17 Dec 2016

not your friend

Nie jestem już Twoją najlepszą przyjaciółką. Już od dawna się nie przyjaźnimy. Nie myślisz o mnie, nie pytasz, jak się  czuję, co u mnie. To przykre. Jak mogłaś mi to zrobić? Tak z dnia na dzień, z miesiąca na miesiąc, po prostu urwać  kontakt. Czy tak mało dla Ciebie znaczyłam? Ale szanuję za to, że walczyłaś, i wygrałaś. Moje gratulacje!
Pamiętasz, jak wiele sobie odmawiałaś? Pyszne ciasto, które zrobiła mama, zresztą specjalnie dla Ciebie. Za pierwszym razem było to znośne, ale z każdym kolejnym przestało takie być. Dobrze wiesz jak to jest wmawiać sobie, że tego nie potrzebujesz, bo następne, chociaż drobne porcje, mogły spowodować nabranie kilku zbędnych kilogramów. Toksyczna przyjaźń zaczęła się od zakupu dużego lustra. Dziewczyna po drugiej jego stronie  kompletnie nie przypominała Twojego ideału. Złość i frustracja wzrastały do tego stopnia, ze zaczęłaś do niego dążyć, nie zauważając nawet tego, ze powoli znikasz. Anoreksja. To nie jest piękna dziewczyna, zgrabna, niczym modelka, ze smukłymi policzkami i niepewnym uśmiechem. Chociaż z pozoru szybko wzbudza zaufanie, równie sprawnie je traci. Sprzymierzeniec zamienia się w rywalkę. O ile dość łatwo może ona pojawić się w naszym życiu, o wiele trudniej je opuszcza. Jedyna recepta to pełne zaakceptowanie siebie, bo szczerą prawdą jest to, że niewątpliwie jesteś piękna. Tak, najpiękniejsza, i nie musisz się zmieniać, dla nikogo w świcie. A szczególnie dla takiej przyjaźni. 

Poruszenie tego tematu już jakiś czas stąpało mi po głowie ale nie ukrywam, ze z powodów osobistych troszkę się i bałam. Nie mniej jednak liczę na to, ze zrozumiecie przekaz, który ukryłam w kilku zwartych, żołnierskich słowach, jak to mówią. Do zobaczenia już niedługo, enjoy xx


9 comments:

  1. Mam wrażenie, jakbyś przelała moje ostatnie myśli na kartkę bloggera. Doskonale cię rozumiem. Trzymaj się kochana! Cudne fotki ;)

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam takie kolory bluz i mam chyba takich 3 :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Pięknie napisane:)
    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Pamiętam Cię jeszcze z grupy Kwiatonators, jestem pod wrażeniem, jak wiele osiągnęłaś w tym czasie. Chciałam Ci tylko powiedzieć, że wiem, co czujesz. Wiem, bo sama przechodziłam przez to. Wszystko szczegółowo opisałam w poście na blogu, ciężko było ubrać to w jakiekolwiek słowa. Siła do wyjścia z tej choroby to wyzwanie najwyższej wagi. Tylko nieliczni dają sobie radę. Siła umysłu jest najważniejsza.
    Trzymaj się.
    https://zaczytanaaax.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Świetny post ☺
    daktylowskyblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. jest i moja modelka ! super zapraszam na mojego bloga
    https://zmalowanaaga.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Ja mam 3 przyjaciółki i lubię się z nimi trzymać.. Cudownie wyszłaś na zdjęciach.. :)

    Pozdrawiam! MÓJ BLOG - zapraszam :)

    ReplyDelete

* Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
* Brak weryfikacji obrazkowej.