Strony

9 Sep 2015

Podsumowanie wakacji

Hejka wszystkim! Kurcze, moja złość na samą siebie przekroczyła już chyba wszelkie granice, bo posta nie było już ponad 2 tygodnie, a ja ze wszystkim w lesie. Jak wiecie właśnie zaczęłam trzecią klasę liceum, gdzie czeka mnie egzamin maturalny. Czy się go obawiam? Oj, najbardziej na świecie, dlatego zaraz od rozpoczęcia roku szkolnego zabrałam się do intensywnej pracy. Mam obecnie dwa przedmioty na rozszerzeniu i dwa rozszerzam samodzielnie, więc już teraz przyda mi się raczej życzenie powodzenia. Ale cel jest, szczere chęci są, więc znaleźć tylko na wszystko czas i szczęśliwie zakończyć ten rok. Co do bloga, aparat w pełnej gotowości, tak samo otrzymałam już kolejne zamówienie z firmy Choies i w głowie zrodził się pomysł na niesamowitą sesję, przynajmniej dla mnie, bo nigdy na blogu się jeszcze taka nie pojawiła. Co prawda terenu muszę szukać troszkę dalej od miejsca mojego zamieszkania, ale to kwestia tylko kilku kilometrów. Tak samo szykuję zmianę designu, może nie będzie to coś wielkiego, ale na pewno wprowadzi tu nutkę świeżości. W końcu jesień zapasem i trzeba już coś zmienić. A właśnie! Już niebawem w końcu na bloga będę mogła wrzucić post w stylu "sweater weather" tak tak!
Wakacje minęły mi bardzo błyskawicznie, i jestem pewna, że nie tylko mi. Mimo, że nie spełniłam do końca wszystkich planów z nimi związanych, to i tak jestem z nich strasznie zadowolona i wróciłam do szkoły z uśmiechem, chociaż mogła by się to wydawać dobra mina do złej gry, bo wiadomo, że ten rok do przyjemnych i przepełnionych wolnym czasem należał nie będzie.
Wrzucam wam kilka zdjęć z wakacji 2015 i odpływam rozwiązywać zadania z matematyki. Do zobaczenia już niedługo!
Chciałam jeszcze podziękować za to, że tyle was przybyło mimo mojej nieobecności. To jest niesamowite.



A Wy jak wspominacie swoje wakacje?

14 comments:

  1. Liceum, fajne czasy, szkoda, ze za mną
    Ja juz skonczylem szkole i szukam pracy, wiec wakacje mam dosc dlugie, fajnie mi mijają, czasem si troche nudze, ale nie jest zle

    Mój blog klik

    ReplyDelete
  2. Ja mam liceum dopiero za rok, ale egzaminy stresują :P Chociaż wakacje minęły całkiem nie źle, to wiem, że za rok będzie jeszcze lepiej :3

    Sometimes my-klik!

    ReplyDelete
  3. Ciekawa notka, bardzo ładne zdjęcia no no, pozdrawiam i zapraszam do mnie 😊👍🏻

    ReplyDelete
  4. Super zdjecia i bardzo ciekawy wpis. Zycze ci powodzenia w trzeciej klasie i super zdanej maturki.

    Wpadnij do mnie mój blog. Klik!

    ReplyDelete
  5. Szkoda że wakacje się skończyły
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  6. Ja poszłam teraz do 1-wszej gimnazjum i jestem bardzo zadowolona :)
    Super zdjęcia ♥
    http://byloony.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. powodzenia w klasie maturalnej :) czekamy na nowości z niecierpliwością!

    http://proteinka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Twój blog ma w sobie to coś, dlatego zostaję u Ciebie na dłużej! Jeśli spodoba Ci się mój blog, dołącz do obserwatorów, a ja jak najszybciej odwdzięczę się tym samym. :)
    http://rubik514.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. No więc życzę Ci powodzenia! Na pewno Ci się przyda w tym roku! Nie mogę doczekać się nowego designu i Twojej planowanej sesji!
    http://written-by-life.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Powodzenia w tym roku na maturze. Ja mam jeszcze półtora roku a już się jej boję 😱.
    Świetne zdjęcia

    anasty23.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. mi minęły bardzo fajnie ;)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Jak wspominam wakacje? hmm...wydaje mi się że całkiem spoko haha! :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała.

    ReplyDelete

* Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
* Brak weryfikacji obrazkowej.