Strony

9 May 2016

what now

Cześć i czołem wszystkim! Jak pewnie większość z was już wie, jestem tuż po pisemnych egzaminach maturalnych. Jedyne, czego mogę teraz żałować to tego, że nie zaczęłam przygotowań nieco wcześniej, przez co kilka dni przed pracowałam dosłownie od świtu do nocy podczas kiedy moi znajomi beztrosko korzystali z majówki, dodatkowo pod wpływem niechcianego przeziębienia i sporej porcji leków, by tylko nic mnie nie bolało. Chociaż obiecałam sobie, że do matury podejdę na absolutnym luzie, nic podobnego nie miało miejsca. Już pierwszego dnia obudziłam się z potwornym bólem brzucha spowodowanym narastającym stresem, a w trakcie samego egzaminu przez dłuższą chwilę kompletnie nie potrafiłam się na niczym skupić. Na całe szczęście kolejne dni przynosiły mi już przyjemność a nie strach, a totalnym kopem do działania były dla mnie słowa moich przyjaciół i myśl, że coraz bliżej upragnione studia. Właśnie! Koniec roku szkolnego już dawno za mną, nie jestem więc już uczniem. Jak wiecie swoje lata mam, co zrobić dalej, jaki będzie ten kolejny krok? Będąc już w gimnazjum ciągle napadały mnie obawy przed tym, co będzie później, jednak różnica między tym etapem edukacji a zakończeniem liceum jest wyraźna - nie ma czasu na sentymenty i mówienie, że ma się jeszcze czas, w tym momencie trzeba się już sprecyzować. Od kiedy tylko przyszło mi się uczyć angielskiego wiedziałam, że ta miłość to nie jakieś przelotne zauroczenie i jesteśmy sobie przeznaczeni, ot tak, już na zawsze. Nie wahałam się ani chwili kiedy w rubrykę przy deklaracji maturalnej wpisałam ten język jako rozszerzenie i poniekąd mam ogromną nadzieję, że w październiku na tym oto blogu będzie was witać dumna studentka translatoryki. Oj coś czuję, że słowa dotrzymam. Trzymajcie się, buziaki!











Zdjęcia pochodzą z kompletnie różnych miejsc, ale łączą je cudowne wspomnienia najlepszego na świecie spaceru z osobą, za którą bardzo tęskniłam i która być może teraz to czyta. Mam nadzieję do zobaczenia już niedługo!

A Wy jak spędziliście swoją majówkę?


52 comments:

  1. Majówkę spędziłam na grillach i w pracy:) Świetnie wyglądasz:)

    ReplyDelete
  2. Koszula najbardziej mnie urzekła, uwielbiam koszulę w kratę to dlatego :-) Świetna stylizacja, pozdrawiam :-)

    ReplyDelete
  3. Ja jestem po gimnazjalnych egzaminach i bardzo boję się matury. Mam nadzieję, że matura poszła Ci znakomicie!
    Pozdrawiam, obserwuję i życzę miłego dnia!

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Uwielbiam stylizacje z kapeluszami! Są totalnym hitem tego sezonu :) Bardzo ładnie się w nim prezentujesz. Piękne włosy :)

    ReplyDelete
  5. Super wygladasz ;)

    http://www.patinn.eu

    ReplyDelete
  6. Mam nadzieję, że dostaniesz się na takie studia jakie chcesz. Powodzenia!
    Ja majówkę spędziłam przed książkami bo także pisałam maturę ^^
    Śliczne zdjęcia!
    anonimoowax.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Też pisałam matury w tym roku. W tej chwili został mi już tylko ustny angielski. Ja też się raz zestresowałam, tylko do tego stopnia, że prawie zemdlałam. Jakieś 15 minut u pielęgniarki po leki uspakajające :D Do reszty egzaminów faktycznie podeszłam na totalnym luzie. A na studnia dostaniesz się na pewno :)
    Zdjęcia rewelacyjne!
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Trzymam kciuki żebyś dostała się na wybrany kierunek! Śliczne zdjęcia:)

    Nowy post u mnie - klik

    ReplyDelete
  9. Cudowne zdjęcia <3 Obserwuje :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. bardzo fajny wygląd bloga i zdjęcia :)
    zapraszam do mnie
    http://magda-ola.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. bardzo mi się podoba !:)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Świetna stylizacja! Uwielbiam jeans i kapelusze! Powodzenia na dalszych maturach ;)
    grochowska.wordpress.com

    ReplyDelete
  13. Świetna stylizacja! Uwielbiam jeans i kapelusze! Powodzenia na dalszych maturach ;)
    grochowska.wordpress.com

    ReplyDelete
  14. Życzę powodzenia w dostaniu się na wymarzone studia. Ładna stylizacja.
    BLOG

    ReplyDelete
  15. Matura nie jest taka straszna, jak mówią! A studia? ja jestem w trakcie pierwszego roku. I mogę przyznać, że to jest super czas :)
    Śliczne zdjęcia! :)

    Zapraszam ! --> http://tangledstories314.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo- i przede wszystkim nei przekombinowane, jak to bywa na większości blogów, te dziewczyny powinny brać z Ciebie przykład :)

    czadowa katanka i mega szykowny kapelusik- ktory dodaje świetnego charaktertu calości :)

    Też tak bardczo stresowalam się maturą, jak Ty- ale nie taki diabeł straaszny... :)

    Bardzo ciekawy kierunek studiow :)

    mileog dnia :)
    Daria

    ReplyDelete
  17. Ciekawy wpis! :) Życzę zdanych wszystkich egzaminów i dostania się na wymarzone studia! :) + Dodaję do obserwacji i będę wpadać tu częściej :)
    Zapraszam również do mnie :) https://swiatmalutkiej.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Trochę Ci zazdroszczę, że masz to już za sobą. Mnie matura czeka za rok :(
    Śliczne zdjęcia, z całego serca życzę Ci żebyś dostała się na wymarzone studia :)
    beauty-ladymade.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Trochę Ci zazdroszczę, że masz to już za sobą. Mnie matura czeka za rok :(
    Śliczne zdjęcia, z całego serca życzę Ci żebyś dostała się na wymarzone studia :)
    beauty-ladymade.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Ja majówkę spędziłam na wyjściach z przyjaciółmi i rodziną!

