Strony

30 Dec 2015

welcome 2016!

Niektórzy z Was czytając tego posta na pewno "rozkminiają", co też Daria miała na myśli, skoro stary rok trwa jeszcze w najlepsze, korzystając z ostatnich chwil swojego istnienia. Nie mam tej pewności, że będę z wami pierwszego dnia nowego roku, więc zapobiegawczo spotykamy się już teraz. Zapewne każdy z Was przy okazji dopiero co zaczynającego się nowego roku kalendarzowego sięga po metodę szybkiego rachunku sumienia, czego też takiego dokonał w ubiegłym, i co dopiero zamierza uczynić. Jak się już pewnie domyślacie studiując posty innych blogerów czy blogerek poruszających temat nadchodzącego nowego roku. pokuszę się o podsumowanie, jak ja widzę odchodzący już 2015. Nie powiem, żebym zaliczyła go do specjalnie udanych, bo co rusz często długo wyczekiwane przeze mnie wydarzenia i plany obracały się w niemiłe sytuacje lub po prostu nie dochodziły do skutku, co też mnie martwiło. To, co w sobie nadzwyczaj pokochałam w tym roku to to, że w wakacje starałam się zdrowo odżywiać i w ostateczności jak najbardziej wyszło mi to na dobre. Po raz enty przekonałam się, że marzenia się spełniają, dowiadując się, że pojadę na koncert swojego idola. Ba! Udało mi się go nawet przytulić i zamienić kilka słów. Nie brakowało chwil wzruszeń, gdy spotykałam się z internetowymi przyjaciółmi. Bardzo stabilnym krokiem wkroczyłam w nowy rok szkolny, który jest z mojej perspektywy najważniejszym rokiem w całej edukacji, w końcu będę zdawać maturę. Ale dość wspominania na temat czasu, który z wielką chęcią chciałabym zamknąć już za sobą. Zupełnie jak książkę, otworzyć na pustej, białej karcie, i zacząć od początku.
Rok 2016 będzie dla mnie ogromnym wyzwaniem. Jak już wiecie, skończyłam 18 lat, jestem w klasie maturalnej, więc i doszły pewne obowiązki. W maju będę zdawać maturę, mam nadzieję na jak najlepsze wyniki, żeby dostać się na wymarzone studia. Zaraz po tym miesiącu przyjdzie czerwiec, który będzie dla mnie poważnym wyzwaniem, bo jak wiadomo dostanę wyniki matur i ... obiecałam przyjaciołom, że spróbuję swoich sił w nowej edycji programu Top Model. Co we mnie wstąpiło, że się na to zgodziłam nie wiem. W sumie, chyba dobre doświadczenie. Tak samo w czerwcu wyprowadzę się do innego miasta i podejmę pierwszą w życiu, poważną pracę. Nie wspominam już o zmianie swojego wyglądu .. na wszystkie szczegóły przyjdzie pora, nie lubię tak od razu wszystkiego zdradzać, haha! Życzę Wam kochani Szczęśliwego Nowego Roku, oby był najlepszy!
Do zobaczenia ... za rok!





Razem z 11-toma innymi wspaniałymi blogerkami prowadzę snapa, na którym dzielimy się swoimi pomysłami na życie, zarażamy pozytywną energią, jesteśmy .. wszędzie! Jeżeli chcesz nas bliżej poznać i zobaczyć, co mamy do powiedzenia, wstukaj w wyszukiwarce snapchata hasło: baiws
Do zobaczenia! (pozdrawiam współwłaścicielki!:*)


A jakie są Wasze postanowienia noworoczne? 

37 comments:

  1. Super post. Ja podobnie nie mam szczególnie dobrych wspomnień z 2015-ego. Mam nadzieję, że nadchodzący rok będzie o wiele lepszy. Na chwile obecna postanowień jako takich nie mam, będziemy myśleć jutro :D.
    A z okazji sylwestra chciałabym ci życzyć abyś zdała maturę, dostała się do kolejnej edycji Top model orz dostała wymarzona pracę w nowym mieście.
    Zapraszam tez do siebie http://blogbyklodii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Oo Top Model! Świetny pomysł! Mam nadzieję, że zobaczę Cię na ekranie programu tego. Będę Ci wtedy mocno kibicować! :D Powodzenia! :D
    Życzę przede wszystkim udanego Sylwestra i Szczęśliwego Nowego 2016 już roku! :D
    Zapraszam do siebie. ♥
    Jak mój blog Ci się spodoba, to zapraszam do dołączenia do grona moich obserwujących. ♥
    Blog - KLIK

    ReplyDelete
  3. U mnie ten rok też nie był jakiś bardzo wyjątkowy, działo się sporo fajnych rzeczy, ale na myśl, że już jutro będę mogła obudzić się z tą przysłowiową czytą kartką, to ciesze się coraz bardziej ;)

    Sometimes my-klik!

    ReplyDelete
  4. super post
    śliczne zdjęcia !
    Szcześliwego Nowego Roku!

