Strony

24 Nov 2015

infinity

Jeżeli już tu jesteście to zapewne lubicie czytać. Ile razy mieliście tak, że przeczytaliście jakąś nadzwyczajnie interesującą książkę i od razu postanowiliście, że kiedyś do niej wrócicie? Czy rzeczywiście tego dokonaliście? A czy zaraz po tym znów postanowiliście, że ponownie zagłębicie się w jej lekturę? Jakoś trudno mi uwierzyć, że wśród miliona pozycji o podobnej tematyce wciąż sięgalibyście jedynie po tę jedną, której fabułę poznaliście już tyle razy, że z powodzeniem zacytowalibyście niektóre wątki z pamięci. Nie uwierzę, że potrafilibyście ciągnąć to w nieskończoność. X lat temu, kiedy dla mnie powrót ze szkoły równał się rzuceniem plecaka w kąt i wymyślaniem, w co dziś ubiorę swoją ulubioną lalkę i co ugotuję jej na obiad powodował, że chciałam, by ta chwila trwała jak najdłużej. Chciałam już zawsze na co dzień powtarzać te same schematy, gesty, słowa. Przyszła kolejna wiosna, lato, jesień i zima. To, co kiedyś zajmowało większą część mojego dziecięcego serca gdzieś uleciało. Stałam się jakby odważniejsza, dojrzalsza, mądrzejsza o kilka spraw. Zrozumiałam, że nic nie trwa wiecznie i gdzieś musi nadejść tego koniec.
W tym czasie zdążyłam poznać kilku najlepszych przyjaciół, kilku też stracić. O ile wcześniej łudziłam się, że coś jednak może trwać w nieskończoność, z każdą kolejną klęską, kiedy stawałam się już słabsza, paradoksalnie byłam i silniejsza o nowe doświadczenia. Nic nie może trwać wiecznie. Nawet kosmos kiedyś się skończy (czy to w ogóle możliwe?!) i tylko i wyłącznie od nas zależy, jak to przyjmiemy. Póki co chwytajmy to, co daje nam świat. Kto wie, czy jutro obudzimy się z tą samą rzeczywistością.











51 comments:

  1. Ale się zmieniłaś, ostatni raz kiedy tu byłam miałaś zupełnie inne włosy! :)
    poleksandra.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Pięknie wyglądasz. Jakiej marki jest zegarek?

    Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  3. piękna stylizacja:) jesteś bardzo ładna:*

    ReplyDelete
  4. Wiem, że to mało istotne dla tematu posta, ale mi jeszcze nigdy nie zdążyło się przeczytać tej samej książki dwa razy, nie wiem czemu, ale zawsze szkoda mi na to czasu, bo mam tyle nowych rzeczy do czytania :-*

    Sometimes my-klik!

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Jestem tego samego zdania! Cieszmy się tym co niesie każdy nowy dzień, a będzie o wiele wiele łatwiej! Cieszmy się z małych rzeczy <3
    Już nieraz przeczytałam jedną książkę kilka razy i wręcz żyłam nią!
    Pozdrawiam!
    http://clesssnilay.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Piękne zdjęcia :-)
    Pozdrawiam!

    http://elwiralewandowska.blogspot.com/2015/11/zanim-zasne.html?m=1

    ReplyDelete
  8. powinniśmy czerpać życie z każdej przeżytej chwili, bo to co trwa teraz, już na pewno się nie powtórzy!!
    jakoś tak magicznie czułam się czytając Twój post! jest cudowny! :*
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    www.pure-heroine-xx.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Ja mam tak, że jak przeczytam książke, to okazuje się książką idealną i poźniej mam bunt, że żadna inna mi nie podpasuje i przez jakiś czas nie czytam innych :D

    http://cvtepastelday.blogspot.com/2015/11/hard-work.html zapraszam:)

    ReplyDelete
  10. Nie mogę nic więcej napisać... świetny post :D
    Obserwuję i zapraszam
    Mój blog-KLIK

    ReplyDelete
  11. Świetna stylizacja i miejscówa do zdjęć<3 bardzo przyjemnie się Ciebie i ogląda i czyta. Zmieniłaś się! :)

    obs?
    http://neverwithoutglasses.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. a ja nie przepadam za czytaniem a jednak tu jestem :D
    za to wygladasz cudownie i masz sliczny zegarek kochana : *
    obserwuje ! zapraszam do mnie na konkurs <3 http://patrycjapardej.blogspot.com/2015/11/rozdanie-konkurs.html

    ReplyDelete
  13. Ja jakoś nigdy nie zakładam, że przeczytam tę samą książkę ponownie, bo wolałabym ten czas poświęcić na jakąś inną lekturę :)
    ❤ blog

    ReplyDelete
  14. PIĘKNE ZDJĘCIA!
    Świetny wygląd bloga <3
    zapraszam do mnie http://xxwiczkax.blogspot.com/ <3

    ReplyDelete
  15. To prawda, że nic nie trwa wiecznie.
    Dlatego ja uważam, że trzeba korzystać z życia, bo to co dzieje się teraz może się już nigdy nie powtórzyć.
    Pozdrawiam,
    www.mybloggingtravel.pl

    ReplyDelete
  16. Masz piękne włosy!