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  21. zdjęcia są przepiękne! :) a co do matur. Bardzo się cieszę, że masz już plan i mocno trzymam kciuki za realizację. Rób to, co kochasz! Ja mam jeszcze dwa lata do matury. Kocham angielski i pewnie też będę działać w nim na studiach, przynajmniej chciałabym. trzymam kciuki za studia! powodzenia! :)


    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    ReplyDelete
  22. Powodzenia w dalszym życiu!
    Obserwuję!
    ♥ Pozdrawiam cieplutko♥
    Mój Blog :) ♥klik♥

    ReplyDelete
  23. Piękne zdjęcia :)
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Przepiękna stylizacja. :-) 3mam kciuki za wyniki. :-) Pozdrawiam!

    http://www.fitnesswomen.pl

    ReplyDelete
  25. Ślicznie wyglądasz ♥♥♥ Piękne Ci w kapeluszu. Powodzenia w realizacji planów !!!

    Pozdrawiam

    http://wear-owska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Słyszałam, że w tym roku rozszerzony angielski to kosmos! Mam nadzieję, że dobrze Ci poszło :) Ja za rok również będę zdawać ten język, ale mieszkałam dwa lata w kraju anglojęzycznym, dlatego zupełnie się nie martwię :)
    Natforart klik

    ReplyDelete
  27. Ja również chyba będę zdawać rozszerzenie z angielskiego i w tym kierunku raczej planuję swoją przyszłość :). Super zdjecia!
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Nie martw się, majówkę spędziłam w taki sam sposób co Ty, również wściekając się na siebie o to, że swojej nauki nie zaczęłam wcześniej. :D Też lubię angielski, więc sama pewnie wybiorę się na filologię angielską po powrocie do Polski.
    Zdjęcia świetne ! :D

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    ReplyDelete
  29. Nie tylko ty tak spędziłaś majówkę. Mój brat zaczął dopiero przygotowania w ostatni weekend... Trzymam za =Ciebie kciuki w ustnych i mam nadzieję że uda Ci się dostać na te wymarzone studia! :)
    Pozdrawiam!
    http://mska-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Ja majówkę spędziłam bardzo miło :) Śliczne zdjęcia!

    Pozdrawiamy cieplutko,
    Nowy post na www.twinslife.pl ♥

    ReplyDelete
  31. Mam nadzieję, że uda Ci się dostać na translatorykę! :)

    ReplyDelete
  32. Ja podobnie spędziłam majówkę, także nie byłaś jedyną, która zaczęła się uczyć na ostatnią chwilę haha :D
    Śliczne zdjęcia ♥

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL♥

    ReplyDelete
  33. Zdjęcie 2 i 3,to po prostu petarda, mega są, a majówka u mnie była czasem totalnego chillu, biologia w kąt, ale ja musiałam odpocząć, przepraszam cb biologio, hahaha

    Zapraszam do mnie dopiero zaczynam, więc dosłownie każde wejście, kom czy obs są dla mnie bardzo ważne :)

    http://mamariw.blogspot.com/

    Ps dałam follow, bo blog na prawdę super:)

    ReplyDelete
  34. Życzę Ci żeby to marzenie się spełniło :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  35. Skończyłam filologię angielską na kierunkach nauczyciel oraz tłumacz i powiem Ci już tak z doświadczenia, że to słaby kierunek :) Nic po nim konkretnego nie można robić. Żałuję cholernie, że wtedy mnie podkusiło, aby studiować angielski... Trzeba było iść na coś bardziej przyszłościowego. Angielski teraz każdy zna i nie trzeba mieć papierka, żeby być chociażby tłumaczem.. Ech

    Turkusowa Sowa

    ReplyDelete
  36. powodzenia na studiach, bo kierunek, który wybrałaś brzmi naprawdę interesująco!
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    ReplyDelete
  37. Życzę powodzenia na wymarzonych studiach :) Interesujący kierunek chcesz wybrać :)
    Bardzo ładne zdjęcia

    mój blog

    ReplyDelete
  38. Po pierwsze, fajna, luźna stylizacja. A po drugie trzymam kciuki za Twoje wyniki. Będzie dobrze!
    >FOXYDIET<

    ReplyDelete
  39. Mam nadzieję, że dobrze Ci poszło na maturze i ze świetnie odnajdziesz się na studiach.
    Ja podczas majówki miałam paskudny humor ;)
    Śliczne zdjęcia!
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  40. Życzę powodzenia w dostaniu się na studia! :)
    Super zdjęcia!


    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Cudowne zdjęcia i świetna stylizacja ;)

    Klik


    ReplyDelete
  42. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    PS: Follow for follow? I always follow back! Just let me know!

    |SYDNEY SLEEK|

    ReplyDelete

* Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
* Brak weryfikacji obrazkowej.