28 Sep 2015

spieszmy się



Szybko! Zaraz wystygnie Ci kawa. Szybko, za pięć minut dzwonek na lekcje! Ej! Nie zdążysz jej odwiedzić przed pojechaniem do biura, zrobisz to później, przecież na wszystko jest czas. Tylko później. Nie w tej chwili. Może kiedyś.

Ciągle idziemy z duchem czasu i chcemy pokonywać własne słabości. Chcemy przemieszczać się z miejscowości A do miejscowości B najlepiej z prędkością światła, chociaż to nieosiągalne. Pędzimy na oślep pośpieszając siebie nawzajem, nieudolnie i w dodatku komicznie potykając się o własne nogi. Co nam może przeszkodzić? Życie w ciągłym biegu jest fascynujące! Wiesz, masz więcej czasu na wszystko. Jednocześnie możesz zjeść obiad, który rządząc się własnymi prawami dobrze się jeszcze nie ugotował. Możesz prowadzić samochód rozprawiając przy tym o spotkaniu biznesowym przez swój telefon komórkowy i zupełnym przypadkiem nie zatrzymać się, gdy drogę przebiegnie ci bezbronne zwierzę jeszcze nieprzyzwyczajone do takich zdobyczy techniki. A masz może czas na porozmawianie z dziećmi, rodzeństwem, rodzicami? Masz go na zachowanie odrobiny godności i człowieczeństwa? Ja przecież muszę pędzić.
Popatrz, jak kruche jest ludzkie życie. Teraz jesteś, jeszcze oddychasz, za chwilę zrobisz jeden mały krok i już cię nie ma. Pstryk! Cieszysz się, że masz wspaniałych przyjaciół, rodzinę, która kocha cię ponad wszystko i o ciebie dba, współpracowników zorganizowanych najbardziej na świecie, bez których ciężko byłoby uporać sobie z pracą, sąsiadkę, która zawsze przywita cię uśmiechem i ciepłym słowem, gdy ostatkiem sił po ciężkim dniu wracasz do domu.
A gdyby teraz kogoś z nich zabrakło. Tak, pozostałaby ogromna pustka, którą nie wypełni nigdy nic ani nikt. I wyrzuty sumienia. Gdzie ja byłem, kiedy mogłem spędzić z nimi chociaż chwilkę, zamienić słowo, pocieszyć. Głupi pęd, który pozbawił mnie samego siebie. Spieszmy się kochać to, co nas otacza. Pamiętaj, że kiedyś będzie za późno.












23 comments:

  1. Wow, bardzo dobry post! Masz rację co do tego spieszenia się wszędzie, czasami nie mam czasu na chwile dla siebie, za dużo chcemy zrobić, w jak najkrótszym czasie :/ ps. Piękne zdjęcia ♥

    Sometimes my-klik!

    ReplyDelete
  2. piękny post! czasami nie ma czasu żeby się spotkać z bliskimi, cieszyć się każdą wspólną chwilą..
    ślicznie wyglądasz :) pozdrawiam!

    ReplyDelete
  3. ciekawa stylizaxja

    Najwięcej blogerów zakłada bloga na blogger, Ja zaś założyłam na tumblr , jest to platforma mało wybierana. Chce udowodnić że tej platformie można prowadzić bloga. zapraszam do mnie : http://eskucinska.tumblr.com/

    ReplyDelete
  4. Jeju świetny post jeszcze raz dziękuję za zrobienie wyglądu na blogu :)
    zapraszam :
    http://about-everything-victoria.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Super to napisałaś i wszystko idealnie się zgadza!
    |BLOG|

    ReplyDelete
  6. Świetny blog! Bardzo dobrze piszesz i mega przyjemnie mi się czyta :D na pewno zajrzę tutaj nie raz :)
    clesssnilay.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Mam identyczną koszulę w kratę! :) Zazdroszczę Ci takich pięknych włosów! :)

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi.
    Nowa sesja zdjęciowa pt. ''Snow White'':
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/09/snow-white.html

    ReplyDelete
  8. zajebista kurtka!! naprawde świetna ;)

    jak miałabyś czas i chęci, to zapraszam: www.uncleciech.pl

    ReplyDelete
  9. Świetny post i zdjęcia ^.^ Więcej uśmiechu życzę :D

    http://bomytokochamy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Ciekawy pomysł na bloga;)
    może wspólna obserwacja?
    Daj znać u mnie na profilu:)
    martartynka.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Super blog! Jest super i masz genialne zdjęcia:)
    Obs/Obs?
    http://awesomephotographic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Masz rację, momentami za bardzo się śpieszymy :/
    Ciekawy post plus fajne zdjęcia :)
    Pozdrawiam :) www.centrumnakrancuswiata.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  13. Cudowny post! Włosy masz śliczne, jeju ;o

    ReplyDelete
  14. masz racje, to prawda ,że często za bardzo gdzieś gonimy i nie mamy czasu na rzeczy , które są dla nas ważne np . na rodzinę. Często praca i ten cały pośpiech z nią związany przysłania nam całe życie. A czy ona jest najważniejsza , myślę, że nie :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie http://subtelneemocjee.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
  15. Post który daje nam dużo do myślenia :D
    Może wkoncu znajdziemy ten czas? :)
    Bardzo spodobała mi się Twój blog. Ładne zdjęcia, jesteś bardzo fotogeniczna! :D
    Zapraszam:http://littlepeople00.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Śliczne zdjecia i post ktory daje nam do myslenie. Czasem za bardzo sie spieszymy i nie mamy czasu dla przyjaciol, rodziny, znajomych :/
    Śliczne wloski :*

    ReplyDelete
  17. Masz piękną urodę<3
    + Dla Rodziny mam zawsze czas..;)

    www.justcleo.pl

    ReplyDelete
  18. Post skłania do refleksji, świetnie napisany. Czas mija nieubłaganie szybko, za nim się nie obejrzymy, skończymy szkołę, zmieni sie wiele rzeczy w naszym życiu... Szkoda, że czasu nie da się zatrzymać, chociażby cofnąć..."Śpieszmy się kochać ludzi, bo tak szybko odchodzą."

    MÓJ BLOG - KLIK ♥
    Brakuje mi 10 obserwatorów do wymarzonego celu. Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj, będzie mi bardzooo miło. :)

    ReplyDelete
  19. CUDOWNE ZDJĘCIA :)

    ZAPRASZAM :

    http://veronikamigdal.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Bardzo dobry post! Gdyby jeszcze reszta świata miała czas na takie przemyślenia ;)
    Im starsi jesteśmy, tym mamy mniej czasu dla pielęgnowania wartości najwyższych (rodzina, miłość, przyjaźń). Dopiero, gdy je stracimy, to zwalniamy tempo i żałujemy, że wcześniej nie docenialiśmy tego, co mamy...
    Pozdrawiam,

    Zapraszamy na naszego bloga ->klik<-

    ReplyDelete
  21. Czas niestety szybko płynie i nie jesteśmy w stanie za nim nadążyć, ale niech to nas nie zasmuca! Myślmy zawsze pozytywnie, nawet jak kogoś nam zabraknie.

    http://skcreateanddesign.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. masz rację, czasami za bardzo się spieszymy:)

    Pozdrawiamy cieplutko:*
    Nowy post na TWINS LIFE (KLIK)♡

    ReplyDelete

* Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
* Brak weryfikacji obrazkowej.