23 Nov 2016

stay weird

Lubię koty. Głowy nie dam, ale to raczej dlatego, że mam z nimi zaskakująco wiele wspólnego. Odkąd tylko odkryłam, do czego tak naprawdę służą mi wszelkie kończyny zdolna byłam wcisnąć się w każdy kąt, zbadać absolutnie wszystkie zakątki i kierować się tam, gdzie poniosły oczy. Nie uznawałam tego za coś wybitnie nadzwyczajnego, po prostu robiłam to, co zawsze. Wyznaczałam i wyznaczam własne ścieżki. Gdybym miała zliczyć wszystkie sytuacje, w których ktoś dawał mi do zrozumienia, że z moim zachowaniem jest jednak coś nie tak to nie jestem do końca pewna, czy można by zliczyć na palcach jednej ręki, ewentualnie dwóch 😂 Sama wychodzę z założenia, że lepiej jest być sobą, nawet jeśli w dość niespodziewanych sytuacjach wychodzimy na dziwaków, niż przeobrażać to w przesadną sztuczność, co też oczywiście do niczego dobrego nie prowadzi. Przestań! Czy to przystoi dziewczynie? Popatrz na Anię, zobacz, ta to dopiero jest ułożona, czemu też nie możesz taka być? Zawsze coś. No to trudno, what's wrong? Lubisz skarpetki nie do pary? Zajadasz się budyniem z ketchupem? Co z tego. Trzymaj się tego, co cię wyróżnia. Nie daj się podporządkować, zapewne wielu chciałoby, byś tak jak oni był szarą jednostką, niewiele różniącą się od tłumu. Paradoksalnie w swojej odrębności odnajdujesz prawdziwego siebie. A czy nie na tym Ci najbardziej zależało?


⇒ BUTY/SHOES HERE 💕


40 comments:

  1. Świetne zdjęcia. Wspomniałaś tutaj o bardzo ważnej wartości, którą ja osobiście bardzo cenie. Bardzo dużo osób teraz udaje kogoś kim wcale nie jest, tylko dlatego żeby przypodobać się konkretnej osobie lub też grupie. Tylko czy oni wtedy polubią prawdziwego ciebie? No nie do końca. Lepiej chyba być sobą i znaleźć osobę, która lubi, szanuje nas takich jakimi jesteśmy. Kto wie, może ona będzie miała podobne, dla niektórych dziwne przyzwyczajenia? ;)

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Mądrze napisałaś, zawsze warto być sobą! Przepięknie wyglądasz, super zdjęcia :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    ReplyDelete
  3. Ja jakoś wolę psy :) Ślicznie wyglądasz :*
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. To prawda. Lepiej być sobą niż kimś zupełnie innym ;)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Jezu sesja jest cudna <3 Wpis również, ja nie przepadam za kotami, ale każdy ma inny gust ;) Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  6. Piękne zdjęcia i wspaniałe stylizacje!
    kpelinska.blogspot.com <--- zapraszam, oddaje każdy komentarz ;)

    ReplyDelete
  7. Cudowna stylizacja, najbardziej podobały mi się buty, i chyba muszę za takimi popatrzeć bo jak dla mnie cudeńka. A u mnie KONKURS świąteczny także wpadaj i bierz udział bo na prawdę warto.
    http://malgosianablogu.blogspot.com/2016/12/1-blogmas-konkurs.html

    ReplyDelete
  8. Fajna stylizacja, buty są kozackie :)

    ReplyDelete
  9. Wspaniałe zdjecia :)

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Mądry post! Superowe zdjęcia! :) I te butyyy 😍 <33

    ReplyDelete
  11. Idealny post ♥♥♥

    Zapraszam do mnie na konkurs :) W skrócie - możesz wygrać róż mineralny Annabelle Minerals, a jedynym koniecznym warunkiem jest obserwacja bloga:

    http://dariaa-blog.blogspot.com/2016/10/konkurs-wygraj-jeden-z-czterech-rozy.html

    ReplyDelete
  12. Jejku ale ze budyn z ketchupem!? Nie oceniam moze komus smakowac ale bleah az mna drgnelo, haha!
    Musimy byc soba i nawet czasami lepiej jak wyjdziemy na dziwakow bo dla naprawde duzo wartych osob bedziemy normalnymi osobami albo i nawet dolacza do nas! Zawsze nazywam to selekcja naturalna, haha!
    A tak udajac kogos kim nie jestesmy jeszcze otoczymy sie ludzmi ktorzy nie sa nas warci!

    Versjada
    Youtube

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zapytaj mojego brata, haha, da się zjeść! :D

      Delete
  13. Świetne buty!
    http://olgv-kos.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Świetny post, śliczna sesja *.*
    http://zagorskamagda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Poczułam się jak bym czytała o sobie :)
    Najważniejsze w tym zakłamanym świecie by być sobą! ♥
    Świetne zdjęcia, widziałam takie buty białe ale czerwonych jeszcze nie :)
    Mój Blog

    ReplyDelete
  16. Ja też lubię koty! I też mam z nimi wspólne cechy. Czuje się jakbym czytała o sobie haha może jesteś moją zagubiona siostrą bliźniaczką?
    http://s-busz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Cudowne zdjęcia! Bardzo mi się podobają te świecące buty 😻

    ReplyDelete
  18. Piękne zdjęcia, a buty robią wrażenie! :D
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    ReplyDelete
  19. Zdecydowanie-najlepiej być sobą, bo w przeciwnym razie będzie z nami kiepsko :/

    minimalistyczny.blogspot.com (klik)

    ReplyDelete
  20. Tak naprawdę każdy człowiek ma wady, tak jak napisałaś "czemu nie możesz być taka?" ale ta osoba do której nas chcą porównywać, może mieć większe wady, niż my sami.

    http://amlodzinska.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Masz świetne buty , zawsze o takich marzyłam muszę je kiedyś kupić . Świetne zdjęcia
    Pozdrawiam

    My Blog KLIK

    ReplyDelete
  22. Dobrze napisane! Każdy powinien być sobą :)
    Ślicznie wyglądasz! Fajna koszula ♥ Piękne zdjęcia :)

    Mój blog

    ReplyDelete
  23. Ten post nie jest przypadkiem o mnie? :D
    paulan-official-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Budyń z ketchupem? O tym jeszcze nie słyszałam, haha :D.
    Fajnie jest być inną osobą niż wszyscy. Wyróżniający się ludzie wnoszą kolory w szarą rzeczywistość.
    Pozdrawiam <3!
    zaryzykuj i kliknij

    ReplyDelete
  25. Bardzo fajny post ;) Stylizacja bardzo do ciebie pasuje!

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose. Zapraszam ❤

    ReplyDelete
  26. Śliczne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post! Sprawdź KONKURS na końcu wpisu - DO WYGRANIA KOSMETYKI!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    ReplyDelete
  27. Warto się wyróżniać, być wyjątkowym :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Przecudownie wyglądasz! <3
    http://klaudencja.blogspot.com/

    ReplyDelete

  29. Mnóstwa prezentów pod zieloną choinką,
    pyszności na wigilijnym stole,
    wspaniałej rodzinnej atmosfery,
    wypełnionej melodią staropolskich kolęd,
    a także wystrzałowego, bąbelkowego Sylwestra
    i spełnienia marzeń w Nowym Roku!
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete

* Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
* Brak weryfikacji obrazkowej.