Strony

28 Jun 2016

in the shadow

Jak to mówią, do odważnych świat należy. Jednak nie wszyscy mają do siebie to, że kiedy tylko nadarzy się okazja robią wszystko, by tylko pozostać w centrum uwagi i często odrzucając nowe wyzwania nieświadomie dążą do wyrządzenia sobie ogromnej krzywdy najprostszym sposobem usunięcia się w cień.


Odkąd pamiętam gdy tylko zaczęło mnie coś już zupełnie przerastać, chciałam zniknąć. Zapaść się pod ziemię, odlecieć w kosmos, a kiedy sytuacja zostanie opanowana, bezpiecznie wrócić. Niestety, to byłam cała ja. Do tej pory mam przed oczami wizerunek mojej osobliwej i dość pojemnej szafy, gdzie jako dziecko chętnie ukrywałam się za każdym razem, gdy tylko wyczułam, że coś nie jest dla mnie i zwyczajnie traciłam grunt. Nie ramiona taty czy mamy, ale właśnie ta stara i przepełniona ciepłymi kurtkami szafa była moim jedynym azylem. Miejscem, w którym za wszelką cenę chciałam ukryć to, jaka na prawdę wtedy byłam. Lęk przed nieznanym przepełniał mnie do tego stopnia, że wszystkie możliwe otrzymane od losu szanse skazałam na zmarnowanie i pokornie stałam z boku, podczas gdy inni czerpali z życia całymi garściami całkiem dobrze na tym wychodząc. Podsumowując to, jak jest obecnie wychodzę z założenia, że jednak potrafię. Dobrze wiem, że chociaż niezłe ze mnie "chucherko", to mam przekonanie, że coś tam jeszcze w życiu zdziałam i jeśli jestem już pewna, że wyjdzie mi to na dobre, bez zastanowienia brnę w tym do końca. Potwierdzeniem był chociażby zaliczony przeze mnie precasting i szczerzenie się, gdy tylko zobaczyłam gdzieś kamerę i znajome mi twarze. Swoją drogą mam nadzieję, że efekt był dość pozytywny, haha! Co by nie było, łapcie szansę i trzymajcie się jej do końca. No bo w końcu to jak nie Wy! Trzymajcie się! :*



Macie może już plany na rozpoczynające się wakacje?

13 comments:

  1. Piękna sukienka. :)
    Ja właśnie nie potrafię w siebie wierzyć i nie umiem walczyć do końca.

    lady-aria.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Post daje do myślenia :) Ja od zawsze byłam nieśmiała i nic się nie zmieniło w tej kwestii :/

    Zapraszam do siebie ☺
    http://aleex-blog.blogspot.com/2016/06/end.html?m=1

    ReplyDelete
  3. Czasem warto zaryzykować, w końcu życie ma się jedno. :) Ślicznie wyglądasz. <3

    Pozdrawiam
    NOWY POST na zone-of-smile.blogspot.com (klik)

    ReplyDelete
  4. Piękne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post :) [KLIK]

    ReplyDelete
  5. Czasami też mam ochotę się schować, kiedy coś mnie przerasta, zawstydza, martwi, ale od czasu do czasu potrafię wykorzystać okazje i powiedzieć "tak", kiedy ktoś składa mi jakąś propozycję.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  6. sukienka idealnie pasuje do jeansowej katanki ;)
    PorcelainDesire

    ReplyDelete
  7. Ja bardzo szybko się zniechęcam i nie wierzę w swoje możliwości, chociaż walczę z tym i z roku na rok jest coraz lepiej. :) Piękna sukienka i zdjęcia! :) robertakaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Świetne zdjęcia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Nieśmiałość hmm..znam to bardzo dobrze, ale staram się otwierać na nowe znajomości, czy wyzwania napotkane w swoim życiu :)

    claudia-wojcik.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Cudne zdjęcia! Co do posta to warto się jednak otwierać :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    ReplyDelete
  11. Bardzo pomysłowe zdjęcia, podobami się twoja stylizacja :D

    Mój blog-KLIK!

    ReplyDelete
  12. uwielbiam twój sposób pisania:) urzekł mnie od początku dlatego już od dawna obserwuje twoją prace na blogu! :)
    zapraszam do siebie, jeśli się spodoba zostań na dłużej:)
    blog!

    ReplyDelete
  13. Ale ty jesteś piękna! <3 xxx

    veronicas-veronicass.blogspot.no

    + Potrzebuję pomocy przy zmianie wyglądu bloga. Ktoś chętny pomóc?:)

    ReplyDelete

* Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
* Brak weryfikacji obrazkowej.