dopiero pod koniec lipca więc teraz staram się jakoś organizować sobie czas :D
    Cudowne zdjęcia, jesteś prześliczna ♥

    Pozdrawiam!

    ✿ Julia And Fashion – NOWY POST I KONKURS KLIK ✿

    ReplyDelete
  25. świetne zdjęcia = cudowny wpis i cudowna pamiątka :)

    ReplyDelete
  26. Śliczne zdjęcia :) !.
    Są świetne jakościowo noi pomysłowe.
    Ja też lubię spontaniczność.
    http://dziewczynaodkrywaswiatposwojemu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Chciałabym pojechac do Warszawy, jeszcze nigdy tam nie byłam :/
    Miłego wyjazdu i udanego spotkania (super zdjęcia) :)
    Zapraszam do mnie :)

    Moj blog~KLIK ^^

    ReplyDelete
  28. Ja jak narazie nie byłam w Warszawie, ale mam plan w najbliższym czasie się tam wybrać, na mnie także wywiera wrażenie, to ile to miasto przeszło, a mimo to nadal tętni życiem, chyba najbardziej spośrod naszych polskich miast. Zapowiadają Ci się ciekawe wakacje, życzę wspaniałego przyszłego półtora miesiąca!
    Trzymaj się cieplutko,
    Byszi z JBBLOGSPOT
    www.juliabyszkowska.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Super zdjęcia ;)
    Do warszawy to trochę daleko mam,a szkoda bo super miasto
    stylizacje-zyciem.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. A tak poza tym, to możesz napisać posta o swoim zdrowym trybie życia? Bo tak się składa, że z chęcią bym poczytała i może jakoś zmotywowała do tego :)
    Chyba, że już pisałaś coś w tym stylu..:)

    ReplyDelete
  31. Świetne zdjęcia! Czekam na zdjęcia nowej fryzury :)

    matrelsy.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Bardzo ciekawy blog! :D Na pewno będę wpadać częściej!


    http://mskamina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Ciekawy blog :D OBSERWUJE :))
    Zapraszam do mnie :) Tusia-malusia.blogspot.com

    ReplyDelete

* Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
* Brak weryfikacji obrazkowej.