Strony

24 Aug 2015

donikąd

Ciągle gdzieś się spieszymy, by zdążyć na czas. Wciąż gdzieś pędzimy, by tylko pozostać w ruchu. Nieważne, co spotka nas na drugim końcu wytyczonej wędrówki, nie mamy w tym precyzyjnie określonego celu. Poruszasz się, więc oddychasz. Oddychasz, więc żyjesz. Jesteś wędrowcem, bo co chwila się gdzieś przemieszczasz, ale gdzie się zatrzymasz? Wyruszasz stąd, by przejść tamtędy, tamtymi ścieżkami, by wreszcie dotrzeć donikąd.


Przecież ja mam w życiu cel! Chcę założyć rodzinę, wcześniej trochę się wyszaleć i pobawić. Chcę mieć wspaniałego męża, kochaną żonę. Pragnę gromadki zdrowych dzieci i małej ilości problemów. Chcę być dyrektorem wpływowej firmy i dużo zarabiać, by zapewnić moim najbliższym godną przyszłość. Wystarczy, że zmienię tor którym podążam i swoje oczekiwania, a mogę znaleźć się na dnie.
Pytanie brzmi: czy warto mimo wszystko wciąż ganiać za marzeniami ? Niepewnymi, często abstrakcyjnymi, absurdalnymi? Może wystarczy poddać się losowi, tłumacząc sobie "co ma być to będzie" i żyć według jego zasad?
Jaką drogę wybierzemy, ta gdzieś na pewno nas zaprowadzi. Czy do beztroskiego życia, świetlanej przyszłości, czy ciągłych niepowodzeń, po prostu donikąd. Warto walczyć o ten przywilej.










Owa panienka obok to moja starsza siostra Patrycja, wspaniały dzień!

54 comments:

  1. bardzo ładne zdjęcia!! :) poklikałam i mogę podać cenblack basic skinny jeans - $23.99
    white strapless sweetheart - $19.90
    new women gir lcanvas - $7.61 :)) pozdrawiam! + bardzo podoba mi się ten plecak! :)
    MOŻESZ POKLIKAĆ U MNIE? błagam! marta-martaah.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Świetne zdjęcia! ^,^ Poklikane! :)
    julia-skorupka.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Śliczne zdjęcia :*

    http://agnieszka-agaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Świetne zdjęciua, super wyglądałas

    PatrysjaHasmikMero.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Śliczne zdjęcia :)

    Marzenia choć często wydają nam się niemożliwe do spełnienia wyznaczają nam cel, wytrwali w nim dokonują niemożliwego.
    To mój blog WWW.OSIAOSIA.BLOGSPOT.COM
    Kliknij tu aby mi pomóc :) CHOIES KLIK

    ReplyDelete
  6. powiem ci szczerze ze warto gonic za marzeniami bo to one są naszym cellem czesto w zyciu
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Świetny plecak - zastanawiałam się nad kupnem, dokładniego tego samego! Bardzo ładne zdjęcia i mądry post.

    W wolnej chwili byłoby mi bardzo miło, gdybyś wpadła też do mnie :)
    ❀aleksandraty.blogspot.com❀

    ReplyDelete
  8. Najdalej zajdzie ten człowiek, który nie wie dokąd idzie - tak bardzo słusznie mawiał Napoleon Bonaparte Cesarz Francuzów ;) Bardzo ładne zdjęcia wykonane na płockiej skarpie, tam jest fajny klimat. Czasami tam spacerowałem albo podziwiałem samolociki xD Pozdrów swoją siostrę ;) Polecam mojego bloga: hotelvarsavia.blogspot.com może znajdziesz tam coś dla siebie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oo tak tak właśnie tak haha! Dziękujemy, pozdrowię :)

      Delete
  9. Wydaje mi się , że o wiele lepiej jest podążać za marzeniami :) Gdybyśmy poddali się losowi, to prawdopodobnie bylibyśmy przeciętni i żyli bez celu :)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. ma przepiękną białą sukienkę!

    Obserwuję i zapraszam do siebie :)
    http://eye-shadoow.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Twoja siostra ma przepiekna biala sukienke :)
    Bardzo fajny post :D

    http://aleex-blog.blogspot.com
    Zapraszam do siebie ↑

    ReplyDelete
  12. Ostatnie zdjęcie jest przecudowne, tak bardzo radosne, jeju! :)

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi.  
    Nowa sesja zdjęciowa pt. ''Sunset over the sea'':
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/08/sunset-over-sea.html

    ReplyDelete
  13. Cudowne. Bardzo mi się podoba :)
    Jeśli znajdziesz czas to zapraszam do mnie:) inspirationbyann.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Cudowne. Bardzo mi się podoba :)
    Jeśli znajdziesz czas to zapraszam do mnie:) inspirationbyann.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Moim zdaniem warto ganiać za marzeniami! ^^ Ładne zdjęcia x

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Ostatnie zdjęcie przekochane, haha!
    http://anssbae.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Moim zdaniem warto dążyć do spełnienia marzeń ale tez nie zaniedbywać przez nie teraźniejszości.
    Pozdrawiam!
    Mój blog-klik!!

