Strony

10 Aug 2016

wakacyjne niezbędniki | ROSEGAL, BANGGOOD

Niesamowicie długo zbierałam się do napisania tego postu, wakacje już prawie na wykończeniu (na szczęście został mi jeszcze miesiąc, studenci jak najbardziej zrozumieją, i z tego miejsca serdecznie pozdrawiam), do tego moje cudowne dziecko, zwane potocznie aparatem fotograficznym, "zachorowało" na dość dziwną przypadłość, przez co i wykonanie w miarę odpowiednich zdjęć było praktycznie niemożliwe. Jest mi jakoś nieswojo mówić właśnie o wakacjach, bo ja swoje rozpoczęłam już w maju, zaraz po zakończeniu matur i beztrosko korzystałam z wolnego czasu, podczas gdy młodsi koledzy pakowali jeszcze plecaki i do ostatnich, czerwcowych chwil odrabiali lekcje. Nie mniej jednak okres ten pozwolił mi na jeszcze swobodniejsze rozpostarcie skrzydeł i sprawił, że postanowiłam spróbować kilku nowych rzeczy. Odebrałam maile od dwóch jakże miłych pań, które zaproponowały mi wypróbowanie produktów z obu firm. Daria po kilku dniach przeznaczonych na przemyślenie całej sprawy (tak, to poważna decyzja), postanowiła jednak spróbować. Co z tego wyszło? Ciężko było mi pozytywnie podejść do tego nowego doświadczenia, bo jak i czegoś nie znam, tak też się tego boję. Odważyłam się i szczerze mówiąc, nie żałuję! Paczki przyszły mi dość szybko, bo w ciągu ok. dwóch tygodni. Były starannie i szczelnie zapakowane. Czegóż chcieć więcej! na pierwszy ogień poszedł plecak z Banggood. Jeżeli wakacje, to i wycieczki! Piesze, rowerowe, who cares - ważne, żeby spakować tam wszystko, co tylko dusza zapragnie. A, no i żeby się wszystko zmieściło. Nie zawiodłam się, a dodatkowo nosząc okulary i mieszcząc moje kosmetyki, które zwykle gdzieś gubię w jednym miejscu, byłam jak najbardziej zadowolona. Jeśli mowa o sukience, wykonana z miękkiego i przyjemnego w dotyku materiału. Mając ją na sobie czułam się jednocześnie elegancko i zwiewnie, a przecież na tym nam najbardziej zależy w upalne lato, prawda? :)
Zostawiam Was z produktami i jeszcze raz gorąco polecam. Jeżeli tak jak ja chcecie spróbować czegoś nowego - let's go! Trzymajcie się, buziaki.










15 comments:

  1. Najbardziej podoba mi się plecak, prześliczny! Poklikałam ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Plecak najbardziej przypadł mi do gustu :)

    W międzyczasie zapraszam do mnie:
    http://nati-nataliii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Urocza jest ta kosmetyczka :) i świetne okulary!

    Zapraszam ;)
    http://juliaparzych.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Kosmetyczna i okulary są super !
    obserwuje tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Plecak i okulary - cudo!
    Zapraszam do mnie http://z-m-k-l.blogspot.com/ i życzę miłej końcówki wakacji :)

    ReplyDelete
  7. Śliczne zdjęcia! Zapraszam do mnie :))
    https://wiktoriastryjewska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Ten plecak wygląda świetne ! Lubię taki materiał :) Fajnie piszesz, będę wpadała częściej !

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Dwa tygodnie to jak na te stronki to naprawdę szybko. Zazwyczaj czeka się około miesiąca. Plecak fajnie wygląda, mam nadzieje, że zaraz się nie rozleci
    queenxfangle.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Jestem zakochana w plecaku i kosmetyczce!

    ReplyDelete
  11. Sukienka jest bardzo ładna :D Okulary również mi się podobają. Kliknęłam w linki!
    Littleredcherrysmile click

    ReplyDelete
  12. okulary swietne! :)


    nikolaa123.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Plecak i kosmetyczka są śliczne.
    Piękne zdjęcia!

    Pozdrawiam
    Enjoy Lifeee

    ReplyDelete
  14. Super okulary;D Ja ostatnio zamowiłam swoje ze strony galeriawidzenia com i jestem bardzo zadowolona;D

    ReplyDelete

* Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
* Brak weryfikacji obrazkowej.