12 Feb 2016

fade away

Siedzisz w jednym kącie pokoju, głowę masz spuszczoną i schowaną nieśmiało między kolanami. Nie chcesz na siebie już patrzeć, tym bardziej w oczy jakiejkolwiek osoby. Najlepiej jest być samym, w końcu czasem to pomaga. Odcinasz się od wszystkiego. Obojętnie, czy do tej pory przynosiło ci ból czy radość. Zostaw mnie! Nie widzisz, jak w środku się rozpadam? Gdzieś się rozmywam, bo to, co się wydarzyło już nigdy nie pozwoli mi żyć normalnie. Dlaczego tak o mnie walczysz?
Jak wiadomo już nie od dziś, świat nigdy nie był, nie jest i nie stanie się idealny. Gdzie się tylko nie ruszymy czyha na nas zło, a wystarczy chwila nieuwagi i stajemy się jego kolejną ofiarą. Tak samo jest z ludźmi, w końcu paradoksalnie jesteśmy najmądrzejszymi stworzeniami zamieszkującymi tę planetę, lecz w niektórych sytuacjach nie zasługujemy na to miano nawet za grosz. Ile razy było tak, że przeżywaliśmy kończącą się przyjaźń, chłopak postanowił znaleźć sobie nową sympatię nie zważając na nasze uczucia. Ciężko było pogodzić się z myślą, że tak ważne dla nas osoby z dnia na dzień po prostu odeszły, a łącząca więź nie ma już teraz najmniejszego znaczenia. Rodzice godzinami pocieszali i próbowali przekonać, że to nie ma sensu, a ludzie zwyczajnie odchodzą, ale jak sobie przyjąć te słowa do serca, skoro trudno wyobrazić sobie bez nich najbliższą przyszłość. Jak to w końcu mówią, kura mądrzejsza od jajka? Możliwe. Wystarczy trochę zaufania. Przywiązujemy się do ludzi, to normalne. Gorzej jest już, kiedy próbujemy to przerwać, bo przecież nie na darmo ktoś tak pięknie kiedyś powiedział, że powinno się być odpowiedzialnym za to, co się oswoiło. Czujesz, że teraz już zawsze będziesz samotny? Wyobraź sobie, że takie samo zdanie ma przynajmniej pięć miliardów innych ludzi. Otwórz się na przede wszystkim na siebie i odnajdź w sobie siłę. Otwórz się również na innych ludzi, a zobaczysz, że znajdziesz sojusznika, który będzie cię wspierał już zawsze, kiedy tylko będziesz sobie tego życzyć. Musisz tylko mądrze szukać.

 KURTKA - SHEIN (klik) 









Wyjście na dzisiejszą sesję musiało mnie wiele kosztować, bo osłabienie mojego organizmu po ostatniej chorobie daje jeszcze po sobie znać, ale w robieniu tego, czego kocham, nie przeszkodzi mi chyba już nic, haha! Do zobaczenia!

Wiosna zbliża się wielkimi krokami, więc zrobiłam malutki przegląd sklepu Romwe. Byłam ciekawa szczególnie wszelkich nowości, ale kilka rzeczy już przykuło moją uwagę. Może znajdziecie coś dla siebie? Oczywiście z góry dziękuję za wszelkie wejścia w linki, miłego wieczoru!


 

41 comments:

  1. Masz rację, czasami warto być samym. Tak właściwie, to my jesteśmy swoją siłą!
    obserwuję i zapraszam do siebie ;)

    julgaspace.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. śliczna kurteczka, poklikałam ;))


    Mój blog klik
    jeśli Ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi bardzo miło

    ReplyDelete
  3. Niestety wszystko ma swój początek i koniec. Każda znajomość, każde szczęście się kiedyś kończy, żeby mogło zacząć się nowe :D. Świetne zdjęcia ;).


    alastelmach.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Super post ....
    Fantastyczna kurtka
    pozdrawiam !

    ReplyDelete
  5. Po wyprowadzce odsunęło się ode mnie 3/4 "przyjaciół" i myślałam że bez nich nie dam rady, a jednak daję radę, idę do przodu i mimo tego, że nie wiem komu mogę do końca zaufać, uczę się poznawać nowych ludzi i wiem, że w końcu pojawi się ktoś przy kim będę wiedziała że "to ta osoba".

    Mój blog - klik

    ReplyDelete
  6. Super blog <3
    Nominowałam Cię do LBA!
    http://sznaxi.blogspot.com/2016/02/zostaam-nominowana-do-lba-1.html

    ReplyDelete
  7. Śliczna jest ta kurteczka! Będzie idealna na wiosne :D
    http://edytaduszynska.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Mam takie samo zdanie jak ty nie powinniśmy się przejmować małymi stratami bo możemy stracić coś bardziej cenniejszego :D
    Serdecznie zapraszam do mnie : http://karrrblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Czasami jednak trudno otworzyc sie na samych siebie jak i na innych, ale masz racje nalezy probowac :D . Nie slyszalam tego o oswojeniu bardzo dobry tekst! :D
    Sliczna kurteczka *-*

