Strony

29 Feb 2016

little things

Nie jestem do końca pewna, czy tylko ja przed opublikowaniem każdego nowego postu cierpię na zespół gorączkowego sprawdzania, czy już aby się podobny na tej stronie w przeszłości nie pojawił, ale zdarza się często, że koniec końców kolejny raz się nie powtarzam i szczęśliwie się okazuje, iż nadal jestem w stanie popisać się dość dużą produktywnością, ha! Ale do rzeczy. Ja tam czasem lubię, jak kiedy tylko otworzę zaspane jeszcze oczy, czeka na mnie kubek gorącej herbaty. Jakoś lubię, kiedy po powrocie ze szkoły mama całuje mnie w czoło mówiąc, że dobrze, że już jestem. Nie protestuję, kiedy zamiast drogiego prezentu na urodziny dostanę własnoręcznie zrobioną kartkę albo buziaka. Możesz stwierdzić, że to nic wielkiego. Co wyjątkowego jest w tym, że ktoś zrobi ci kanapkę, powie miłe słowo, czymś się poczęstuje? Przecież to coś zupełnie zwyczajnego, pospolity przejaw tego, że żyjesz i jakoś funkcjonujesz w społeczeństwie. Nie na próżno ktoś kiedyś powiedział, że małe rzeczy są naprawdę małe, ale być wiernym w małych rzeczach - to wielka rzecz. Całym sercem odnajduję się w tych słowach. W dzisiejszych czasach, gdzie życie pędzi szybciej niż Pendolino a niektóre wartości tracą na znaczeniu coraz rzadziej o pochwałę nad drobnymi czynnościami, które małym kosztem, a tak cieszą nasze serce. Cofasz się przy powiedzeniu koleżance, że pięknie dziś wygląda, bo myślisz, że to nic szczególnego, a i ona z pewnością nie zwróci nawet uwagi. Paradoksalnie to właśnie w tych czasach, w których przyszło nam żyć - w czasach, gdzie wszystko jest na wyciągnięcie ręki, w czasach pozornie łatwych, małe rzeczy są największym skarbem. Uśmiechnij się do mamy, gdy powie, że cię kocha. Podziękuj koledze za kwiaty, które przyniósł wprost ze swojego ogrodu, by uczcić dzień Twoich urodzin. To nic nie kosztuje, a znaczy tak wiele. 









Jak mija Wam ten cudowny, dodatkowy dzień lutego? Jest co świętować, w końcu następny dopiero za 4 lata! :)

24 comments:

  1. Oj tak, teraz docenianie małych rzeczy to rzadkość, aż kłuje w oczy, że ludzie nie przywiązują do tego uwagi. Sama mówię często miłe słowa i zwracam na nie uwagę, bo wiem, że tak naprawdę mają one dużo moc i niektórym jedno słowo umie poprawić cały zły dzień.

    Mój blog - klik

    ReplyDelete
  2. Ja tak mam ogółem z postami. Miałam tyle myśli na raz, że sprawdzałam czy się żadna nie powiela, choćby miała być ubrana w inne słowa :D.
    W sumie miałam, bo własnie pokasowałam i zaczynam od nowa :).

    Ludzie popadli teraz w straszną znieczulicę. Strasznie przykra sprawa...

    Pozdrawiam,
    inkarnacje.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. jeans i kapelusz, świetne, kultowe i mega klimatyczne połączenie :)
    PorcelainDesire

    ReplyDelete
  4. Super wpis! Bardzo podoba mi się sam wygląd bloga co od razu zasugerował mi, że osoba która to pisze ma nie dość, że świetny gust to i świetnie pisze! Oczywiście bloga już zaobserwowałam! Czasami warto docenić jest czyjś czas i poświecenie w tym co robi a zwłaszcza, że jest to genialne! Pozdrawiam serdecznie i co jeszcze? Z niecierpliwością czekam na nową notkę :*
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  5. piękna stylizacja !
    http://claudettek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Cydowne zdjęcia ;) tez musze zawsze wszystko sprawdzić przed dodaniem postu
    Cheery-friendly-girl.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Świetnee zdjęcia^^ Masz talent, nie zmarnuj! :)

    ReplyDelete
  8. Ja często sprawdzam coś kilka razy, ale bywają rzeczy które są zrobione dobrze, a potem okazuje się, że nic nie działa, wszystko jest źle i w ogóle... Wtedy nawet sprawdzanie nie pomaga... Piękne zdjęcia i mądre przemyślenia! :)

    http://jjakubowski.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Mega post. Świetnie piszesz ;)
    Śliczne zdjęcia *-*
    Pozdrawiam oraz obserwuje
    Love-styl.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Małe rzeczy tworzą naszą codzienność, powodują, że jesteśmy szczęśliwsi :) Dla mnie to kawa wypita bez pośpiechu, budzenie się w ramionach Ukochanego, wieczór z książką itp :)

    ReplyDelete
  11. Zupełnie się z Tobą zgadzam.
    Śliczne zdjęcia.

    nieprzescigniona.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Teoretycznie też czytam kilkanaście razy, a w praktyce i tak coś przeoczę
    Świetne zdjęcia
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik
    konkurs foto

    ReplyDelete
  13. Doskonale powiedziane. Małe rzeczy są najważniejsze, bo nie kosztują fortuny. Pieniędzy każdy potrafi się dorobić, ale dobroci w sercu - już niewiele.
    http://momentcatcher00.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Szczerze to mi się nigdy nie zdarza sprawdzać, czy podobny post już się wcześniej pojawił :o

    minimalistyczny.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. masz świetny blog , obserwuję i liczę na rev

    ReplyDelete
  16. juz od dawna poluje na taki kapelusz!
    świetne zdjęcia :)

    http://dryclaudia.blogspot.com/2016/03/ulubiency-aliexpress.html?m=1

    ReplyDelete
  17. Mądre przemyślenia. Nie każdego stać na takie drobne gesty. Często mówiłam swoim koleżanka ze super wyglądają, a one się peszyly. Wskazuje więc na to, że mało kto prawi im takie komplementy. Nauczmy się tych małych gestów :)

    ReplyDelete
  18. To bardzo ważne, aby cieszyć się z małych rzeczy. Wszyscy wiecznie się spieszą i praktycznie nikt nie zauważy, że można coś miłego powiedzieć w danej sytuacji...
    Piękne zdjęcia!
    Może znajdziesz chwilkę czasu i do mnie zajrzysz? Ostatnio opublikowałam bardzo ważny dla mnie post. To właśnie jest taka mała rzecz, która wywoła uśmiech na mojej twarzy :)
    Mój blog, klik
    P.S. Obserwuję ;)

    ReplyDelete
  19. madrze napisalas, wszystko teraz przenika w mgnieniu oka, nie zwracamy uwagi na wszystkie drobnostki, ktore tak na prawde powinny sprawiac nam wiele przyjemnosci. Wspaniale wygladasz:)

    aleksandranik.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Ja zawsze cos przeoczę:)
    Świetne zdjęcia ^^

    ReplyDelete

* Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
* Brak weryfikacji obrazkowej.