    zapraszam na świąteczną serię :
    majadepp.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Czasami chciałabym wrócić do tych beztroskich czasów dzieciństwa.
    Mój blog- klik

    ReplyDelete
  18. Ładne włosy! Zegareeek *.*
    Obserwujemy? :D
    http://gabstylee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Raz tylko zdarzyło mi się wrócić 2 razy do tej samej książki. Były to "Kamienie na szaniec" A.Kamińskiego. Jest tyle tytułów, że szkoda czasu powtarzać jedną książkę, nie ważne jak bardzo byłaby ciekawa i tak znajdą się ciekawsze. Podoba mi się Twój zegarek :) Pozdrawiam

    http://artspektrum.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. To prawda, nic nie trwa wiecznie, ale może i tak jest dobrze ;)
    Śliczny kolor sweterka! <3

    amelia-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Bardzo mądry post! To prawda, nic nie trwa wiecznie. Wszystko ma swój koniec, ale to dobrze, no bo jaki byłby nudny świat, gdybyśmy robili ciągle to samo i powracali do tych samych wątków.
    Pięknie wyglądasz! :)

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    ReplyDelete
  22. Bardzo ładna bluzka. Ten kolor do Ciebie pasuje. :)
    Obserwuję!

    ReplyDelete
  23. śliczne zdjęcia , pięknie wyglądasz ^^
    Blog♥klik

    ReplyDelete
  24. Obs za obs? http://pacholczakphotography.blogspot.com/ :) Cudowny blog <3

    ReplyDelete
  25. Bardzo ładnie Ci w czerwonym kolorze :*
    http://klaudencja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. ale śliczne zdjęcia! ;)

    zapraszam na nowy post ;>
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. ale śliczne zdjęcia! ;)

    zapraszam na nowy post ;>
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Piękne zdjęcia i do twarzy Ci w czerwonym.. Zapraszam do mnie ;) http://dwadziescia-dwie-minuty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Odpowiadając na pytanie: zdarzyło mi się kilka razy przeczytać te same książki, były to bajki jak tylko nauczyłam się czytać, a teraz to już nic.. nawet nie mam takiego planu, raz wystarczy;-)

    ReplyDelete
  30. Świetny wpis. Ja nie czytam zbyt dużo, ale owszem mam taką jedną książkę, do której wrócę jeszvze kiedyś. Jesteś bardzo ładna!

    itismytimee.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Świetny wpis. Ja nie czytam zbyt dużo, ale owszem mam taką jedną książkę, do której wrócę jeszvze kiedyś. Jesteś bardzo ładna!

    itismytimee.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Mądry post-zgadzam się z Tobą :)
    Śliczne zdjęcia!
    http://everyday-smart.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Świetny wpis! Kocham czytać i potrafię do niektórych książek wracać kilka razy! :D
    Jesteś mega ładna :)

    http://tusiaczeg00.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Bardzo fajne zdjęcia, bardzo fajny design (wg mnie jeśli blog ma ładny design to ma więcej czytelników, ponieważ nie estetyczne designy są takie odpychające)

    ReplyDelete
  35. Bardzo ładna sesja i śliczne włosy <3

    ReplyDelete
  36. Ale jesteś śliczna! *o* Bardzo ładny blog, a zdjęcia i stylizacja cudowne. <3
    http://everything-will-be-fineee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. ładnie

    Zadko można spotkać osoby które prowadzą blogu lifestyle na tumblr.com . Chce udowodnić wszystkim że można prowadzić bloga na tej platformie : zapraszam do mnie http://eskucinska.tumblr.com

    ReplyDelete
  38. Swoją drogą,moja znajoma przeczytała 8 razy książkę ,,Dzień,w którym umarłam" i się jej jeszcze nie znudziła :D

    http://sandijestem.blogspot.com/2015/12/jak-byc-szczesliwym.html?m=1

    ReplyDelete
  39. Świetny blog :)
    .
    .
    Co powiesz na obs za obs? (jak tak napisz u mnie na blogu)
    Zapraszam http://catherineeffortt.blogspot.com (nowa nazwa)

    ReplyDelete
  40. Ja np. ciągle wracam do "Małego księcia". Ta książka ma w sobie coś co sprawia, że chcę ją czytać jeszcze i jeszcze raz ;)

    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam- KLIIK

    ReplyDelete
  41. Świetnie wyglądasz! Bardzo podobają mi się Twoje włosy ♥
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  42. Jako że po książkę możemy sięgnąć ponownie i czytać ją w nieskończoność to w życiu tego nie uczynimy, nie sięgniemy do wydarzeń które chcielibyśmy zmienić. Śliczny kolor sweterka:)

    ReplyDelete
  43. Ja często wracam do starych książek, które już przeczytałam, bo często ich mądrość zaskakuje mnie na nowo :D

    koszikoszi.blogspot.com zapraszam

    ReplyDelete
  44. Śliczne zdjęcia, masz genialny sweterek!♥ Racja, wszystko się kiedyś kończy - jeśli nie jest prawdziwe i jeśli tego nie pielęgnujemy. Spójrzmy na liczby - nie skończą się, bo jakby nie patrzeć są prawdziwe :D Można na ten temat szeroko się rozpisać, świetny post:) Buziaki!:*

    paulacierpiak.blogspot.com

    ReplyDelete

* Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
* Brak weryfikacji obrazkowej.