16 Jan 2016

nowości od CHOIES + przegląd sklepu SHEIN

Hejhej! Ostatnie kilkunastostopniowe mrozy dały mi się ( choć jestem pewna, że nie tylko mi) konkretnie we znaki. Gdy musiałam opuścić dom wychodząc do znajomych, zrobić zdjęcia czy do szkoły, wyglądałam jak mały (nie no, w sumie dość wysoki) bałwanek. W końcu grunt to zdrowie, a o nie jak wiadomo dbać każdy musi. Do rzeczy. Pisałam do was w ostatnim dniu ubiegłego roku, od tego upłynęło już sporo czasu. Te szesnaście dni nowego roku dały mi ogromną nadzieję, że wszystkie postanowienia, jakie wypisałam w poprzednim poście, mogą się spełnić. Nawet nie wiecie, jakiego kopa może dać sama świadomość, że ta nowa księga z 366 kartami będzie nowym, najlepszym rozdziałem mojego życia (i tego się trzymajmy!). Zaraz po udanym Sylwestrze i chwili odpoczynku ruszyłam z kopyta, jak to mówią, i już do ferii, które mam dokładnie za dwa tygodnie, będę pracować pełną parą. Już dobry kawałek czasu temu zawitał u mnie listonosz z przesyłką ze sklepu Choies, z którym jak wiecie jestem zakochana już od prawie roku! Wybrałam sobie kilka rzeczy, które niewątpliwie cieszą moje oko na co dzień, bo kocham je już całym sercem, od kiedy tylko je dostałam. Zapraszam więc. A może i Wy skusicie się na małe zakupy? See ya!









Przygotowałam dla Was również drobny przegląd sklepu Shein. Swoją drogą, mimo tego, że dopiero niedawno zainteresowałam się ich marką, bardzo mnie do siebie przekonali! :) A jak Wasze odczucia?



17 comments:

  1. fajne ubranka, powodzenia we współpracy oczywiście poklikałam ;)

    zapraszam do siebie
    http://pasteloovy.blogspot.com/
    jeśli Ci się spodoba zaobserwuj, a na pewno się odwdzięcze ;)

    ReplyDelete
  2. Bardzo ładne rzeczy. Najbardziej spodobała mi się ta koronkowa sukienka.

    likeaskyskyscraper.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ja mam ferie dopiero 15 lutego. :)
    Bardzo ładna koszula w usta.

    mój blog :)

    ReplyDelete
  4. Przepiękna ta koszula w usta <3 Choies ma naprawdę super ubranka :)


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Świetne rzeczy, poklikałam :)
    Zapraszam do mnie!

    martyna-k.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Zakochałam się w tej niebieskiej sukience - piękne plecy! <3

    ReplyDelete
  7. Śliczne ubrania! :D Bardzo spodobał mi się ten plecak <3

    http://pastelpig.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Świetne rzeczy! Życzę powodzenia we współpracy i oczywiście poklikałam. ;)
    MOJ BLOG ♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj.

    ReplyDelete
  9. Super ubrania :)

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. fajny przegląd, bardzo fajna koszula dużo osób ją zamawia więc musi być spoko jakościowo ;)

    zapraszam do siebie
    http://pasteloovy.blogspot.com/
    jeśli Ci się spodoba zaobserwuj, a na pewno się odwdzięcze ;)

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

* Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
* Brak weryfikacji obrazkowej.