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Życzę Ci szczęścia i powodzenia w Nowym Roku, żeby był lepszy od 2015!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  6. Bardzo fajne zdjęcia. :) Życzę Ci wszystkiego dobrego w nowym roku! Również jestem w klasie maturalnej.

    mój blog :)

    ReplyDelete
  7. Mój 2015 był bardzo dobry, mam nadzieję, że kolejny będzie jeszcze lepszy i Tobie też tego życzę!

    toofussy.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Zazdroszczę, bo im niestety nie udało się spotkać osób które poznałam przez internet :c Widzę, że u Ciebie na razie 2016 zapowiada się bardzo ciekawie i pracowicie, życzę Ci w nim dużo powodzenia! :*

    amelia-bloog.blogspot.com
    +KONKURS!

    ReplyDelete
  9. Mam nadzieję, że 2016 będzie dla Ciebie jeszcze lepszy :)
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  10. ja mam w tym roku postanowienie, żeby spotkać swoich 3 idoli i poznać swoje 3 internetowe przyjaciółki, więc podobne rzeczy jakie ty zrealizowałaś w zeszłym roku. przede mną też maturka więc trzymam kciuki za jak najlepsze wyniki! :)
    a co do Top Model to masz serio wielkie szanse bo jesteś piękną dziewczyną tylko uśmiechaj się dużo więcej :)

    zapraszam do siebie: jamaicantrip97.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  11. Ja mam tylko jeden cel, który pragnę zrealizować i wierzę, że mi się to uda. A jeśli chodzi o top model, to jestem na tak i koniecznie próbuj swoich sił :) Nic nie tracisz, a możesz zyskać naprawdę wiele.
    _________
    Pozdrawiam, minimalistkaxo :*

    ReplyDelete
  12. Ojej, czekam na kolejną edycje Top Model, musze Cie w niej zobaczyć :)
    Veroni- agataweranika.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Raczej się nie bawię w postanowienia xx

    merows.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Obserwuje ! <3
    Blog fantastyczny ! ;*
    Zdjęcia są po prostu genialne ! :O
    Suuper bloog! :*
    A poniżej mój blog:
    http://maaziix33.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Śliczne zdjęcia, bardzo ładnie Ci w tej szmince. Świetnie że udało Ci się spotkać swojego idola, ja w sumie takiego ie posiadam a szkoda :P
    Udanego 2016 roku!
    Pozdrawiam :) Different Diamond klik

    ReplyDelete
  16. Bardzo ładne zdjęcia. Podoba mi się Twoja stylizacja. Postanowienia noworoczne zawarłam w moim ostatnim poście - jeżeli masz ochotę zapraszam Cię do odwiedzenia mojego bloga - pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  17. Super, mimo że jak sama napisałaś, miniony rok może nie należał do najlepszych, to jednak w tym Nowym Roku życzę Ci powodzenia i wielu sukcesów. I trzymam kciuki za Top Model ;)
    Pozdrowienia!

    ReplyDelete
  18. Trzymam kciuki za twoją maturę i udział w top model. Piękne zdjęcia, wyszłaś ślicznie :)

    Proszę o kliknięcie w baner
    majadepp.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Wow,trzymam kciuki za top model i powodzenia na maturze,grunt to się nie stresować i robić wszystko na spokojnie ;)
    Zapraszam
    http://hopploshet.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. w moich postanowieniach jest od nowa zaczać bloga - zabrałam stare posty wrzuciłam kopię zapasową, stworzyłam wszystko od nowa

    też więcej tańczyć

    powodzenia w twoim planie i z maturą!

    Pozdrawiam Przypadkowe rzeczy

    ReplyDelete
  21. Świetny post i śliczne zdjęcia! Emotikon smile
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    milentry-blog

    ReplyDelete
  22. Życzę powodzenia w tym roku, matura ważna sprawa!

    www.different-view-of-the-life.pl

    ReplyDelete
  23. To cudowne, że spełniły się Twoje marzenia :D Ile ja bym dała, żeby przytulić swojego idola <3
    Trzymam kciuki, abyś podołała wyzwaniu jakim jest 2016 rok i żeby był milion razy lepszy niż 2015 :D
    Śliczne zdjęcia!
    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Życzę ci jeszcze lepszego roku 2016 :)
    P.S. Świetne zdjęcia
    http://my-stf.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Świetne zdjecia!

    Zapraszam na nowy post!
    Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    ReplyDelete
  26. niezłe plany na ten 2016 rok, wyglądają niezwykle imponująco, więc życzę Ci, aby wszystko poszło po Twojej myśli. ;) ten rok z maturą tylko na początku jest trudny, po maju już jest z górki. ;)
    pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego dobrego w nowym roku!
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Oooo zapowiada się ciekawy i pełen wrażeń rok! Wierzę jednak, że ten przestępny rok będzie bardzo dobry :D! Oby wszystko się spełniło, trzymam mocno kciuki! :) i na pewno będę częściej tu zaglądała :)
    http://ecorcestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Mam nadzieję, że zobaczę Cię w najnowszej edycji Top Model :)

    ReplyDelete
  29. Jesteś śliczna! Powodzenia w 2016r, obyś świetnie napisała tę maturę :*

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  30. Świetny blog :D
    .
    .

    Zapraszam http://catherineeffortt.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. niech 2016 bedzie mega! <3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Boskie zdjęcia . :**
    Kochana świetnie napisany post , bardzo miło mi się czytało.
    Co powiesz na wspólną obserwację. ?? Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    ReplyDelete

* Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
* Brak weryfikacji obrazkowej.