19 Nov 2015

black friday

Hej hej. Właśnie przed chwilą skończyłam siedmiogodzinny maraton z językiem angielskim i historią, i szczerze mówiąc nie wyobrażam sobie, żebym miała mieć z tym styczność jeszcze przez resztę wieczoru. Korzystając z chwili spokoju i pretekstu, że dawno tu nie wpadałam (kurcze, znowu!), widzimy się po raz kolejny. Jakoś dziwnie mi z myślą, że moi czytelnicy przez ten czas zdążyli pewnie kupić samochód, zdać prawko, zaliczyć jakiś sprawdzian, wyjechać na urlop czy też z niego wrócić, a ja nie miałam jak zapytać, co u was. Czasem chyba za dużo myślę.
Za oknem wieczór pojawia się dość wcześnie, dni coraz zimniejsze. Jeśli nie chcemy się przeziębić, a i w pełni zregenerowani podziwiać ostatnie przebłyski słońca i pokazać się w najmodniejszych na ten sezon jesiennych kreacjach, postanowiłam ułatwić Wam szukanie modowych nowinek i zaprosić na małe zakupowe szaleństwo. Wchodzicie w to?

Na początek wybrałam coś, dzięki czemu na pewno nie zmarzniecie w panującą teraz pogodę. Są to wszelkiego rodzaju kurteczki oraz płaszcze. Ja wybrałam kilka w bardzo przyjemnych i ciepłych kolorach.



Następne są sukienki. Wybrałam akurat te, bo osobiście nie mogłam oprzeć się ich krojom! Tak modna ostatnio krata i elegancka czerń zachwycą każdego, kto minie Cię na ulicy!



Na deser to, co kocham najbardziej - i sądzę, że nie tylko ja! Swetry, sweterki, ciepłe bluzy. Uwielbiam, jak coś przyjemnie otula mnie w chłodny dzień, od razu mam lepsze samopoczucie.




Wszystkie nowości pochodzą naturalnie z firmy Choies, którą zapewne kojarzycie. Ostatnio mają świetne promocje!
Z góry bardzo dziękuję i zachęcam do poklikania w linki, z resztą, pewnie i tak jesteście ciekawi, co się pod nimi kryje. Trzymajcie się, szczególnie - ciepło! 

6 comments:

  1. Piękny jest ten miętowy płaszczyk!

    ReplyDelete
  2. Swetry i ta trzecia narzutka cudowne! A w ogóle co robiłaś, że miałaś 7-godzinny maraton z angielskim? Bo aż mnie zaciekawiłaś:)

    minimalistyczny.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uczę się na rozszerzeniu i zawsze tak jakoś wyjdzie :D

      Delete
  3. 7 godzin to faktycznie sporo!
    Świetne ubrania wybrałaś :D
    Uczciwie poklikałam ;))
    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ja też od dłuższego czasu płaczę nad historią ;___;
    zakochałam się w czarnej sukience
    poklikałam, powodzenia :) /Ali

    ReplyDelete

* Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
* Brak weryfikacji obrazkowej.