Strony

4 Nov 2016

Co zrobić gdy zaskoczy ponura jesień?

Za oknem listopad i z dłonią na sercu mogę stwierdzić, że nie ma wokół mnie osoby, która w tej chwili nie marzyłaby o ciepłym kocu i kubku kawy czy herbaty. Wspominałam już kiedyś, że jestem okropnym "zmarźluchem" i kocham tylko to, przy czym rzeczywiście mogę się chociaż trochę ogrzać. Przeglądając ulubione sklepy internetowe zwróciłam uwagę na małą, ale tak słodką i rozkoszną poduszkę, że nie mogłam zwyczajnie oderwać od niej wzroku. Moja urocza zdobycz ma kształt kociego pyszczka i jest idealna do przytulania, gdy akurat nie ma nikogo obok - sprawdziłam i polecam! Dalej mój wybór padł na elegancką i praktyczną torebkę, która potrafi wpasować się w moją każdą jesienną stylizację. No i wreszcie czas na narzędzia, bez których z pewnością spóźniałabym się na wykłady na swojej uczelni, czyli dwa starannie wykonane zegarki - drobne, ze skórzanymi paseczkami i designerskimi tarczami sprawiają, że jestem pewna mojego absolutnie każdego outfitu w stu procentach. Co do bluzy z motywem pandy, która widnieje na ostatnim zdjęciu - nie mogłam pokazać jej Wam w całości, choć jest tego jak najbardziej warta. Wszystko spowodowane tym, że już zaraz po wyjęciu z paczki spostrzegłam kilka plam niestety niemożliwych do usunięcia. Podejrzewam, że wszystko to spowodowane farbującymi rękawami, ale przecież takie wypadki się zdarzają i sądzę, iż mimo tego dobrze na tę cudną bluzę zwrócić nieco uwagi. Zmykam pod swój prywatny, najcieplejszy na świecie koc i zostawiam Was z małą lekturą. A może i Wy polecicie mi coś następnym razem? :)


Linki do rzeczy znajdują się o, tutaj, miło będzie, jeśli coś przy okazji i klikniecie, buziaki!




40 comments:

  1. Ta poducha z kicią mnie zauroczyła. :) Również straszny ze mnie zmarźluch.

    mój blog :)

    ReplyDelete
  2. Śliczne zegarki :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Jakie śliczne zdjęcia!<3

    http://klaudencja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Mi też bardzo podoba się torebka. Chyba sama się za taką rozejrzę.
    A poduszka? SUPER!!! Nie pokażę jej moim dzieciom, bo zaraz będę musiała kupić trzy sztuki ;-)

    ReplyDelete
  5. Zakochałam się w torebce, boska jest!
    Pozdrawiam,
    https://loufly.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Świetne rzeczy, poklikałam :)
    Mam tę samą torebkę :D

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    ReplyDelete
  7. Poduszka kot jest prze- pię- kna! <3

    ReplyDelete
  8. No nie dziwię się, że nie mogłaś się oderwać od tej poduszki bo jest przesłodka!

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  10. A mi się bardzo spodobał ten zegarek z mapą, cudowny :)

    Obserwuję.

    www.mvrcelia.blogspot.com zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  11. Ja za to kocham jesień, widoki które możemy podziwiać w tym czasie zdecydowanie dematerializują minusy, a szczególnie jeden, temperaturę..

    tuklaudia.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. O NIEE! <3 Mam taką samą poduszkę <3 Ale super. Ogólnie to też lubię jesień, te spadające liście i jest tak kolorowo <3 Ale nie lubię przeziębień :( Pozdrawiam !

    ReplyDelete
  13. Wow! Wpadłam przypadkiem na twojego bloga i jest świetny! Strasznie mi się tu spodobało. Bardzo ciekawie piszesz , wygląd bloga jest estetyczny. Na pewno muszę wpadać tu częściej :)
    Pozdrawiam,
    Youboost.pl

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niezmiernie mi miło w takim razie i jak najbardziej zapraszam częściej :)

      Delete
  14. Ze wszystkich rzeczy podoba mi się torebka.Szukam takiej,ale zdecydowanie większej. Niestety nigdzie nie mogę jej wypatrzeć.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Najbardziej chyba urzekły mnie zegarki :) Sama aktualnie staram się upolować jakieś zegarki dla siebie- jednak w moim przypadku musi mieć to coś, przez co jak tylko spojrzę na zegarek stwierdzę- O rany, muszę to mieć! No po prostu muszę :D
    Kocia poduszka jest mega urocza!
    Pozdrawiam!
    www.ramamodowa.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Poducha super! Sama sobie zamówiłam poduszkę z kotem, ale tym facebookowym Pusheen'em :) Swoją drogą masz przepiękne zdjęcie w zakładce ,,O mnie". Pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  17. Zegarki i torebka cudo! Też szybko marznę, dlatego stylowy termofor to prawdziwy cud, polecam :D
    https://tenebrisriddle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Świetna poduszka! Uwielbiam kociaki, a ja właśnie jestem w trakcie poszukiwania jakiś ciekawych, może też sobie taką sprawię!

    Pozdrawiam
    dandiess.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. piękny zegarek ten z mapa
    obserwuję i zapraszam do mnie
    http://bygigisa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. torebka jest cudowna !

    http://noeliademkowicz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Ja też jestem strasznym zmarźluchem i zawsze jest mi zimno :/
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Poduszka jest niesamowita ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Świetne rzeczy <3
    Ta poduszka mnie urzekła :D
    TROL

    ReplyDelete
  24. Zegarki i torebka są prześliczne!
    Jesień to piękna pora roku, jednak w moim mieście zawitała już zima..
    FrenchFriesSmile

    ReplyDelete
  25. Poduszka z kocią mordką jest świetna ^^
    wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Zegarek z mapą obłędny! A poduszkę mam podobną, ale nie "wyciętą" (?) :D Bardzo tu ładnie i przejrzyście, super wygląd bloga :)

    http://enkinderjoy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Ale cudowne poduszki! ^^
    http://klaudencja.blogspot.com/

    ReplyDelete

* Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
* Brak weryfikacji obrazkowej.