4 Oct 2015

hello october

Hejka! Wybaczcie, dziś nie mam zamiaru umieszczać tu tekstów do głębszej rozkminy, bo sama uwielbiam luźniejsze posty. Jak widzicie mamy już październik, a zaczął się jak marzenie, bo powitał cudownym słońcem i dość wysokimi temperaturami. Cieszę się z tego jak malutkie dziecko, bo jak zawsze w ciągu roku szkolnego nie mam czasu na spacery, tak tym razem w pełni wykorzystałam ten weekend. Jestem niewiarygodnie szczęśliwa, bo co roku o tej porze wylegiwałam się pod pierzyną z gorączką i kaszlem, a dzięki właściwościom tranu w kapsułkach, do którego się w końcu przekonałam, wszystko jest jak należy i mogę nadal cieszyć się świetnym zdrowiem. Październik jest zdecydowanie moim miesiącem. Właśnie pod jego koniec, czyli 28, mam upragnione osiemnaste urodziny. Szczerze mówiąc jednocześnie bardzo ich oczekuję, ale za wszelką cenę nadal chciałabym być po prostu niepełnoletnia. Dorosłość to strasznie płytkie pojęcie. Nie wiem, czy dopadła mnie już jesienna chandra czy to po prostu przez nawał obowiązków wynikający z uczęszczaniem do klasy maturalnej, ale tego promyka słońca mi najzwyczajniej w świecie brakowało, tak jak kontaktu z Wami i tego bloga, tylko tu zatrzymuję się na najdłuższe chwile. Trzymajcie się ciepło!











24 comments:

  1. o tak, październik w tym roku jest bardzo ciepłym miesiącem! temperatura jest idealna! a co do choroby, to chyba jeszcze nie ma okresu na to, z tego co słyszałam jakaś grypa ma nadejść już w niedługim czasie, wiec uważaj! hahaha :D
    Koszula jest prześliczna!!! *.*

    w wolnym czasie zapraszam do siebie : www.pure-heroine-xx.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Październik był naprawdę piękny, niestety przez zmiany temperatur (rano zimno, popołudniu ciepło) się przeziębiłam, całe szczęście już jest oki :*

    Sometimes my-klik!

    ReplyDelete
  3. od 18 urodzin do dorosłości jeszcze długa droga :)
    PorcelainDesire

    ReplyDelete
  4. Cudny outfit! :D Ostatnie zdjęcie jakie dodałaś jest po prostu mega <3 nie żeby reszta była zła ale to zdjęcie zwaliło mnie z nóg!
    Jesienne spacery to najlepsze co może być i sama chciałabym mieć czas żeby wyjść czasami! :D

    http://clesssnilay.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Cudowne zdjęcia! No to przyspieszone "Wszystkiego naj,naj naj, najlepszego <3

    martyynaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. W ogóle nie wyglądasz na 18 lat :) Mnie jesienna choroba już dopadła, ale powoli zdrowieje :)
    Zapraszam do mnie --> KLIK :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Słyszałam to już od wielu osób, ale traktuję to jako pewną zaletę :D

      Delete
  7. Ja uwielbiam jesień! A ten miesiąc to już w ogóle..bo wiem że co raz bliżej moje urodziny <3 Koszula świetna i zdjęcia..ja już się doczekać nie mogę mojej sesji jesiennej

    http://tornadomysli.blogspot.com/2015/10/koscioa-wiara.html

    ReplyDelete
  8. Fajne, pozytywne zdjęcia :)
    http://mishelle-a.blogspot.com/2015/10/051015-r.html#more

    ReplyDelete
  9. Ślicznee zdjęcia *-*

    http://milkamikam.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Świetne zdjęcia! Masz przepiękne długie włosy i jeszcze do tego te końcówki <3
    Co powiesz na wspólną obserwację? Daj znać u mnie, a od razu się odwdzięczę :)
    mój blog - kliknij! ;)

    ReplyDelete
  11. Fajny post. Super koszula. Myslalas nad podkreceniem trochę włosów? Linki do mnie:
    Kogelmogelblogwiki.blogspot.com
    Nieznanyblog-nieznanejblogerki.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Bardzo fajna koszula. U mnie w mieście niestety październik przywitał nas zimnem. :( Więc masz szczęście, że u Ciebie było ciepło.
    http://agnieszka-wygladala.blogspot.com/2015/10/25-faktow-o-mnie.html

    ReplyDelete
  13. Ja też się cieszę, początek października był ciepły :)
    Śliczna koszula :*
    http://pisanedlasiebie.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  14. Wyglądasz bardzo młodo nie pomyślałabym, że masz 18 lat :) Zazdroszczę ja zawsze wyglądałam na starszą . Koszula super :)

    ReplyDelete
  15. piękna stylizacja :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. super post!
    http://blackmoonwalk.blogspot.com <----- zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  17. Bardzo ładne zdjęcia! To widać, że końcówka października szykuje się u Ciebie niezwykle ciekawie :D

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    ReplyDelete
  18. bardzo podoba mi się wygląd twojego bloga, czy byłabyś zainteresowana zmienieniem mojego? :)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  19. Ślicznie wyglądasz :) Temperatura rzeczywiście super, chociaż u mnie już zapowiadają zimno!
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  20. Ale fajna czapka ! No tak już jest, że zwykle jesienią robi się zimnej, ale widać, że u ciebie nadal ciepło ;)
    Przy okazji zapraszam też do siebie >MÓJ BLOG - KLIIK<

    ReplyDelete

* Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
* Brak weryfikacji obrazkowej.