Strony

28 Sep 2016

obiecuję

Jeżeli pamięć mnie nie zawodzi, a tak też mi się nie wydaje, byłam bardzo kapryśnym dzieckiem. Lubiłam stawiać na swoim i kiedy nie miałam w posiadaniu swojej ukochanej zabawki, wpadałam w trudny do opanowania wybuch złości. Nie dziwi mnie to, w końcu jak to możliwe, że nie mogłam w tamtej chwili mieć tej pięknej lalki? Tok myślenia adekwatny dla pięciolatki. Mama często powtarzała jedną sentencję: " Obiecuję, że ją dostaniesz. Nawet gwiazdkę z nieba, tylko już nie płacz". W kółko i w kółko. Lalkę rzeczywiście otrzymałam, na gwiazdkę wciąż czekam. Oczywiście z biegiem czasu sama zrozumiałam, że to, co mówiła, nie było na poważnie. Nie mam jej tego za złe, przez kolejne lata spotykane przeze mnie osoby uświadamiały mi, że obiecać można dosłownie wszystko. I uwaga! Żeby było śmieszniej, wcale nie miały na myśli owej obietnicy dotrzymać. Obietnicę można złożyć każdemu, zawsze i w każdym momencie. Przy okazji niedzielnego obiadu, spaceru, wypadu do kina ze znajomymi. Ale właściwie, dlaczego? Wiadomo, że jeśli tylko coś przysięgniesz niewątpliwie u kogoś zapunktujesz, bo w końcu nie codziennie słyszy się to zapewnienie, że na pewno i w stu procentach. Można by rzec - czemu nie? Ale czy Ty sam chciałbyś wciąż słyszeć to swoiste kłamstwo? A ze swojej strony mogę obiecać jedno - do usłyszenia już niedługo, buziaki!
Żeby było wygodniej, udostępniłam opcję komentowania wpisów również dla anonimowych użytkowników. Chciałabym, by wszyscy moi czytelnicy mieli tutaj prawo do głosu, a nie byłoby zbyt dobrze, jeśli ograniczałoby ich posiadanie konta. No to tyle, już mnie nie ma! :) 


OOTD/ KURTKA (TU)



A tu kilka nowości od ZAFUL :) 



8 comments:

  1. Kurteczka super. :) Koszulka z minionkami też. <3

    mój blog :)

    ReplyDelete
  2. Obiecywać łatwo, ale coś robić już dużo trudniej :) Ciekawe rzeczy i ładne zdjęcia!
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    ReplyDelete
  3. Świetna stylizacja i zdjęcia. Ludzie często obiecują, żeby właśnie jak to napisałaś zapunktować lub żeby najprościej mówiąc się odczepić i uniknąć nalegania i próśb od drugiej osoby. Czasami ludzie robia to, zeby poprostu pojsc na łatwizne..

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Bardzo ładne zdjęcia!
    Ja w dzieciństwie, również musiałam wszystko mieć ale mi rodzice tłumaczyli, że nie można mieć wszystkiego, a wbrew temu zrozumiałam to dopiero niedawno :)
    Pozdrawiam RONN

    ReplyDelete
  5. Ooo moi rodzice obiecali bardzo dużo ,ale nigdy niczego nie otrzymałam! Z biegiem czasu zrozumiałam, że chciałam rzeczy nieosiągalne dla nikogo, haha.

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    ReplyDelete

* Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
* Brak weryfikacji obrazkowej.