Strony

15 Dec 2015

let it snow!

Korzystając z tego, że ostatnia dziś lekcja była dla mnie dość "luźna" z przeogromną ochotą przykleiłam się do okna jednej z sal lekcyjnych i obserwowałam, jak jeszcze niepewnie na ziemię opadają pierwsze w grudniu płatki śniegu. Chociaż wiedziałam, że szybko po tym cudzie zrobi się niewyobrażalnie zimno i każdy dzień będzie taki sam, a wstając rano do szkoły będę zmuszona odgarniać stosy białego puchu, żeby jakoś się do niej dostać, jakoś nie bardzo mnie to wszystko przeraziło, a nawet byłam bardzo szczęśliwa, bo już za tydzień mamy święta. A święta bez śniegu? Ee, niemożliwe! Swoją drogą stęskniłam się już za tym widokiem. Jak wiecie grudzień tego roku był wyjątkowo ciepły, na następne tygodnie pogoda przygotowała przemiłe niespodzianki w postaci dodatnich temperatur. Jestem typowym zmarzluchem (o ile dobrze to definiuję), z kubka gorącej herbaty z owocami i ciepłego kocyka potrafię uformować swoje królestwo i trwać w nim aż do wiosny. Jestem z siebie dumna, że ciągle trwam w przekonaniu o zbawiennych właściwościach oleju z wątroby rekina i dzięki temu, przypuszczam że pierwszy raz w życiu, mam stuprocentową frekwencję, co w klasie maturalnej zapewne bardzo się przyda. Oprócz gorączkowych przygotowań do świąt i matury w najbliższym czasie czeka mnie jeszcze osiemnastka przyjaciółki, i co najważniejsze, w niedzielę po prawie roku zobaczę się ze swoją internetową przyjaciółką, która w ramach ogromnej niespodzianki postanowiła mnie odwiedzić. Cieszę się, że w końcu będę mogła choć chwilę odpocząć. Przez ten zimowy czas, który tak wabi swoimi krajobrazami planuję pozmieniać nieco bloga i wszelkie social media, jakie posiadam, no przynajmniej w jakimś stopniu. Chyba przyda się tutaj lekki powiew świeżości. Bardzo, i to już kolejny raz, przepraszam was za taki układ postu, ale po jak ja to nazywam "odmóżdżeniu" po dniu w szkole kompletnie nie mogę zebrać myśli, żeby po prostu napisać tutaj coś głębszego. Nie obawiajcie się, chwila odpoczynku i wracam niedługo, cała zdrowa, zwarta i gotowa! Do zobaczenia.







19 comments:

  1. Bardzo ładne zimowe zdjęcia <3 I śliczny szaliko-koc <3

    Sometimes my-klik!

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam śnieg!! aaa.
    Bardzo fajny blog :).
    -------------------
    Mój Blog - klik!
    Mini konkurs! Kliknij w banner sheinside( sprawdzam)w bocznym pasku.
    Lub w link podany w poście.
    Napisz w poście czy kliknelaś i link do bloga.
    A ja wylosuje blogi, które polece w poście, a jeden umieszcze w bocznym pasku 'czytam'.
    Szczegóły na blogu w ostatnim wpisie.
    Mój Blog - klik!
    -------------------
    ZAPRASZAM! I DZIĘKI.

    ReplyDelete
  3. i ja jestem zmarźluchem ;)
    piękne kadry ❤️

    ReplyDelete
  4. Śliczne zdjęcia. :)
    Zapraszam do siebie. ♥
    Jak mój blog Ci się spodoba, to zapraszam do dołączenia do grona moich obserwujących. ♥
    Blog - KLIK

    ReplyDelete
  5. Też jestem zmarźluchem :D

    Śliczne zdjęcia <3

    Mój blog KLIK

    ReplyDelete
  6. U mnie jeszcze niestety brak śniegu, dlatego cały czas wyczekuję go z niecierpliwością . Uwielbiam te chwile, gdy zaszyję się w ulubionym kącie z kubkiem kawy czy też herbaty.
    Cudne zdjęcia! :)

    http://carrieblogg.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Ślicznie ci w upięciu "Do góry" ;)
    Masz bardzo fajnie zorganizowany blog.
    Pozdrawiam :*
    http://lifebyaleksandra.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Ale ja Ci zazdroszczę śniegu. Chociaż sam ha też jestem zmarzluchem, kocham sporty zimowe. Gorzej znoszę zimowe spacery :D
    Uwielbiam kiedy, zytając wpis, mogę sobie wyobrazić pewien obraz. Twój wpis mi na to pozwolił. Przedstawił mi obraz pięknie zapowiadającej się białej zimy.
    http://pomau-nolimits.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. jejku ale duzo sniegu
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. niestety w te swieta sniegu nie ma.

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Oooo jak ja Ci zazdroszczę śniegu!!
    http://julie-s-world.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Mi zostaje jedynie pomarzyć o śniegu :<

    ReplyDelete
  13. strasznie podobaja mi sie takie zdjecia !
    przesliczny blog!
    obserwuje ♥

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Szkoda, że śnieg pojawił się dopiero po nowym roku :) Ładne zdj!
    _________
    Pozdrawiam, minimalistkaxo :*

    ReplyDelete

* Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
* Brak weryfikacji obrazkowej.