Strony

11 Jun 2016

denim romper | 2 lata bloga

Hej hej! Jakoś do tej pory zawsze Was pytałam, co słychać? Ja czas przeznaczony na odpoczynek po maturach przeznaczyłam paradoksalnie na pracę i bardzo się z tego cieszę. Zaraz zaraz, czy wszystko aby ze mną w porządku? Jak najbardziej, bo dzięki temu mogę beztrosko siedzieć w pokoju panny Julii, a ona robi mi za to tosty (jak to czytasz, to pozdrawiam!). Ostatnie dni minęły szybciej niż piątkowa burza w stolicy, a skoro już o niej mowa, to właśnie to miasto postanowiłam odwiedzić. W środę 8 czerwca niestraszna była mi pobudka o piątej rano, żeby w spokoju wypić herbatę i zdążyć na autobus do Warszawy. Znając moją osobę bałam się, że albo czegoś zapomnę, a to co wezmę ze sobą za chwilę zgubie, więc nie fatygowałam się, żeby brać ze sobą nawet aparat. Pomijając fakt, że po drodze zepsuł się autobus, którym jechałam i docierając wreszcie spóźniona na dworzec Warszawa Zachodnia nie miałam zielonego pojęcia, że na pokład kolejnego pociągu wbiegnę dosłownie w ostatniej chwili. Cóż, pech to pech. Następne dni spędziłam w towarzystwie Julki i znajomych ze stolicy (z niektórymi nie widziałam się ponad 2 lata, wow), co napełniło mnie ogromnym optymizmem do tego stopnia, że nie wyobrażam sobie stąd wyjechać, a czeka mnie to już jutro zaraz po castingu do Top Model, na który za namową przyjaciół i rodziny postanowiłam jednak jechać, uda się czy nie, na pewno będzie fajnie. Dokładnie 6 czerwca moje małe dzieciątko jakim jest ten oto blog obchodził swoje drugie urodziny, wszystkiego najlepszego mój pamiętniczku i zakątku, dzięki któremu mogę się tu z Wami spotykać i być po prostu szczęśliwa. Jedno wielkie DZIĘKUJĘ!




   




20 comments:

  1. Gratuluję :) Świetne zdjecia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Śliczne ogrodniczki :)
    Gratuluję dwóch lat bloga - jest to jednak ogrom pracy, wysiłku i serca.
    Mam nadzieje, że dobrze Ci pójdzie na castingu :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  3. Bardzo ładne zdjęcia:) Powodzenia na castingu i życzę jeszcze więcej osiągnięć na blogu niż dotychczas:)

    Zapraszam na nowy post - [KLIK]

    ReplyDelete
  4. Uwielbiam ogrodniczki , a Twoja stylizacja całą jest świetna.

    MÓJ BLOG KLIK.>

    ReplyDelete
  5. ogrodniczki <3 gratulacje! :*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    ReplyDelete
  6. Uwielbiam ogrodniczki, świetnie wyglądają :)
    pozdrawiam!
    masubiendo.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Świetne ogrodniczki! :) Gratuluję i życzę wytrwałości w dalszym blogowaniu! :)
    https://swiatmalutkiej.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Masz idealną figurę do noszenia ogrodniczek :)
    Kliknęłam w link!

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)


    KLIK

    ReplyDelete
  9. powodzenia w dalszym prowadzeniu! U nie w tym roku też minęły 2 lata :)

    ReplyDelete
  10. Gratuluję dwóch lat bloga! Pamiętam jak ja 10 stycznia obchodziłem rok mojego bloga. Kupiłem sobie babeczke i świeczkę "1" i zaśpiewałem sto lat haha to było super. Szukałem ogrodniczek ale dla mężczyzn/chłopaków lecz nie są one dostępne w sklepach ale się nie poddaje!
    https://gglovato.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Gratuluję dwóch lat bloga! Pamiętam jak ja 10 stycznia obchodziłem rok mojego bloga. Kupiłem sobie babeczke i świeczkę "1" i zaśpiewałem sto lat haha to było super. Szukałem ogrodniczek ale dla mężczyzn/chłopaków lecz nie są one dostępne w sklepach ale się nie poddaje!
    https://gglovato.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. super, gratuluję!
    świetnie połączyłaś bluzę z ogrodniczkami:)

    http://wiktoriaotto.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Such a lovely outfit, rompers are gorgeous. I would like to have one as yours in black, but I can't find one. You have a wonderful blog, would you like to follow each other?

    ReplyDelete
  14. Gratuluję odwagi, takie castingi to pewnie ciekawa przygoda, ale i dość stresujące doświadczenie. :p Świetne ogrodniczki, mam długie i czaję się właśnie na jakieś fajne krótkie. :)

    ReplyDelete
  15. Gratuluję,że zdecydowałaś się pojechać na casting. Bardzo fajnie wyglądasz w tych ogrodniczkach. Zapraszam do mnie na post z ogrodniczkami.
    http://juliaciesielskablog.blogspot.co.uk/2016/07/ogrodniczki-moim-hitem.html

    ReplyDelete

* Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
* Brak weryfikacji obrazkowej.