    ReplyDelete
  18. Śliczne zdjęcia!muffinka-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Według mnie warto dążyć do spełnienia swoich marzeń, wyznaczonych celów, ale nie bezmyślnie.
    Musimy uważać, żeby przez tą ciągłą gonitwę nie zaniedbać teraźniejszości. Piękne zdjęcia ;)

    Pozdrawiam i zapraszam ♥
    www.mypastel-garden.pl [KLIK]

    ReplyDelete
  20. Bardzo ciekawy Blog! Super zdjęcia! :) Prosiłabym o poklikanie w linki w poście poniżej byłabym baaardzo wdzięczna! ♥ Zapraszam! ♥
    http://lovelysoophie.blogspot.com/2015/08/my-wishlist-from-cndirect.html

    ReplyDelete
  21. Warto gonić za marzeniami, i tymi malutkimi, i tymi ogromnymi. Bez spełniania marzeń jaki cel miałoby nasze życie? Kiedy oda się nam spełnić choć jedno, małe, wydające się głupi marzenie, to uczucie jest cudowne.

    http://aivilo-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Śliczne jesteście :)


    Mogłabyś poświęcić mi kilka sekund na dwa kliki? Byłabym bardzo wdzięczna :)

    KLIK i KLIK

    ReplyDelete
  23. śliczne zdjecia!Super blog!
    Obserwuje
    Zapraszam do nas- wikiandmarta.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Zawsze warto dążyc do spełnienia marzeń! :) Raz się żyje, a po co żałować na łożu śmierci, że czegoś nie zrobiliśmy... Świetny post i cudne zdjęcia! :*
    naciaczeg.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. najlepszy plecak z całęj stylizacji ! horenxi.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Jejku jaka ty śliczna, Twoja siostra zresztą też! Bardzo ładne okularki!
    Zapraszam ;)) http://hot-schot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Super!!
    Poklikane
    i zapraszam do Siebie na konkurs do wygrania sukienka :)
    http://feather92.blogspot.com/2015/08/nunmi-dress-konkurs-znucom.html

    ReplyDelete
  28. Mądrze napisane :)
    Bardzo ładny plecak!

    klaudr.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Świetne zdjecia! Poklikane! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://dontmakemeesad.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Ciekawy post i śliczne zdj . !!!
    zapraszam
    igakl.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Fajny post i cudowne zdj ! http://of-girls1.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Ostatnie zdjęcie bardzo urocze :D
    Poklikane. Rewanż? klik :)

    ReplyDelete
  33. Śliczne zdjęcia! Kliknięte ;)
    Mój Blog

    Mogę prosić o kliknięcia? Pozdrawiam!
    KLIK1

    KLIK2

    ReplyDelete
  34. Post jest bardzo ciekawy, a blog śliczny. Zostaję na stałe i czekam na
    kolejny post! :)

    Zapraszam do szczerego komentowania i obserwowania:
    Mój blog - (klik) ♥

    ReplyDelete
  35. Uwielbiam czytać takie wpisy. Refleksyjno-filozoficzne. Super zdjęcia :)
    http://nowickaidczak.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Ostatnie zdjęcie cudowne ;) ;)
    Mogłabym prosić o poklikanie w linki? Z góry dziękuję :)
    liveteen17.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Cudowny tekst. Ważne wybrać właściwą drogę w życiu. Może być donikąd, ale by nas nie pogrążyła :)
    Zdjęcia są super! *-*

    ReplyDelete
  38. mega mi się podobają zdjęcia! <3

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    ReplyDelete
  39. Cudowne zdjęcia, widze, że mega udany dzień :) Pozdrawiam Was! :)
    Mój Blog - zerknij! Zapraszam :)

    ReplyDelete
  40. Bardzo podoba mi się ten plecak i okularki :) super post

    ReplyDelete
  41. Myślę, że nie można przesadnie wszystkiego planować. Czasami trzeba dać się porwać chwili. :)
    Pięknie wyglądasz!
    Pozdrawiam!
    mój blog :)

    ReplyDelete
  42. Wspaniałe zdjęcia!
    Ach, jak ja bym chciała mieć siostrę :( (brat też mógłby być:))

    mój blog ---> http://mietowacytadela.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. super post! mam pytanie, robisz desing bloga?

    ReplyDelete
  44. super post! mam pytanie, robisz desing bloga?

    ReplyDelete
  45. Czasami trzeba podążać za marzeniami, bo przecież gdyby nie one to bylibyśmy bardzo ograniczeni i do tego wszyscy tacy sami. A tak, to każdy marzy o czymś innym. :*

    Sometimes my-klik!

    ReplyDelete
  46. Jakie śliczne zdjęcia *-*
    http://milkamikam.blogspot.com/

    ReplyDelete

* Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
* Brak weryfikacji obrazkowej.