Strony

17 Sep 2015

powerful

                          

Właśnie rozpoczął się jakże cudowny i pracowity wrzesień. Jedni idą do pracy, inni do szkoły, a jeszcze inni wykorzystują ostatni miesiąc wolnego czasu przed pójściem na studia. No tak już bywa. Rutyna zaczyna powoli wkradać się w nasze życie. Szkoła, dom, praca, dom, biblioteka, ulubiony sklep, być może szybki spacerek dla relaksu i zebrania sił, potem znowu dom.






Do tego wielkimi krokami zbliża się jesień, już tam i ówdzie spadnie listek, każdego dnia na termometrze kilka stopni mniej, za to my czujemy się bardziej przytłoczeni przez niezliczoną ilość sweterków i ciepłych kurtek na sobie. Ach, ta nasza rozkoszna jesień.
Pewnie zauważacie też, że co i rusz jakiś znajomy odmówi wam spotkania bo właśnie teraz wyleguje się pod pierzyną z aspiryną i kubkiem gorącej herbaty w dłoni, bo dopadło go już przeziębienie. Na pewno też sami niedługo poznacie bądź już poznaliście urok pierwszych jesiennych katarków. Zbliża się weekend, a Ty nie robisz nic innego jak śpisz do południa, potem zerkniesz do lekcji czy posprzątasz, i na tym zakończysz swoją aktywność. Co z Tobą?! Pamiętasz wakacje? Jak godzinami potrafiłeś biegać po plaży, bawiąc się z ukochanym kundelkiem czy uprawiając ulubiony sport? Czemu sądzisz, że w czasie roku szkolnego i tzw. "zimniejszych" pór roku musisz sobie to wszystko odpuścić?
Musisz działać! Być w ruchu. Cały czas się przemieszczać, w końcu nie możesz skupić się na rutynie. Jesteś tu po to, by się rozwijać, nie spocząć na laurach. Jesteś po to, by zdobywać nowe doświadczenia, o każdej porze dnia, nocy, roku. Odpocznij trochę i zbierz siły. Odnajdź w sobie motywację, znajdź w sobie moc. Bądź swoją siłą, nawet jeśli chwilowo ci jej brak i ciało odmawia posłuszeństwa. Pamiętaj, że masz w sobie potęgę, której nie możesz zmarnować.








32 comments:

  1. ja się bardzo ciesze z jesieni! <3

    little-jay999.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Wielkimi krokami zbliża się jesień,ale dziś poczułam się jakby była wiosna. Bardzo ładna stylizacja.
    annenoele.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. śliczne zdjęcia!
    jesien nie musi być taka zła! myślę, że dla większości jest to dobra wymówka :) jak to mówią: jeśli chcesz - znajdziesz sposób, a jak nie chcesz - znajdziesz powód!

    proteinka.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Mam tę samą bransoletke :) a raczej bransoletki :p

    ReplyDelete
  5. Piękne zdjęcia, a post bardzo prawdziwy :)

    smallerdream.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Ja akurat w takie jesienne okresy jestem dużo bardziej aktywna. Temperatura jest przyjemna i kolorowe liście aż zachęcają do spacerów. Szczególnie tych z aparatem ;)

    toofussy.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Jakie cudowne zdjęcia! Świetny post :)

    ReplyDelete
  8. Czasami wydaje mi się, że doba powinna mieć 48 godzin, aby zrobić wszystko ze swojej listy, a wystarczy tylko troche chęci i dobra organizacja :3

    Sometimes my-klik!

    ReplyDelete
  9. Mój cały wolny czas niestety zabiera szkoła i nie mam czasu na wyjście na dwór ale oczywiście postaram się to zmienić. Śliczne zdjęcia.
    Mogłabyś u mnie poklikać w linki? Byłabym bardzo wdzięczna i chętnie się odwdzięczę.
    http://paamietnik-kingi.blogspot.com/2015/09/powrot-do-szkoy-paczka-od-dresslink.html

    ReplyDelete
  10. Magiczne zdjęcia! <3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Cudowna bransoletka :)
    http://mishelle-a.blogspot.com/2015/09/170915-r.html#comment-form

    ReplyDelete
  12. Też mam tą bluzkę! <3 Zdjecia boskie! *,* O tak, już zaczęła się szkoła, praca, a z wielkimi krokami zbliża sie jesień! Kcham te kolorowe liscie! ;*
    http://julia-skorupka.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Uwielbiam jesień! ♥
    Cudne zdjęcia, śliczna jesteś! :*
    http://byloony.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Zdjęcia interesujące jednak mnie najbardziej spodobał się T-Shirt.

    Buziak
    http://alexamariani.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Super blog ! Obserwuję ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Poklikane <3
    Cudowna koszulka *.*
    http://szeyli.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. ja bardzo lubie jesien nawet te leniwe dni o ktorych piszesz spedzone w lozku i totalny brak aktywnosci:) taka wlasnie jest jesien!czasem pieknie slonce zacheca nas na dlugie spacery a czasem chlodny deszcz zacheca do zostania w lozka .. ale kto nie lubi czasem poleniuchowac w koncu kazdemu sie nalezy :) www.mafashima.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Ładne foty!
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. mnie chwilami rutyny brakuje, bo właśnie jestem w momencie, gdy coś się kończy, a jeszcze nie do końca wiem co się zacznie - takie rozdroże. ;) poza tym, czasem nie ma nic złego w leniuchowaniu i leżeniu cały dzień w łóżku, ja tak ostatni weekend z chłopakiem prawie cały spędziłam i bardzo fajne to było. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Ja tam lubię swetry. Mam ich całą masę, w sumie całkiem się cieszę, że będę mogła już zacząć je nosić. No i koszule. Pod sweter najlepsza jest koszula <3 Miałam też chęć na sweter ombre, albo jakiś efekt tie dye, będę się bawić na swetrach ze szmateksu :P

    ReplyDelete
  21. Twoj styl przypomina mi troche "boho" :)
    http://beautyculturelifestyle.blogspot.ca/2015/09/threading-pros-and-cons.html

    ReplyDelete
  22. Świetne zdjęcia. Ja tam lubię jesień, a zwłaszcza szare deszczowe dni, przy książce i dobrej herbacie. Dość klimatyczna pora roku ;)

    ReplyDelete
  23. nie przepadam za jesienia
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Jedni się z niej cieszą a oni smuci. Ja osobiście wolę początek lata i wiosnę. Śliczna świeczka. Sama zrobiłaś?

    bajkowoanastypoem.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Jesień sama w sobie nie jest taka zła tylko czasami lenistwo z nami wygrywa w zime wieczory ; c
    Zapraszam do mnie orchixn.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Piękne zdjęcia ! Świetny post ! Jesień lubię bardzo ! Te wieczory w łóżku z gorącą herbatka ; )
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Na szczęście rutyna mnie jeszcze nie dopadła, ale przeziębienie owszem. Mimo wszystko calkiem lubię jesień. Ale ta zlota, nie deszczową..
    http://written-by-life.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Przeziębiona już jestem. A jesieni nie lubię. Cóż muszę jakoś przeżyć tę porę roku. ;)

    my-wayyy.blogspot.com (kliknij)

    ReplyDelete

* Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
* Brak weryfikacji obrazkowej.