    Versjada

    ReplyDelete
  10. świetny post, cała prawda ☺
    stylizacja ideolo! ♥

    http://pyzapworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Świetnie wyszłaś!
    zapraszam do mnie lidkakurek.blogspot.com
    komentarze mile widziane :3

    ReplyDelete
  12. Prędzej czy później odnajdziemy dobrych ludzi :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    ReplyDelete
  13. Bardzo dojrzały i przemyslany post. Duze wow :)
    Pozdrawiam
    labonnyblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Bardzo dojrzały i przemyslany post. Duze wow :)
    Pozdrawiam
    labonnyblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Świetnie wyglądasz :-)

    Zajrzyj do mnie :)
    ecofuturewomen.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Świetne zdjęcia. ;)
    Zapraszam do siebie. ♥
    Blog - KLIK

    ReplyDelete
  17. Pierwszym raz tu jestem. Gratuluję tak dużej dojrzałości w takim wieku. :D
    Zapraszam do mnie! :)
    canevautrien.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Pomysłowe zdjęcia :)

    http://ultrapaulina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Ja bardzo przywiązuje się do ludzi, więc kiedy kogoś stracę mogę rozpaczać nawet kilka dni. Często potrafię usiąść i zadać sobie pytanie "dlaczego ludzie sa tak okrutni i nie myślą o uczuciach innych?". No ale na to pytanie chyba nigdy nie uzyskam odpowiedzi, a zostaje mi tylko stwierdzić, że świat po prostu już taki jest, a nawet gdybym o to walczyła to nigdy to się raczej nie zmieni :/
    Post świetny, obserwuję :*
    Zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  20. Prawda, w 100% sie z tobą zgadzam <3 Bardzo przemyślany post i dobranie słow.
    Zdjecia mega <3

    Veronika-dbk.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Twoje włosy bardzo przykuwają uwagę :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    ReplyDelete
  22. Świetne zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    ReplyDelete
  23. Niestety ludzie odchodzą z naszego życia i na początku wydaje się to dla nas końcem świata ale tak naprawde to wychodzi nam potem na dobre bo poznajemy osoby ktore zrobią wszystko żeby przy nas być :)
    ta kurtka ostatnio zrobila się modna w blogosferze :)
    http://naataliam.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Bardzo mądrze to napisałaś. Będę tutaj zaglądać, kiedy będę mieć gorsze dni. Bardzo optymistyczny post. Ładne zdjęcia, podoba mi się kurteczka.
    http://written-by-life.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Świetna jest ta kurteczka i fajnie napisane :)

    Pozdrawiamy cieplutko,
    NOWY POST na: www.twinslife.pl ♥

    ReplyDelete
  26. Świetne zdjęcia, kliknęłam. Dużo czasu musi minąć, abym zaufała w pełni danej osobie :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Chciałabym, by ten świat był dobry i żeby nie panowała taka znieczulica ludzka. Śliczna kurteczka! Kliknęłam. Z kolażu mam szorty i bluzę i nie polecam. Zawiodłam się, bo bluza szybko się sprała a spodnie brzydko się układają i nie tylko ja tak sądzę, bo na yt też jest wiele negatywnych opinii :)

    Poklikasz w linki W TYM POŚCIE? Z góry dziękuję :)
    Nowy post- KLIK! :)

    ReplyDelete
  28. Czasem, gdy nie szukamy, szczęście samo do nas przychodzi w najmniej oczekiwanym momencie :) Trochę smutno, że faktycznie istnieje wielu ludzi, którzy nie zważają na uczucia bliskich osób - np. zdrada jest dla mnie ciosem poniżej pasa i brakiem szacunku nie tylko do drugiej osoby, ale też do siebie.
    Świetnie napisany post, pozdrawiam!

    ReplyDelete
  29. świetna kurtka :)poklikałam w linki :) zapraszam do mnie :) pozostacsoba.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. ładnie wygladasz :)
    no, swiat nie moze byc dla nas perfekcyjny, co rusz napotykamy pulapki, przeszkody, wiec potrzebujemy ludzi, z ktorymi je pokonamy.

    http://karolinaslomka.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Hmm, jak masz osłabienie to uważaj na siebie na tych sesjach. Wyglądasz bardzo dobrze, ale musisz się jeszcze tak czuć. Zło jest wszędzie i trzeba po prostu uważać. :)

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako; Aleks Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Bardzo mądre jest powiedzenie 'jesteś już na zawsze odpowiedzialny za to co oswoiłeś', całkowicie się z tym zgadzam, ludzie są jacy są. Trzeba tylko uważnie szukać kogoś kto będzie z nami już zawsze i się nie załamywać
    ♥Zapraszam do siebie!♥

    ReplyDelete
  33. Jaka śliczna ta kurtka :)
    agnieszka-gromke.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Już widziałam tą kurtke u jednej z blogerek i jest omg geeeenialna ! super się prezentuje :)

    flawlessbananaa.blogspot.com

    ReplyDelete

* Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
* Brak weryfikacji obrazkowej.